My A1

Свържете се с нас

 

Започни чат

Обадете ни се

Какво се случва, когато се обадите?*

  1. Правим автоматични проверки за номера, от който ни звъните.
  2. Пускаме сервизни съобщения за аварии, профилактики и други важни промени, касаещи услугите Ви.
  3. Свързваме Ви със сътрудник за спешни и неотложни въпроси.
  4. Настояваме да се справите сами, без помощта от сътрудник, защото можете.
  5. Изпращаме Ви веднага SMS с инструкция за самообслужване.
  6. Даваме Ви бонус, ако се наложи да изчакате повече от 60 секунди за връзка.

*Опциите в менюто се променят, когато:

  • • звъните от чужбина;
  • • неразпознат номер;
  • • номер на бизнес клиент.

Изберете цифра, за да видите съдържанието на опцията в автоматичното гласово меню.

icon

Проверка на сметка

Това меню е изцяло автоматично. За номера, от който звъните, чувате:
  • Каква е общата дължима сума по фактури;
  • Колко е текущата сметка;
  • Кога е датата на зануляване;
icon

Нови оферти, договори и поръчки

В това меню автоматично проверяваме кога изтича договорът Ви и спрямо това насочваме към най-компетентния търговец, към видео магазин или към сътрудник на горещата ни линия. Избирате опция 2, когато:
  • Искате да удължите съществуващ договор с нас;
  • Искате да закупите нова услуга или устройство;
  • Искате да се консултирате кои са най-подходящите параметри на услугите, спрямо нуждите Ви;
  • Искате да коментирате току-що направена поръчка или получен договор.
icon

Мобилни услуги, роуминг, настройки, екстри

Тук автоматично проверяваме дали има сервизно съобщение, което Ви засяга (авария, профилактика, промени в цени, затруднено свързване и пр.). Ако да, препоръчваме Ви да следвате инструкциите в него и в SMS-a, който изпращаме, за да спестите чакане на линия. Избирате опция 3, когато:
  • Искате да съобщите за открадната или изгубена карта (наберете 1);
  • Искате да проверите активния Ви роуминг тарифен план и МB в чужбина за номера, от който звъните и да го промените, да активирате / деактивирате услугата, както и да чуете детайли за нея. Ще получите и SMS с инструкции, ако срещнете затруднение. (наберете 2);
  • Искате да сигнализирате за технически проблем с мобилната услуга - липса на покритие или мобилен Итернет, настройки на мобилна мрежа (наберете 3);
  • Искате да добавите мегабайти, минути и SMS-и, да заредите предплатена карта или да управлявате номерата си в група Семейство и приятели (наберете 4);
  • Имате регистрирана предплатена карта и искате да я презаредите, да проверите баланса или да промените тарифния й план ( наберete 5).
icon

Фиксирани услуги - телевизия и интернет

Тук автоматично проверяваме дали има сервизно съобщение, което Ви засяга (авария, профилактика, промени в цени, затруднено свързване или вече регистриран технически проблем, по който работим ). Ако да, препоръчваме да последвате инструкциите в него и в SMS-a, който изпращаме, за да спестите чакане на линията. Избирате опция 4, когато:
  • Имате технически проблем с Интернет услугата си от А1 (наберете 1);
  • Имате технически проблем с телевизията от А1. Ще Ви свържем с наш сътрудник за съдействие (наберете 2);
  • Имате технически проблем с всички фиксирани услуги от А1 на адреса си (наберете 3);
  • Имате други въпроси, касаещи договора Ви за фиксирани услуги към А1 (наберете 6).
icon

Топ събития

Тук правим автоматична проверка за извънредни събития за номера, от който се обаждате. Ако има такива, ще чуете съобщение с инструкции. Препоръчваме Ви да следвате инструкциите в него и в SMS-а, който изпращаме, за да спестите чакане на линия.