Презентация
MTel
Променихме се
много
Променихме се
заедно
Време е за
следващата
стъпка
Защо Мтел става А1?
Защо Мтел става А1?

Защо Мтел става А1?

  • За да бъдем технологичен лидер, който като част от силна международна група, ще ти даде достъп до последните иновации. Заедно ще отворим нова страница в дигиталната ера, като ти предоставим още повече възможности за забавление и ти осигурим нужната сигурност и комфорт.
  • За да предложим нови стандарти в обслужването на клиенти във всяка точка на контакт. За да се вслушаме в нашите клиенти и да се превърнем в оператор от ново поколение.
  • За да застанем с действия зад думите си и реагираме всеки път, когато не успеем да достигнем твоите очаквания.

Представяме ти А1
Представяме ти А1

Представяме ти А1

А1 Group е един от водещите телекомуникационни доставчици в Централна и Източна Европа с повече от 24 милиона клиенти и над 18 000 служители. Към момента компанията оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1 България), Беларус (velcom), Хърватия (Vipnet), Словения (A1 Slovenia), Сърбия (Vip mobile) и Македония (one.Vip). Портфолиото на групата включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията.






Тук сме, за да направим технологиите още по-достъпни и лесни, за да ти дадем спокойствие и удобство и за да получиш гарантирана мрежа

  • Гарантираме качеството на нашата мрежа

    Мрежата на А1 се развива. Нашата задача е да ти осигурим качествена и стабилна връзка на разговорите, мобилния интернет или интернета и телевизията в твоя дом.


  • Правим технологиите достъпни, лесни и полезни

    Гарантираме ти предоставянето в най-кратки срокове на качествени и технологични продукти и услуги, с които да направим работата и забавлението по-лесни и пълноценни.


  • Гарантираме лоялно отношение, спокойствие и удобство за клиентите

    Нашата основна цел е да заслужим доверието ти! Това значи да заложим нов стандарт в обслужването да докажем, че всеки наш клиент е специален.


Често задавани въпроси
Често задавани въпроси
  • Защо Мтел променя името си на A1 България?

    Всички в България свързват марката Мтел с мобилните услуги. Все пак това е първият и най-голям мобилен оператор в страната. 23 години история. Над 4 милиона клиенти. Символ на големия български бизнес.

    Ние обаче вече сме нещо много повече от мобилен оператор. Ние предлагаме пълния спектър на телеком услуги – от домашен интернет и телевизия, през собствено съдържание чрез спортните ни канали, облачни и IoT услуги и решения до най-новите технологични и дигитални иновации, както за частни, така и за бизнес клиенти. Затова ни трябваше ново име – име, което показва, че винаги сме първи, винаги на ръба на иновациите, винаги отлични. Винаги А1.


    Това, че сме част от А1 Group, която пък е собственост на четвъртата най-голяма телекомуникационна група компании в света América Móvil, ни дава възможност да ви предоставим достъп до най-новите технологии и нововъведения в сектора. Промяната на името ни не е еднократна стъпка, а цялостен процес по промяна на компанията, базиран на опита на нашите международни партньори. Основната идея в него е все повече да се вслушваме във вас, нашите клиенти, да разбираме исканията ви и да направим живота ви в Дигиталната ера по-лесен и по-забавен. Нека заедно променим бъдещето!

  • Какво ще се промени за мен като клиент?

    Ще можете да продължите да ползвате сегашните си услуги без промяна. Ще имате възможност и да се възползвате от новите ни модернизирани, дигитални и по-лесни за използване оферти и продукти.

  • Ще има ли някакви промоции, нови оферти или услуги заради промяната?

    Да, през първия месец от промяната ще ви дадем възможност да тествате безплатно всички наши нови продукти за частни клиенти за 1 месец. Ако не сте доволни можете да се откажете без неустойка.

  • Какво ще се случи с магазините на компанията? Ще има ли промяна на техния брой или локации?

    Да, с ребрандирането ще започнем да отваряме поетапно нови магазини, като до края на годината хората в 14 нови града ще могат лесно и удобно да се възползват от нашите продукти и услуги. Целта ни е да сме достъпни за нашите клиенти навсякъде и по всяко време.

  • На фактурата ми пише, че е издадена от А1 България ЕАД. Какво значи това?

    A1 България ЕАД е новото ни юридическо име. Всички фактури и други юридически документи ще бъдат вече издавани под това име. Това не променя нищо за вас и отношенията ви с нашата компания.

  • С какво ще се отличавате от другите оператори?

    Ще се отличаваме с това, че ще предложим един изцяло нов стандарт на обслужване, ще се вслушваме във вашите искания ви и ще ви помагаме да бъдете винаги на „ти“ с новите технологии, които ще направят живота ви в Дигиталната ера по-лесен и по-забавен.

  • Ще се промени ли юридическото име на компанията?

    Да, новото юридическо име на нашата компания става А1 България ЕАД.

  • Ще се промени ли името на спортните канали на Мтел?

    Да, спортните ни канали вече се казват Max Sport 1 и Max Sport 2. Ще продължим да обогатяваме съдържанието им и ще можете да гледате без проблеми най-интересното от тениса, холандското, руското, украинското, китайското и индийското първенства по футбол, MMA, MotoGP, Евролигата и Еврокупата по баскетбол, Диамантената лига по лека атлетика, NHL, NASCAR и още много други спортни събития.

  • Какво ще получат клиентите като цяло от тази промяна?

    Промяната ще доведе до много нови придобивки и улеснения за нашите клиенти. Нашата цел е да даваме енергия на преживяванията, които вие искате и да направим живота в дигиталната ера по-лесен и по-забавен. Затова основните обещания, които даваме като А1 са:

    1. Гарантираме качеството на нашата мрежа:

      • Гарантираме постоянното развитие и подобряване на инфраструктурата и мрежата ни;
      • Гарантираме качеството на мобилната ни мрежа (разговори и мобилен интернет) в 99,9% от времето за населената територия на България;
      • Гарантираме функционирането на нашите ТВ и интернет услуги в 99,9% от времето през годината;
    2. Правим технологиите достъпни, лесни и полезни:

      • Гарантираме предоставянето в най-кратки срокове на качествени и технологични продукти и услуги. С тях целим да направим работата и забавлението на нашите клиенти по лесно и пълноценно;
      • Гарантираме бързо и удобно плащане на сметките и управление на услугите през портала ни за самообслужване Моят А1 и на сайта A1.bg;
    3. Гарантираме лоялно отношение, спокойствие и удобство за клиентите

      • Гарантираме преференциални предложения за всички наши клиенти като част от програмата ни за лоялност А1 Клуб;
      • Гарантираме прозрачност и навременно уведомяване на клиентите ни при изтичаща ползвана отстъпка, при активиране на нови продукти и услуги;
      • Гарантираме връзка с нас на националния ни телефон *88/ 088 123 до 60 секунди;
      • Гарантираме качествен сервиз и обслужване за всички наши продукти и услуги. При сервизно обслужване на мобилен или смартфон в гаранция, осигуряваме заместващо такова и поправка в рамките на до 30 дни.
      • Гарантираме, че ще ви предложим лесен, ясен и още по-удобен за следене формат на вашите фактури, който включва всички необходими данни за вашето потребление.
  • Какво ще получа аз като ваш клиент, ако не спазите някое от дадените обещания?

    Ще ви предоставим възможност да ни изпратите обратна връзка чрез приложението Моят А1 или порталът със същото име на нашия сайт [www.a1.bg/moyta-mrezha]. Ако го направите, ние ще ви се отблагодарим с подарък 1 000 MB мобилен интернет и ще вземем вашето мнение предвид при непрекъснатото подобряване на услугите ни.

  • Аз съм лоялен клиент на Мтел от много години. Какво допълнително ще получа?

    Като наш лоялен клиент вие ще получите достъп до всички наши нови оферти, както и до още по-добри предложения в нашата програма за лоялни клиенти A1 Клуб. Чрез нея вие можете да се възползвате от стотици разнообразни, изгодни и ексклузивни оферти, които се предлагат както от Мтел, така и от различни търговски партньори на програмата.

  • Мога ли да продължа да ползвам всичките си услуги както досега?

    Да, можете да продължите да ползвате всички наши продукти и услуги както досега, без промяна.

  • Значи ли това, че моят договор с Мобилтел ЕАД е невалиден?

    Не, променяме само юридическото име на компанията. Всички условия по текущите договори остават непроменени и ще са валидни до края на техния срок.

  • Ще има ли промяна в условията по моя договор?

    Не, няма да има. Всички условия по договорите ни с нашите клиенти ще останат непроменени и ще са валидни до изтичането на срока им. Ще имате възможност да се възползвате и от всички нови оферти от А1.

  • Трябва ли да подписвам нов договор с А1 България ЕАД?

    Не, не е необходимо. Всички условия по договора остават непроменени.

  • Моят прекратен договор, за който все още дължа пари, беше с Мтел (Мобилтел ЕАД), а не с А1 България ЕАД. Тази промяна не премахва ли дълговете ми?

    Не, всички задължения към Мобилтел ЕАД остават непроменени и се дължат на А1 България ЕАД със същите условия като преди.

  • Аз съм абонат на blizoo. Какво означава за мен промяната? Променя ли се договорът ми?

    Промяната няма да засегне по никакъв начин услугите ви и начина, по който ги ползвате. Договорът ви също няма да се промени по никакъв начин.

  • Мобилният ми номер ще остане ли същият?

    Да, всички мобилни номера и други условия по договорите с нашите клиенти ще останат непроменени.

  • Ще има ли промяна в начините, по които мога да си плащам сметките?

    Не, всички начини за плащане на сметките ще останат същите. Повече информация за тях можете да намерите тук – [www.a1.bg/plashtane-na-mesechna-smetka]

  • Телефонът ми показва, че все още ползвам мрежата на Мтел. Кога ще се промени името на мрежата?

    Някои технически детайли отнемат повече време за промяна, тъй като не са изцяло в наш контрол. Името на мрежата ни ще бъде сменено в най-скоро време. Това по никакъв начин няма да попречи да използвате нашите услуги както обикновено.

  • Ще се променят ли имената на мобилните тарифни планове, които предлагате?

    Да, имената на новите ни тарифни планове ще станат А1 ONE Unlimited за всички, които предлагат неограничени минути и A1 ONE за останалите. Повече информация за новите ни планове можете да намерите тук – [www.a1.bg/a1-one-unlimited]

  • Мтел имаше списък с препоръчани роуминг партньори. Този списък ще важи ли и за А1 България?

    Да, всички наши условия за ползване на роуминг остават непроменени.

  • Аз съм с Prima карта. Ще мога ли да продължа да я ползвам след промяната?

    Да, ще може да продължите да я ползвате без проблеми. Единствено с промяната ще се смени и името на услугата – тя вече ще се казва А1 Предплатена услуга.

  • Ще има ли подобрения на мрежата във връзка с ребрандирането?

    Да, със сигурност. Работихме много, за да направим мрежата си възможно най-бърза и най-надеждна. Сигурни сме, че скоро ще почувствате сами разликата отпреди. За да гарантираме качеството на нашата мрежа ви даваме и възможност да ни изпратите обратна връзка чрез приложението Моят А1 или порталът със същото име на нашия сайт [www.a1.bg/moyta-mrezha]. Ако го направите, ние ще ви се отблагодарим с подарък 1 000 MB мобилен интернет и ще вземем вашето мнение предвид при непрекъснатото подобряване на мрежата ни.

  • Ще трябва ли да се регистрирам в сайта на компанията отново?

    Не, няма промяна и можете да ползвате всички ваши регистрации в наши сайтове и приложения.

  • Ще трябва ли да правя нещо, за да се промени приложението Моят Мтел на Моят А1?

    Приложението ще получи ъпдейт, който ще го промени в Моят А1. Ако устройството ви е с включени автоматични ъпдейти, това ще се случи от само себе си. Ако те са изключени, трябва да го намерите в Google Play Store или Apple App Store и да го обновите ръчно.

  • Ще се промени ли името на приложението Mtel Now и ще трябва ли да го преинсталирам?

    Приложението ще получи ъпдейт, който ще го промени в А1 Now. Ако устройството ви е с включени автоматични ъпдейти, това ще се случи от само себе си. Ако те са изключени, трябва да го намерите в Google Play Store или Apple App Store и да го обновите ръчно.

  • Има ли промяна в номерата за връзка и ще се запази ли номера *88?

    Да. Ще продължите да се свързвате с нас по всяко време на *88, както и на новия ни универсален номер 123 за мобилни абонати на А1, 088 123 при повикване от други мрежи, или на +359 88 123, когато сте в роуминг. Всички други останали телефонни номера за връзка с нас са в процес на закриване.

  • Има ли промяна в номерата за връзка за корпоративни клиенти?

    Не, за корпоративни клиенти с интегрирани телекомуникационни решения, номерата за връзка остават същите: 1515 (при повикване от А1 мобилна мрежа) и 080088088 (при повикване от други мрежи).

  • Къде мога да подавам обратна връзка за продуктите и обслужването ви?

    Специално за нашите клиенти създадохме платформа „Гаранция за мрежа и обслужване“ в приложението Моят А1 и на A1.bg [www.a1.bg/moyta-mrezha]. Там ще имате възможност по всяко време да ни изпращате обратна връзка свързана с нашите услуги, мрежа и обслужване. Освен, че ще вземем предвид мнението ви в усилията си да подобрим нашата компания, ви ще получите и бонус мегабайти мобилен интернет. Естествено обратна връзка може да подавате и на customerservice@a1.bg, на телефоните ни за контакти *88 или +359 88 123, както и във всеки наш магазин.

  • Как се променят мейлите за връзка с Мтел?

    Всички мейли на компанията се променят, като просто домейна @mobiltel.bg се заменя с @a1.bg.

  • Как се променят SMS-ите, които получавам от вас?

    Няма да има промяна в съдържанието и смисълът им. Единствено ще се смени изпращача на А1 България.

  • Ще се промени ли локацията на компанията и адресите за кореспонденция?

    Не, всички данни на компанията, освен името, остават непроменени.

Нови оферти от А1
Нови оферти от А1