Моля, изберете офертата при закупуване на този апарат / тарифен план:
Нова услуга Преподписване / Смяна на план Пренос на номер от друг оператор А1 предплатена услуга към абонамент
Кошницата е празна
Поръчай нов продукт или услуга от А1 без да напускаш дома си. Ние ще ти го доставим безплатно.
*Изключение от посочените 4/6 часа за техническо посещение за отстраняване на затруднение с ТВ/интернет услуга: населени места, за които няма делегирани екипи в близост и посещението е спрямо мястото.
**Изключение за приоритетно сервизно обслужване за смартфон: не покрива сума дължима за ремонт на устройството и не важи за повреди/дефекти/наранявания по него, които не са производствени гаранционни дефекти. Изключение от посочените 5 дни: забавяне от страна на сервиза, при доставка на част или забавяне от страна на куриерската фирма.
*За всяка от застраховките се сключва отделен договор. Стандартната премия за план “Индивидуален” на застраховка “Пътуване в чужбина” е в размер на 2,99лв. /ден.
Услугата VIP клиент се предлага с 12-месечен абонамент.
Общата сума до 550 лв. е изчислена въз основа на максималните нива на единичните цени на съответната стока или услуга при ползването им през 12 месечния абонамент за Услугата.
Ако имаш мобилна гласова услуга на абонамент от А1, можеш да станеш VIP клиент с няколко лесни стъпки:
Преференциите се предоставят спрямо посочените за тях условия. Моля, запознай се с Условията на ползване на услуга “VIP клиент” от линка на страницата по-долу.
*Отстъпките към застраховка “Пътуване в чужбина” и за SMS паркиране в зона важат само за посочения VIP мобилен номер. За останалите преференции избираш свободно с коя от услугите си да се възползваш.
Услугата се предлага само за физически лица, които са съществуващи абонати на А1 България от минимум един месец преди сключване на договор за услуга “VIP клиент”, и ползват поне една мобилна гласова услуга на абонаментен план.
Всеки А1 клиент, отговарящ на условията за ползване на услугата, може да се възползва от 1 (един) брой услуга VIP клиент на ЕГН.
Услугата може да бъде заявена във всеки магазин на А1.
За услугата се сключва 12 месечен договор.
Абонаментът за услугата може да бъде подновен само в последния календарен месец (12-ти) или след изтичането му, като с това действие се подновяват и всички преференции.
Таксата за услугата е месечна и се заплаща във всяка следваща фактура, за твоите А1 услуги.
Ще получиш SMS известие при излязла фактура и срока за нейното заплащане.
Услугата "VIP клиент" се активира с подписване на договор от титуляря, поради което не може да бъде преотстъпвана/прехвърлена на друго лице.
Ако твои близки ползват мобилна гласова услуга и/или ТВ и интернет услуга, които са активирани на твое име, ще могат да се възползват от преференциите за приоритетно обслужване.
Отстъпката за SMS паркиране в зона и към застраховка “Пътуване в чужбина” се ползват само от посочения за VIP мобилен номер.
Всички останали преференциални отстъпки се активират от теб и се ползват към твои услуги, като титуляр на услугата VIP клиент.
Абонаментът за услугата може да бъде прекратен по всяко време, като прекратяването влиза в сила от веднага.
При предсрочно прекратяване се начислява неустойка, която е в размер на оставащите стандартни месечни такси до края на 12 мес. абонамент (по 19,99лв.).
След изтичане на 12 мес. абонамент за услугата, той става безсрочен, продължаваш да ползваш приоритетно обслужване, неизползваните отстъпки, за които не е посочено изрично в условията, че трябва да бъдат активирани по време на 12 мес. абонамент*, остават налични за активиране и ползване, а месечната такса продължава да се начислява по 9,99лв./мес.
Можеш да подновиш абонамента си за нови 12 месеца и всички преференциални условия да бъдат активни отново за ползване.
*Отстъпките към застраховки, които могат да бъдат получени само по време на 12 мес. абонамент.За да се възползваш от преференциите, е необходимо да заплащаш редовно своите фактури и услугите да са активни. При неплатени задължения се ограничава достъпа до всички твои услуги, включително VIP отстъпките. След като заплатиш просрочените суми всички услуги ще бъдат възстановени.
За да можеш да се възползваш от отстъпката за SMS паркиране в зона и застраховка “Пътуване в чужбина”, които се ползват само от един мобилен номер на гласова услуга на абонамент, е необходимо да посочиш кой от мобилните ти номера ще бъде водещ/VIP.
VIP номерът ще получава и нотификации, свързани с услугата.
За останалите преференции избираш свободно с коя от услугите си да се възползваш.
VIP номер може да бъде само мобилен номер на гласова услуга на абонаментен план, който е на титуляря на услуга “VIP клиент”.
Не може да бъде посочен номер на друг абонат, предплатени услуги, мобилен интернет или домашен телефон.
Смяна на посочения VIP мобилен номер не се допуска, освен в случаите когато услугата е прекратена, направена е заявка за смяна на собственост или пренос към друг Оператор.
Промяната на VIP номера може да направиш в магазин на А1.
Можеш да посочиш само един твой мобилен номер на гласова абонаментна услуга, който да бъде VIP номер.
Ако си прехвърлил номера, който първоначално си посочил за VIP номер, на друг А1 абонат, можеш да посочиш друг свой мобилен номер на гласова услуга, който да бъде VIP.
Ако отстъпката за SMS паркиране в зона не е изразходена напълно, ще можеш да използваш остатъка от нея с посочения нов VIP номер.
Ако отстъпката към застраховка “Пътуване в чужбина” не е изразходена напълно, ще можеш да използваш остатъка от нея с посочения нов VIP номер, след като сключиш договор за застраховката с план “Индивидуален” към новия VIP номер.Ако новия VIP номер вече има активна застраховката с план “Индивидуален”, отстъпката ще се приложи автоматично, ако не е била изразходена от първоначалния VIP номер.
За да се възползваш от промо код за отстъпка за устройства (смартфон и смарт часовник) или аксесоари, е необходимо да имаш титулярна регистрация в Моят А1 (мобилното приложение или уеб портала). След като влезеш в профила си, на началния екран ще видиш банер, през който да отвориш страница с възможност за активация на отстъпките.
След активация, всяка отстъпка е активна в рамките на 6 месеца.
Ако прекратиш услуги VIP клиент или срокът от 6 месеца изтече, без да си се възползвал от активирана отстъпка, то правото за ползване се прекратява.
За да ги използваш, е необходимо:
• 50 лв. с ДДС отстъпка от цената на нов смартфон и 50лв. с ДДС отстъпка от цената на нов смарт часовник: Всяка от двете отстъпки e еднократна и важи при покупка на съответното устройство в брой с нов или преподписване на съществуващ 2-год. абонамент за мобилна услуга от А1.
• 50% отстъпка от цената на два нови аксесоара: Всяка от двете отстъпки e еднократна и важи към един нов аксесоар, закупен в брой: жични слушалки, калъфи, стъклени протектори и др., обявени на a1.bg, таб “Устройства”, секция “Аксесоари за смартфони и таблети ”. Не важат за смарт аксесоари, джаджи и устройства.
Отстъпките не могат да бъдат комбинирани помежду си или с други отстъпки, и не могат да бъдат преотстъпвани на други лица.
За да ги използваш, е необходимо:
1) Да генерираш своя промокод през титулярния си профил в Моят А1, от банер на началния екран;
2) Да използваш кода за съответната отстъпка, като направиш поръчка през онлайн магазина или в търговски обект на А1.
Преференцията ти предоставя възможност да ползваш общо 3 години търговска гаранция (стандартни 2 години гаранция, предлагани от А1 + допълнителна гаранция за 1 година).
Удължената гаранция се прилага само при закупуване на нов смартфон, в брой или на лизинг, при сключване на нов 24-месечен абонамент за мобилни гласови услуги (включително чрез преподписване на съществуващ абонамент).
Не се прилага за устройства, различни от смартфон.
Можеш да се възползваш еднократно от преференцията докато е активна услугата VIP клиент.
Отстъпката за застраховка “Моят телефон” се активира автоматично към първия закупен смартфон с активирана застраховка по време на договора за услуга “VIP клиент”
За да ползваш застраховките, е необходимо за всяка от тях да сключиш отделен застрахователен договор. След това съответната отстъпка ще се активира автоматично.
Отстъпката от 100% се прилага за първите последователни 14 дни (отстъпва сумата по последователни 14 дневни премии), при ползване на застраховката в чужбина. Не е задължително дните да се изразходят накуп.
Отстъпката важи само към застраховка “Пътуване в чужбина” с план “Индивидуален”, активирана към VIP мобилния номер.
Отстъпката за SMS паркиране в зона (20 лв. с ДДС) може да бъде използвана само от посочения VIP мобилен номер. Не може да се споделя или преотстъпва с други мобилни номера.
Отстъпката за SMS паркиране в зона (20 лв. с ДДС) е 1 брой и е обща за ползването на услуга VIP клиент
Не се прилага на месечна база.
Сумата от отстъпката - 20лв. с ДДС е обща за целия срок, в който е активна услуга “VIP клиент”.
Не се прилага на месечна база.
Отстъпката се начислява, когато е използвана формата за SMS паркиране в зона, налична в мобилното приложение Моят А1, или когато е изпратен стандартен SMS за паркиране в зона. 100% отстъпка от обявената цена за паркиране се начислява до достигане на сумата от 20 лв. или до прекратяване на абонамента за услугата VIP клиент.
След изразходване на сумата от 20лв., се прилага таксуване при ползване на услуга SMS паркиране в зона.
Отстъпката не се прилага за суми, дължими за изходящ SMS-и, които се тарифират според мобилния ти план – важи само за услугата SMS паркиране.
Отстъпката важи само за VIP мобилния номер.
Можеш да ползваш отстъпката за платено паркиране в зона (синя или зелена), без значение в кой град в България се намираш.
Отстъпката не се прилага за суми, дължими за изходящ SMS-и, които се тарифират според мобилния ти план – важи само за услугата SMS паркиране.
След изразходване на сумата от 20лв. за SMS паркиране в зона и 14-те дни за Пътуване в чужбина, следва таксуване при използване на съответната услуга, спрямо стандартната и цена.
За SMS паркирането таксуването е спрямо зоната.
За застраховка “Пътуване в чужбина” с план “Индивидуален”, се начислява застрахователна премия от 2,99 лв./ден, когато си извън България.
Можеш да се консултираш с експерт на *88 или в А1 магазин. Информация за активирана отстъпка ще видиш и в следващата си месечна фактура.
Преференцията важи само за твой смартфон, закупен от А1, при наличен производствен гаранционен дефект.
Необходимо е да посетиш магазин на А1 и да предоставиш повреденото устройство заедно със следните документи: гаранционна карта (която да бъде в срок) и фискален бон, фактура или приемо-предавателен протокол.
Можеш да се възползваш от VIP сервизно обслужване в рамките на гаранционния период.
Препоръчваме ти да съхраниш всички свои данни от устройството на външен носител (снимки, документи, контакти и др.), за да избегнеш загуба при извършване на ремонта.
За да бъде извършен гаранционен ремонт на устройството, е необходимо да се разлогнеш от профилите на ползваните от теб приложения.
Смартфонът трябва да бъде отключен и без парола.
Имаш възможност да се възползваш и от оборотен смартфон, докато твоя е в сервиз.
Преференцията не покрива сума дължима за ремонт на устройството и не важи за повреди/дефекти/наранявания по него, които не са производствени гаранционни дефекти.
Приоритетното и безплатно свързване се прилага в рамките на стандартното работно време на Центъра за обслужване на клиенти от 07:00 ч. до 01:00 ч. всеки ден.
Автоматичните канали за обслужване в Моят А1 (линк към логин страницата), А1 помощник и ABA са достъпни 24/7.
Посочените 30 секунди не включват времето за избор и автоматични персонални съобщения в менюто на *88 / 088123 и започват да текат от момента на избора за връзка с експерт.
Ако имаш затруднение с твоя фиксирана услуга- домашен интернет и/или телевизия, което изисква посещение от техник, то ти ще бъдеш обслужен с приоритет. В гр. София, Пловдив, Варна и Бургас посещението е до 4 часа. За останалите градове посещението е до 6 или до 24 часа*.
*Допуска се отклонение от посочените срокове за местата, в които няма делегирани екипи и посещението е спрямо населеното място.Приоритетното посещение не важи за сателитна ТВ и/или когато техническото затруднение се дължи на независещи от А1 обстоятелства (влошени метеорологични условия и др.).
Приоритетно посещение се извършва, когато са изпълнени всички насоки за диагностика от експерт на *88 или в "Регистрирай затруднение" на Моят А1.
Ако инструкциите не са следвани коректно или желаеш директно съдействие от технически екип, посещението се заплаща спрямо ценоразписа на компанията.
Ако ползваш Xplore TV приложение за смарт телевизор или за смарт ТВ приемник, което се предоставя чрез мобилен интернет (Net Box) или интернет от друг оператор, не можеш да се възползваш от техническо посещение.
За свързване с експерт до 30 секунди на *88 е необходимо обаждането да постъпи от мобилен номер на титуляря на VIP абонамента.
Приоритетното техническо посещение ще бъде осъществено, тъй като услугата е по договор на клиент с VIP абонамент.
За бързо и лесно решение на техническите затруднения, можеш да използваш "Регистрирай затруднение" в Моят А1.
При постъпил сигнал за техническо затруднение след 17:00 ч. ще бъдеш приоритетно посетен до 10:00 ч. на следващия ден.
Условия за ползване на услуга VIP клиент в сила от 01.08.2024 до 31.10.2024 г.
Моля, изберете офертата при закупуване на този апарат / тарифен план:
Избраното от Вас устройство в момента не е налично в нашия онлайн магазин.