A1 Cloud PBX

Виртуална телефонна централа за малки и големи организации

Свържете се с нас

Какво е A1 Cloud PBX?


A1 Cloud PBX e виртуална телефонна централа, инсталирана върху сървър в сертифициран дейта център на А1 с висока степен на сигурност.


Това е съвременна алтернатива на стандартните хардуерни телефонни централи – получавате всички функции на телефонна централа без да инсталирате такава в офиса си.


Вашите служители могат да използват услугата през фиксиран телефон, когато са в офиса, или през приложение за смартфон/ компютър/ лаптоп, когато са в движение или работят от дома си.

What is Cloud PBX

Предимства на A1 Cloud PBX

  • Всички функции, които са ви необходими: Автоматично гласово меню (IVR), опашки, групи за приемане на обаждане (Hunt и Call Pickup групи), статистики за проведените разговори, музика при изчакване и много други функционалности

  • Използвате услугата през всички устройства - фиксиран телефон, когато сте в офиса, мобилно и десктоп приложение, когато сте в движение

  • Управлявате услугата си през Уеб портал на български език с отделен панел за администратора на групата и за потребителите

  • Лесно добавяте нови телефони и потребители по всяко време

  • Не инвестирате в хардуер и лицензи, получавате всичко в месечната си такса

  • Висока надеждност и сигурност на услугата

  • Професионална поддръжка от квалифицирани специалисти

Използвате всички функции на телефонна централа от всяко устройство:

IVR – автоматично гласово меню

Мобилно приложение за iOS и Android, десктоп приложение за лаптоп и компютър

Hunt групи- разпределяне на входящите обаждания към група номера

Музика при изчакване

Call Pickup групи- служителите в такава група могат да отговорят на обаждане, което звъни на друг номер от групата

Уеб портал- за управление на услугата на български език

Опашки - когато всички оператори са заети, входящите обаждания изчакват на опашка докато могат да бъдат приети

Режим "Не безпокойте" - Do Not Disturb (DND)

Oграничаване на изходящите обаждания на служителите по различни критерии

Find-Me/Follow-me - насочване на обаждане към следващ номер

Call Detail Records (CDR) - статистики за проведените разговори

Телефонен указател и Кратки вътрешни номера

Презeнтация на повикващ номер  (CLIP)

Създаване на черен списък и бял списък

Забрана за презентация на повикващ номер (CLIR)

Call Park - паркиране на обаждане, за да може да се поеме от друг служител в групата

Поставяне на разговор на изчакване (Call Hold)

Конферентни разговори

Прехвърляне на разговори (със или без потвърждение)

Пренасочване (безусловно, при зает, недостъпен, не отговаря)


Изберете най-подходящите за Вас телефони

  • PBX

    Стандартен IP телефон

    • До 2 SIP профила
    • Premium HD Audio Quality
    • Технология за интелигентно филтриране на шума, която осигурява отлично качество на звука без външни шумове
    • 2.3 " графичен дисплей с подсветка
    • PoE (Class 1)и адаптер за 220V
    • Множество функционалности: CLIP, Hold, Mute, Call Transfer и др.
  • PBX

    Безжичен IP телефон

    • До 8 SIP профила
    • Premium HD Audio Quality
    • литиево-йонна батерия с до 18 часа в разговор и 200 часа в режим на готовност
    • 1.8" цветен дисплей
    • до 5 слушалки към една база
    • PoE (Class 1)и адаптер за 220V
    • подходящ за бюро или за монтаж на стена
    • Множество функционалности: CLIP, Hold, Mute, Call Transfer и др.
  • PBX

    IP телефон VIP (гигабитов)

    • До 16 SIP профила
    • Premium HD Audio Quality
    • Технология за интелигентно филтриране на шума, която осигурява отлично качество на звука без външни шумове
    • 4.5 " цветен дисплей
    • Двупортов гигабитов Ethernet
    • Два USB порта 2.0
    • Програмируеми бутони
    • PoE (Class 1)и адаптер за 220V
    • Множество функционалности: CLIP, Hold, Mute, Call Transfer и др.

Sales lead