А1 Персонален кредит e потребителски заем за общо ползване, който се предлага и обслужва изцяло от А1 България без партньор. Продуктът е предназначен за клиенти на А1 България, които са предварително одобрени за конкретна сума, като тези които не са получили такова предварително одобрение, не могат да го заявят.
А1 Персонален кредит е с изгоден лихвен процент. Бързо, лесно и удобно кандидатстване онлайн и без поръчител.
Провери дали си предварително одобрен тук

Често задавани въпроси
Персонален кредит
-
Колко време след кандидатстване служител на А1 се свързва с мен?
Служител на А1 се свързва с Вас до 15 мин.* след изпратена заявка.
*Работно време на екип обслужване на клиенти – всеки делничен от 09:00 ч. до 18:00 ч., с изключение на празничните дни. -
Какви са условията да кандидатствам?
- Да си физическо лице, което е навършило 18 години
- Да си абонат по договор за електронни съобщителни услуги
- Да имаш титулярен профил в Моят А1 или А1 Wallet
- Да подадеш онлайн заявка за кредит през профила си в Моят А1 или A1 Wallet
- Да преминеш оценка за кредитоспособност
- Да си български гражданин
- Да имаш валидна лична карта
- Да имаш лични доходи
- Продуктът не е достъпен за бизнес клиенти (юридически лица/еднолични търговци)
-
Какво означава предварителното одобрение за А1 Персонален кредит?
Предварителното одобрение на даден клиент означава, че въз основа на кредитната му история в А1 той е селектиран и има право да кандидатства за получаване на А1 Персонален кредит в определен размер, като са необходими кандидатстване и последваща кредитна оценка.
-
Къде и как мога да кандидатствам?
Кандидатстването за А1 Персонален кредит е бързо и лесно онлайн. Необходимо е да имаш титулярен профил в приложението и/или интернет портала Моят А1 (на a1.bg) или в А1 Wallet, и да попълниш формата за кандидатстване в някой от тези канали. Очаквай обаждане от номер 0800 40 400 за последната стъпка от процеса, която е провеждане на кратък разговор с наш сътрудник. До 15 минути след приключването на разговора ще получиш финалното становище.
-
Какви документи и информация са необходими за кандидатстване?
Кандидатстването за А1 Персонален кредит се извършва с копие на валидна лична карта, което се прилага в процеса на кандидатстване. При попълване на формата за кандидатстване се предоставят и следните данни: имена по лична карта, ЕГН, номер на лична карта, датата на издаване и валидност, от кого е издадена, дата и място на раждане, българско гражданство, постоянен адрес, данни за контакт.
При желание сумата да бъде усвоена по банков път е необходимо да посочиш и валидна банкова сметка в лева на твое име, по която ще получиш сумата след одобрение. Необходимо е и предоставяне на отговор на въпроси от анкета, която се провежда от служител на А1 по телефона, предоставен за контакт. -
Какво е А1 Персонален кредит?
Това е потребителски кредит по смисъла на Закона за потребителския кредит (ЗПК), който се предоставя въз основа на писмен договор за кредит, сключен съгласно ЗПК. Продуктът се предоставя от „А1 България“ ЕАД , ЕИК 131468980, със седалище в гр. София и адрес на управление ул. „Кукуш“ №1. Кредитът е предназначен за общо ползване.
-
Мога ли да кандидатствам за А1 Персонален кредит, ако кандидатствам за или вече имам А1 Бърз кредит или А1 Потребителски кредит?
Да, възможно е да кандидатстваш за А1 Персонален кредит без значение какви други финансови продукти използваш от А1 или чрез посредничеството на А1.
-
Мога ли да кандидатствам за А1 Персонален кредит, ако вече имам активен такъв?
Ако вече имаш действащ договор за А1 Персонален кредит, можеш да кандидатстваш за нов А1 Персонален кредит само след погасяване на текущия и последващо съобщение за предварително одобрение.
-
Мога ли да се откажа от А1 Персонален кредит – по време на кандидатстването или след като съм подписал договор?
Можеш да се откажеш от А1 Персонален кредит по време на кандидатстването, ако условията не те удовлетворяват или да не подпишеш договора за А1 Персонален кредит.
В случай, че си сключил договора за А1 Персонален кредит и желаеш да се откажеш, можеш да направиш това в законоустановения 14-дневен срок от датата на подписване на договора. За целта трябва да изпратиш уведомление за отказ на имейл creditservice@a1.bg с посочени трите имена, ЕГН, дата на отказ.
В случай, че упражниш правото си на отказ от сключения договор за паричен заем, следва да върнеш усвоената главница по кредита, както и начислената лихва за периода от датата на усвояване на кредита до датата на връщане на главницата, без неоправдано забавяне, но не по-късно от 30 календарни дни, считано от изпращането на уведомлението.
-
Къде мога да получа парите от кредита?
Можеш да получиш парите по сключен договор за А1 Персонален кредит в срок до 2 работни дни от сключване на договора по следните начини:
- по банкова сметка на твое име;
- през ePay по микросметка на твое име;
- през A1 Wallet, чрез телефонен номер, асоцииран със сметка в портфейла;
- в брой на касите на Easy Pay.
-
Къде и как мога да си погасявам вноските по кредита?
Вноските по сключения договор за кредит могат да бъдат погасявани чрез всички канали за плащане на фактури и сметки към А1, в това число:
- през твоя титулярен профил в приложението Моят А1, секция „Фактури“ – за редовни вноски;
- през твоя титулярен профил на интернет портала Моят А1, секция „Фактури“ – за редовни вноски и секция „Финансови услуги“ – за предплащане;
- през банка – чрез превод по посочена в договора за кредит банкова сметка на А1, в банков офис или чрез използване на мобилно или интернет банкиране;
- през A1 Wallet – през секция „Услуги“, „Битови сметки“;
- във всички магазини на А1.
Повече информация за каналите за плащане към А1 тук.
-
Мога ли да погася задълженията си предсрочно?
Да, имаш право по всяко време да погасиш изцяло или частично задълженията си по сключения с А1 договор за кредит. Заявяване на предсрочно погасяване е възможно само чрез титулярен профил на интернет портала Моят А1, секция „Финансови услуги“.
-
Как мога да разбера какви са задълженията ми по действащ договора за А1 Персонален кредит?
Тази информация е налична по всяко време в твоя титулярен профил на интернет портала Моят А1, секция „Финансови услуги“.
-
Каква е месечната вноска и кога я плащам?
Месечната вноска зависи от размера на предоставения кредит и срока на неговото погасяване. Размерът на месечните вноски, както и падежът на всяка погасителна вноска са фиксирани и са изрично посочени в твоя договор за А1 Персонален кредит и погасителния план към него. Информация за месечните вноски се включва и в месечните таксуващи фактури, издавани от А1 по договора за услуги, към който реферира сключения договор за кредит. В случай, че срокът за плащане на вноската, посочен в месечната таксуваща фактура се различава от посочения в погасителния план, за падеж на вноската се приема по-благоприятната за теб дата (с по-големия срок за плащане). Ако по-благоприятната дата е тази, посочена във фактурата, трябва да плащаш вноските в рамките на срока за плащане на задълженията по съответните месечни таксуващи фактури или документи.
-
Как мога да получа удостоверение, че съм изплатил своя А1 Персонален кредит?
Можеш да заявиш искане за получаване на „Удостоверение за липса на задължения по договор за А1 Персонален кредит“, като изпратиш мейл на creditservice@a1.bg, който съдържа следната информация:
- Три имена;
- ЕГН;
- Кредит № (наличен е в информацията за кредита ти в секция „Финансови услуги“ в Моят А1);
- Пред кого да послужи удостоверението.
Срокът за издаване на удостоверението е до 5 работни дни, след което ще получиш SMS с линк и насока за достъп през сайта на А1, секция „Проверка на писмена жалба“.
-
Какви могат да са причините да получа отказ?
Решението за отпускане на А1 Персонален кредит се приема след оценка на твоята кредитоспособност, която се прави на база предоставената от теб информация . Правят се и необходимите проверки в НАП и Камарата на ЧСИ. След извършване на всички справки и анализ се преценява дали може да бъдеш одобрен за отпускане на кредит и при отрицателна кредитна оценка може да бъде получен отказ.
-
При отказ мога ли да кандидатствам отново?
Можеш да подадеш нова заявка за А1 Персонален кредит през Моят А1 след 1 месец от подаване на последната такава.
-
Защитени ли са моите лични данни?
Сигурността на твоите лични данни е от първостепенно значение за нас. Можеш да се информираш по всяко време с какви цели, на какво основание, с какви средства и в какви срокове твоите лични данни се събират, съхраняват и използват. Повече информация е налична в Политиката за поверителност на А1 Персонален кредит и чрез изпращане на искане за предоставяне на информацията на имейл адрес: creditservice@a1.bg
Предоставените от теб лични данни се обработват, съгласно приложимите разпоредби за защита на данните при всяка операция по обработване на лични данни, включително, съгласно Общия регламент за защита на личните данни на физическите лица 2016/ 679 ("GDPR") и Закона за защита на личните данни.
-
Към кого и как мога да се обърна в случай на неяснота или спор?
При каквито и да било неясноти или спорове, свързани с договора и обслужването на месечните ти вноски по А1 Персонален кредит, можеш да потърсиш съдействие от екипа ни на телефон 0800 40 400 или да ни пишеш на creditservice@a1.bg.
В случай на възникнали неясноти и спорове, имаш право да се обърнеш за съдействие и към Комисия за защита на потребителите като контролен орган по спазване на Закона за потребителския кредит (адрес: гр. София, ул. „Врабча“ № 1, ет. 3, 4 и 5). Имаш право да сезираш помирителните комисии, създадени по реда на глава девета, раздел III от Закона за защита на потребителите, когато считаш, че са нарушени твои права и законни интереси. Можеш да подадеш жалба и на Електронната платформа за онлайн решаване на спорове.
-
Каква е разликата между „Потребителски кредит от А1“ и „А1 Персонален кредит“?
Става дума за един и същи кредитен продукт. Считано от 07.03.2024 г. Потребителски кредит от А1 е с ново наименование – „А1 Персонален кредит“. Клиентите, които са подписали Договор за „Потребителски кредит от А1“, имат достъп до своя профил и до необходимата информация за получения кредит на платформата на "А1 Персонален кредит" (интернет портала Моят А1, секция „Финансови услуги“) .