Възползвай се от голям брой привилегии и специални отстъпки с новата ни ТОП услуга VIP клиент


Мини на следващо ниво с VIP обслужване, приоритетно решаване на затруднение с твоите А1 услуги и изгодни отстъпки.

С услугата получаваш:
Приоритетно обслужване

  • Спести
    до 120 лв.

    Приоритетно и безплатно свързване до 30 секунди с оператор на *88 / 088123


    Виж детайли

    Важи за обаждане, от твоя мобилна гласова услуга, от България към номер *88 / 088123 и от ЕС към номер +35988123.

    Посочените 30 секунди важат за свързване с оператор, и не включват времето за избор и автоматични персонални съобщения в IVR менюто на *88 / 088123.

    Преференцията не важи за услуги на други абонати, при инцидентно натоварване на линия *88/ 088123 и при позвънявания извън работното време на Центъра за обслужване на клиенти. Дори и в случаите на инцидентно натоварване на линията, в които посоченият срок от 30 секунди не може да бъде спазен, ще бъдеш обслужен с приоритет.

  • Спести
    19,99 лв.

    Техническо посещение до 4 часа за отстраняване на затруднение с ТВ/интернет услуга


    Виж детайли

    Важи за твоя услуга домашен интернет и/или телевизия от А1, при възникнало техническо затруднение, за което се налага посещение на технически екип.

    ТВ услугата, предоставена чрез интернет приложение за смарт телевизор или смарт ТВ приемник (като Android TV STB приемник), се обслужва с приоритет, ако адресът на ползване попада в покритие за фиксираните услуги.

    Не важи за сателитна ТВ

    В гр. София, Пловдив, Варна и Бургас, посещението е до 4 часа от уведомяването. За останалите градове е до 6 часа. *

  • Спести
    30 лв.

    Приоритетно сервизно обслужване за смартфон за 5 работни дни и предоставяне на оборотно устройство от същия клас


    Виж детайли

    Важи за твой смартфон, с производствен гаранционен дефект, който е закупен от А1и е в гаранция**;

    Сервизното обслужване се извършва с приоритет за 5 работни дни.**

    Можеш да се възползваш от оборотно устройство в същия клас, докато твоето е в сервиз.

*Изключение от посочените 4/6 часа за техническо посещение за отстраняване на затруднение с ТВ/интернет услуга: населени места, за които няма делегирани екипи в близост и посещението е спрямо мястото.

**Изключение за приоритетно сервизно обслужване за смартфон: не покрива сума дължима за ремонт на устройството и не важи за повреди/дефекти/наранявания по него, които не са производствени гаранционни дефекти. Изключение от посочените 5 дни: забавяне от страна на сервиза, при доставка на част или забавяне от страна на куриерската фирма.

Преференциални отстъпки

  • Спести
    50 лв.

    50 лв. отстъпка от цената на нов смартфон


    Виж детайли

    Еднократна е и важи за покупка в брой на един смартфон към нов или преподписване на съществуващ 2-год. абонамент за мобилна услуга от А1;

    Активира се в титулярен профил в Моят А1, през банер на началния екран;

    Не се комбинира с други отстъпки и не може да се преотстъпва на други лица.

  • Спести
    50 лв.

    50 лв. отстъпка от цената на нов смартчасовник


    Виж детайли

    Еднократна е и важи за покупка в брой на един смартчасовник към нов или преподписване на съществуващ 2-год. абонамент за мобилна услуга от А1;

    Активира се в титулярен профил в Моят А1, през банер на началния екран;

    Не се комбинира с други отстъпки и не може да се преотстъпва на други лица.

  • Спести
    35 лв.

    50% отстъпка от цената на нов аксесоар - 2бр.


    Виж детайли

    Две еднократни отстъпки, всяка от които важи за покупка в брой на един аксесоар: слушалки, калъфи, стъклени протектори и др;*

    Активира се в титулярен профил в Моят А1, през банер на началния екран;

    Не важат за смарт аксесоари, джаджи и устройства. Не се комбинират помежду си, с други отстъпки и не се преотстъпват на други лица.

  • Спести
    100 лв.

    3 години удължена гаранция за нов смартфон


    Виж детайли

    Гаранцията се предоставя към нов закупен смартфон, в брой или на лизинг от А1, в комбинация с нов или преподписване на съществуващ мобилен план за гласови услуги с 2-год. абонамент. Важи при проява на фабричен дефект в гаранционния срок.;

    Към законовата гаранция от 2 години получаваш 1 допълнителна година;

    Възползвай се през магазин на А1.

  • Спести
    20 лв.

    20 лв. отстъпка за SMS паркиране в зона


    Виж детайли

    Важи само за посочения VIP мобилен номер;

    Сумата е обща за срока, в който се ползва услуга “VIP клиент” – не се прилага на месечна база.

    Валидна е за суми, начислени за платено паркиране в зона (синя или зелена) през формата за паркиране в Моят А1 или чрез стандартно изпратени SMS за паркиране. Отстъпката не се прилага за суми, дължими за изходящи SMS-и. Те се таксуват според тарифния ти план.

Бонус отстъпки към застраховки

  • Спести
    до 42 лв.

    100% отстъпка за 14 дни към застраховка „Пътуване в чужбина“ с план “Индивидуален”


    Виж детайли

    Важи само за посочения VIP мобилен номер;

    100% отстъпка за 14 дни към една застраховка “Пътуване в чужбина” с план “Индивидуален”*. Отстъпката важи към застраховка сключена преди или по време на абонамента за услуга “VIP клиент”;

    Застраховката се активира през физически магазин на А1.

  • Спести
    до 75 лв.

    100% отстъпка за първите 3 месечни премии към застраховка „Моят телефон“


    Виж детайли

    100% отстъпка към една застраховка “Моят телефон”, валидна за първите 3 последователни месечни застрахователни премии*. Отстъпката важи при закупен нов смартфон/телефон, смартчасовник или таблет от А1, по време на абонамента за услуга “VIP клиент”;

    Отстъпката не се прилага за самоучастие при настъпило застрахователно събитие;

    Застраховката се активира през физически или онлайн магазин на А1.

  • Спести
    до 18 лв.

    100% отстъпка за първите 3 месечни премии към застраховка „Защита за дома“


    Виж детайли

    100% отстъпка към една застраховка “Защита за дома”, валидна за първите 3 последователни месечни застрахователни премии*. Отстъпката важи към застраховка сключена по време на абонамента за услуга “VIP клиент”;

    Застраховката може да се активира през физически магазин на А1.

*За всяка от застраховките се сключва отделен договор. Стандартната премия за план “Индивидуален” на застраховка “Пътуване в чужбина” е в размер на 2,99лв. /ден.

Услугата VIP клиент се предлага с 12-месечен абонамент.
Общата сума до 550 лв. е изчислена въз основа на максималните нива на единичните цени на съответната стока или услуга при ползването им през 12 месечния абонамент за Услугата.

pricing

Как да се възползвам?

Ако имаш мобилна гласова услуга на абонамент от А1, можеш да станеш VIP клиент с няколко лесни стъпки:

    • Посети удобен за теб А1 магазин
    • Заяви желанието си да ползваш услуга “VIP клиент”.
    • Посочи кой от твоите мобилни номера ще бъде водещ VIP номер.*
    • След като услугата VIP клиент е активна, можеш да ползваш:
      Промо код отстъпки от цената на устройства и аксесоари, през титулярния ти профил в Моят А1;
      Отстъпка от премиите/цената/ по сключени от теб застраховки;
      Всички останали префeренции и привилегии.

Преференциите се предоставят спрямо посочените за тях условия. Моля, запознай се с Условията на ползване на услуга “VIP клиент” от линка на страницата по-долу.

*Отстъпките към застраховка “Пътуване в чужбина” и за SMS паркиране в зона важат само за посочения VIP мобилен номер. За останалите преференции избираш свободно с коя от услугите си да се възползваш.

Условия за ползване на услуга “VIP клиент”

Често задавани въпроси

Условия за ползване на услуга VIP клиент в сила от 01.08.2024 до 31.10.2024 г.