обратно

Акаунт мениджър "Корпоративни продажби" - град Шумен


Какво е да работиш в направление „Корпоративни продажби“?

Основните отговорности в направлението са фокусирани върху качественото обслужване
на корпоративни клиенти на компанията в различните сегменти,
предлагане на нови продукти и услуги, съобразно техните нужди и последващи дейности
по администриране на продажбата.


Ако имаш желание да:
  • предоставяш висококачествено персонално обслужване на корпоративните клиенти на компанията;
  • определяш специфичните нужди на клиентите и предлагаш комплексни телекомуникационни фиксирани,
    мобилни и интернет решения съобразно индивидуалните изисквания на клиентите;
  • представяш проактивно новите услуги и програми за корпоративните клиенти
    и обслужваш продажбите и свързаните с тях процеси;
  • изготвяш и актуализираш планове и бизнес профили на корпоративните клиенти
    с цел задържане и проникване с нови услуги;
  • изготвяш дневни, седмични/месечни отчети за реализирани продажби и активности.

И притежаваш:
  • отлични умения за бизнес комуникация и клиентски-ориентирано поведение;
  • способност за вземане на бързи и адекватни решения в режим на високо натоварване;
  • лоялност, отговорност и екипно поведение;
  • доказани умения за водене на преговори и презентации;
  • висше образование;
  • отлична компютърна грамотност – MS Outlook, MS Word, Excel, PowerPoint, Internet ;
  • добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
  • шофьорска книжка и готовност за интензивно пътуване в региона.

Кандидатствай сега!


Социалните придобивки за тази позиция сa:


Краен срок за кандидатстване: 09 Декември 2019
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.