Застраховка
Моят телефон

Вземи си спокойствие

Какво е застраховка Моят телефон?

Застраховай своето мобилно устройство от А1 сега и си подари спокойствие и сигурност. С помощта на Застраховка Моят Телефон можеш да си спокоен за своето устройство. Отдели между 1.99 лв. | 1.02 € и 24.99 лв. | 12.78 € на месец, според цената на устройството в А1 Клуб. Застрахователното покритие се включва в месечната А1 фактура и е винаги валидно, стига съответните фактури да са платени. Застраховката покрива неволно счупване, обир, грабеж, увреждане от намокряне или оксидация, както и появата на дефекти на устройството извън предоставените гаранции на производителя.

Застраховка „Моят телефон“ е застрахователен продукт на Atlas Insurance PCC Limited, действащо чрез L´AMIE CELL, който се предлага чрез „А1 България“ ЕАД, в качеството на застрахователен агент. Застраховка „Моят телефон“ предлага допълнителна защита на вашето мобилно устройство на всички нови и настоящи клиенти на А1, само при закупуването на мобилно устройство. Покритието по застраховката влизат в сила от датата на сключване на този договори е в сила докато е в сила договорът за услуги, но за срок не по-дълъг от 5 (пет) години.

Застраховка „Моят телефон“ е допълнителна услуга към Вашия Договор за услуги и не може да бъде закупена отделно от него или да съществува без него. При закупуване на ново мобилно устройство като част от пакет телефон/ таблет / смарт часовник + аксесоар покритието по застраховката се отнася единствено за телефона/ таблета или смарт часовника и не се отнася до аксесоара, който е закупен с него. В случай на прекратяване, договорът за застраховка "Моят телефон" се прекратява с изтичане на последния ден от периода на платената Застрахователна премия.

Предимства на застраховката:

  1. Застраховка на всички мобилни устройства, закупени от магазин на А1
  2. Покрити са всички рискове за увреждане на телефона, включително обир и грабеж
  3. Лесно обслужване

Договор и месечни премии

Цена на устройството, в лева с ДДС по ценоразпис на А1 КлубМесечна застрахователна премияСамоучастие в случай на настъпване на застрахователно събитие
до 100.00 лв. | 51.13 € 1.99 лв. | 1.02 € 14.00 лв. | 7.16 €
от 100.00 лв. | 51.13 € до 300.00 лв. | 153.39 € 3.99 лв. | 2.04 € 29.00 лв. | 14.83 €
от 300.00 лв. | 153.39 € до 600.00 лв. | 306.78 € 7.99 лв. | 4.09 € 59.00 лв. | 30.17 €
от 600.00 лв. | 306.78 € до 900.00 лв. | 460.16 € 10.99 лв. | 5.62 € 99.00 лв. | 50.62 €
от 900.00 лв. | 460.16 € до 2500.00 лв. | 1278.23 € 19.99 лв. | 10.22 € 159.00 лв. | 81.30 €
от 2500.00 лв. | 1278.23 € до 4500.00 лв. | 255.65 € 24.99 лв. | 12.78 € 189.00 лв. | 96.63 €

Месечна премия

  • Размерът на месечната премия зависи от продажната цена на устройството без SIM карта по А1 club цена.
  • Месечната премия се начислява в месечната фактура на клиента/ цените са с включен 2% данък
  • Премията се предплаща и първата фактура се начисляват 2 месечни премии.

Застрахователно Покритие

  • Покритието е месечно и е валидно от датата на сключване на застраховката за следващите 30 дни.
  • Покритието е валидно единствено ако са платени месечните фактури

Договор

  • Договор за застраховка на устройство може да се сключи само в момента на покупка на устройството
  • В случай на щета и потвърдена поправка или замяна, клиентът заплаща „самоучастие“, която сума се начислява в месечната фактура
  • Договорът за застраховка e валиден до 5 години, като може да се прекрати във всеки момент. За прекратяване на полицата е необходимо писмено предизвестие (свободен текст, съдържащ име на клиента, телефонен номер, полица N), изпратено от Застрахования до Застрахователя, чрез email: moyat_telefon@lamie-direct.com

Застрахователни събития и покрити рискове

Застрахователно събитие настъпва, ако по време на срока на Договора за застраховка "Моят телефон" на А1 настъпи едно от следните събития:

  • Неволно счупване

    внезапно и неочаквано външно въздействие

  • Обир

    от апартамент, къща, хотел или кола

  • Грабеж

    отнемане на устройството с нападение

  • Увреждане

    от намокряне или оксидация

  • Дефекти

    на устройството извън предоставяните гаранции на производителя



Какво трябва да направя в случай на щета?

Следвайте описаните по-долу стъпки:

  1. Първо трябва незабавно (не по-късно от 7 дни) да регистрирате щетата в Центъра за обслужване на клиенти на ЗМТ на телефон 0800 88 100.
  2. Ще получите номер от застрaхователя, който удостоверява, че щетата е регистрирана.
  3. Следващата стъпка е да отидете в магазин на А1, където трябва да представите увреденото устройство, заедно с номера на щетата, който сте получили от застрахователя.
  4. Повреденoто устройство ще бъде изпратено за ремонт, или - ако това не е възможно - ще бъде изцяло заменено.

В случай че сте станали жертва на обир или грабеж, следва да:

  1. Уведомите компетентните органи (МВР) не по-късно от 48 часа след настъпване на събитието.
  2. Уведомите А1 България, за да ограничи изходящите повиквания.
  3. Да информирате и Центъра за обслужване на клиенти на ЗМТ на телефон 0800 88 100.
  4. Да изпратите на Застрахователя копие от полицейския доклад на имейл moyat_telefon@lamie-direct.com.

Обезщетения

Обезщетение в натура Ремонт или Замяна при настъпване на застрахователно събитие.

В случай на Ремонт - нови и заменяеми части, които са еквивалентни на новите части по отношение на ефективността и надеждността им

В случай на Замяна - Застрахованият телефон ще бъде заменен с нов.

  • Замененото устройство ще бъде или мобилно устройство на А1 от един и същ тип и ценови клас
  • ако такова устройство вече не се предлага от А1, еквивалентно мобилно устройство на в същия ценови клас.

Изплащането на пари в брой не е възможно