Оферта за служители за
Уважаеми колеги, от 01.04 служителските договори за мобилни и фиксирани услуги се подписват само и единствено дигитално с услугата е-подпис. Повече информация как да си направите поръчката може да намерите тук
Въпроси и отговори относно служителска оферта за интернет и телевизия:
Служителските абонаменти могат да бъдат заявени единствено през e-shop. Не е възможна активация в магазин.
До 2 работни дни услугата ще е активирана в системата, след което очаквайте обаждане от координатор за насрочване на дата за инсталация. След успешна инсталация, услугата ще е активна
В зависимост от предпочитанията, може да комбинирате две самостоятелни услуги – напр. ТВ 230+ и Нет 300 Mbps или ТВ 230+ и Нет 100 Mbps. Общата цена, която ще се заплаща, е сумата от месечните такси на отделните пакети. Ако се активират две самостоятелни услуги, те ще се броят като 2 абонамента.
Пълен списък с предлаганите канали в основните пакети можете да намерите тук:
Информация за каналите в допълнителен пакет MAX SD може да намерите тук:
Пакет А1 ТВ 230+ включва всички предлагани канали + доп. пакет 4K Ultra HD (за абонати на Xplore TV)
Пакет А1 ТВ 130 включва: основен ТВ пакет + следните допълнителни пакети: HBO & Cinemax, Diema Xtra и Max Sport Plus
Самостоятелните пакети - ТВ 230+ и ТВ 130 включват допълнителните пакети Диема Екстра и HBO & Cinemax безплатно.
Цената на допълнителния приемник е 3,99 лв. за всеки допълнителен приемник за срока на договора. След изтичане на договора цената се променя на 7,99 лв.
Можете да проверявате текущите си услуги в Моят А1 web в меню Моите услуги или мобилното приложение в секция Виж повече за услугата.
След като новата услуга бъде активирана в CRM, колегите координатори ще се свържат с вас, за да бъде уточнена дата и част на инсталация.
Не, не може да се закупят субсидирани устройства със служителските оферти. Устройствата , които могат да бъдат закупени са на цени с ДД (дългосрочен договор).
Колегите, активирали служителски оферти, не дължат инсталационна и активационна такса. В приложението са посочените таксите и допълнително уточнение , че се начислява 100 % отстъпка към тези две такси. Също така , колегите са освободени и от такса „ Смяна на адрес“. При заявяване на смяна на текуща ТВ услуга с A1 Xplore TV е дължима такса инженерно посещение в размер на 19,99 лв.
Самостоятелният ТВ 130 е предназначен само за сателитна телевизия.
Да, офертата е валидна за всички служители, но според правилата за преподписване KM ID: 274025.
Да , възможно е. За целта след като пуснете заявка през e-shop и колегите прекратят текущата ви услуга , следва да посетите А1 магазин и да върнете своето ТВ оборудване. В противен случай ще ви бъдат начислени неустойки за невърнато оборудване, които са дължими. Служител в магазин следва да приеме вашето оборудване и да премахне неустойките за оборудване.
За да се възползвате от служителските оферти е необходимо да се прехвърли услугата на името на служителя. Прехвърлянето на титуляр по договор се прави в магазин на А1.
Срокът на абонамента е 2-годишен, като неустойките при предсрочно прекратяване са дължими.
Не, след изтичане на абонамента ще се запазят посочените цени. Ако имате повече от един приемник, след изтичане на договора от 24 месеца, цената на приемниците автоматично се променя на непромоционална, ако договорът не бъде преподписан за нови 24 месеца.
Да, всеки служител може да се възползва от преференциалните оферти от момента на назначаването си
Да, дори да прекратите трудовия си договор, може да продължите да ползвате услугите на тези преференциални цени
След успешна активация ще получите потвърдителен SMS – Новите условия са в сила с потвърдителният SMS.
Може да разпишете новия си договор на място в Кукуш 1 ( Back Office) за колегите , които работят в централен офис или да получат договора си на посочен в заявката адрес.
Да, необходимо е да се отбележи в заявката броя приемници , които служителя ползва текущо в момента , за да могат колегите да активират коректния брой приемници. Напр. Аз ползвам текущо 3 приемника – един основен и 2 допълнителни – следва да отбележа в заявката , че ползвам 2 допълнителни приемника.
Не, не се дължат неустойки при предсрочно прекратяване на ползването на допълнителен приемник. При прекратяване на ползването на допълнителен приемник следва да върнете оборудването в магазин. При не връщане на оборудването в магазин се дължат неустойки.