-
Намерете отговор
-
Пазарувайте
-
Обадете ни се
-
Посетете ни
Обадете ни се
Какво се случва, когато се обадите?*
- Правим автоматични проверки за номера, от който ни звъните.
- Пускаме сервизни съобщения за аварии, профилактики и други важни промени, касаещи услугите Ви.
- Свързваме Ви със сътрудник за спешни и неотложни въпроси.
- Настояваме да се справите сами, без помощта от сътрудник, защото можете.
- Изпращаме Ви веднага SMS с инструкция за самообслужване.
- Даваме Ви бонус, ако се наложи да изчакате повече от 60 секунди за връзка.
*Опциите в менюто се променят, когато:
- • звъните от чужбина;
- • неразпознат номер;
- • номер на бизнес клиент.
Изберете цифра, за да видите съдържанието на опцията в автоматичното гласово меню.
Проверка на сметка
Това меню е изцяло автоматично. За номера, от който звъните, чувате:- Каква е общата дължима сума по фактури;
- Колко е текущата сметка;
- Кога е датата на зануляване;
Нови оферти, договори и поръчки
В това меню автоматично проверяваме кога изтича договорът Ви и спрямо това насочваме към най-компетентния търговец, към видео магазин или към сътрудник на горещата ни линия. Избирате опция 2, когато:- Искате да удължите съществуващ договор с нас;
- Искате да закупите нова услуга или устройство;
- Искате да се консултирате кои са най-подходящите параметри на услугите, спрямо нуждите Ви;
- Искате да коментирате току-що направена поръчка или получен договор.
Мобилни услуги, роуминг, настройки, екстри
Тук автоматично проверяваме дали има сервизно съобщение, което Ви засяга (авария, профилактика, промени в цени, затруднено свързване и пр.). Ако да, препоръчваме Ви да следвате инструкциите в него и в SMS-a, който изпращаме, за да спестите чакане на линия. Избирате опция 3, когато:- Искате да съобщите за открадната или изгубена карта (наберете 1);
- Искате да проверите активния Ви роуминг тарифен план и МB в чужбина за номера, от който звъните и да го промените, да активирате / деактивирате услугата, както и да чуете детайли за нея. Ще получите и SMS с инструкции, ако срещнете затруднение. (наберете 2);
- Искате да сигнализирате за технически проблем с мобилната услуга - липса на покритие или мобилен Итернет, настройки на мобилна мрежа (наберете 3);
- Искате да добавите мегабайти, минути и SMS-и, да заредите предплатена карта или да управлявате номерата си в група Семейство и приятели (наберете 4);
- Имате регистрирана предплатена карта и искате да я презаредите, да проверите баланса или да промените тарифния й план ( наберete 5).
Фиксирани услуги - телевизия и интернет
Тук автоматично проверяваме дали има сервизно съобщение, което Ви засяга (авария, профилактика, промени в цени, затруднено свързване или вече регистриран технически проблем, по който работим ). Ако да, препоръчваме да последвате инструкциите в него и в SMS-a, който изпращаме, за да спестите чакане на линията. Избирате опция 4, когато:- Имате технически проблем с Интернет услугата си от А1 (наберете 1);
- Имате технически проблем с телевизията от А1. Ще Ви свържем с наш сътрудник за съдействие (наберете 2);
- Имате технически проблем с всички фиксирани услуги от А1 на адреса си (наберете 3);
- Имате други въпроси, касаещи договора Ви за фиксирани услуги към А1 (наберете 6).