Търсене
A1 logo

Помощ при техническо затруднение

Въведи ключова дума или въпрос

Най-често задавани въпроси

На телевизора си виждам надпис „Кодиран канал/конфликт на програма“. Какво да направя?

За да отстраниш възникналото затруднение, последвай описаните стъпки тук. Избери модела на телевизора си и влез в секция „Технически запитвания“.

На телевизора си виждам „грешка 1305“. Какво да направя?

Тази грешка означава, че има затруднение със свързването към сървъра. За да възстановиш услугата, последвай описаните стъпки тук.

На телевизора си виждам надпис „Проблем с мрежовата свързаност“. Какво да направя?

Тази грешка означава, че има затруднение със свързването към сървъра. За да възстановиш услугата, последвай описаните стъпки тук.

Wi-Fi връзката ми прекъсва и/ли е много бавна. Какво да направя?

За да се подобри качеството на безжичната (Wi-Fi) връзка, най-често се налага рестарт или промяна на канала на излъчване на рутера. Как да промениш настройките на рутера си, виж тук. Избери модела на рутера си и влез в секция „Технически запитвания“.

Как да сменя името и/или паролата на Wi-Fi мрежата?

  • Ако използваш Wi-Fi през А1 устройство за оптичен интернет (ОNT), е избери модела му от тук и влез в секция „Настройки за интернет“.

  • Ако използваш Wi-Fi през А1 устройство (модем), избери модела му от тук и влез в секция „Настройки за интернет“.

  • Ако използваш собствен рутер, избери модела му от тук и влез в секция „Допълнителни настройки на рутера“.

Как мога да изключа интернета на телефона си, когато съм в чужбина?

За да забраниш ползването на мобилен интернет в роуминг спрямо модела на апарата, който използваш, последвай стъпките тук.