Описание на месечна фактура

Частни клиенти

Данъчна фактура

Пълноцветната фактура на А1 България в хартиен и електронен вариант

    1. 2
  • +

Таблица начислени такси и потребление


  1. 2Таблица Начислени такси и потребление по направления
    1. 1
  • +

Информация за пакета


  1. 1Информация за пакета и включените в него услуги

    1. 2
  • +

Таблица начислени такси и потребление


  1. 2Таблица Начислени такси и потребление по направления
    1. 1
  • +

Приложение Б


  1. 1Таблица с детайлна информация за потреблението
X

Как да платя фактура онлайн?

Ако нямате профил, създайте своя регистрация.

Ако сте регистрирали повече от една услуга, тук можете да превключвате между тях и да проверявате задълженията.

От падащото меню изберете услугата, за която искате да направите плащане и натиснете бутон „Платете онлайн“.

Изберете най-удобния за Вас начин за онлайн плащане: ePay.bg, VISA/MasterCard или Плащане с един клик, и натиснете „ПРОДЪЛЖИ“, за да въведете необходимите данни за плащане.

След успешно плащане ще видите потвърждаващ екран с възможност да принтирате потвърждението за плащане.

Трябва само да въведете номера, който да получи бонуса и да изчакате потвърдителен SMS на въведения номер.

  1. icon 1
    Влезте в Моят А1
  2. icon 2
    Изберете секция
    “Сметки и фактури”
  3. icon 3
    Изберете фактура към услуга
  4. icon 4
    Посочете начин на плащане
  5. icon 5
    Сметката Ви е платена успешно
  6. icon 6
    Получавате бонус 500 MB

Какво включва моята фактура от А1?


Видео ръководство

Сключване на нова услуга

Промяна на абонаментен план


Въпроси и отговори

Ако фактурата Ви е по-висока от обичайната сума, която плащате, това може да се дължи на една или повече причини от изброените по-долу:

  • Превишаване на месечното потребление на минути и MB
  • Използване на услуги извън включените в тарифния план или закупените допълнителни пакети
  • Изпратени SMS-и за паркиране
  • Изпратени SMS-и за гласуване в игри, предавания и други
  • Абонамент за игри и услуги за забавление
  • Разговори, използван мобилен интернет и/или изпратени SMS-и в роуминг*
  • Разговори с международни номера
  • Разговори с номера 0700
  • Закупени нови устройства или аксесоари в последния месец, които се появяват сега в сметката Ви
  • Промяна в тарифния Ви план или добавяне на нова услуга
  • Изтекъл промоционален период, след който започва да се прилага стандартна цена
*Данните за роуминг пристигат със закъснение от операторите в съответната страна, в която сте пътували. Това може да доведе до начисляване във Вашата фактура на пера, които се отнасят за по-стар период. Бихме искали да Ви уверим, че не Ви таксуваме два пъти.