Поръчка на оферта по
програма “Партньорство”
Програма „Партньорство” предоставя възможност на физически лица, които са работници и служители на корпоративен (бизнес) абонат на А1 България да се възползват от преференциални условия за ползване на определени електронни съобщителни услуги (Партньорска оферта), предоставяни от компанията.
Как да се възползваш от оферта по програма „Партньорство” ?
1. Запознай се предварително със специалните условия, предоставени на фирмата на която си служител.
2 Направи снимка със смартфона си, на своите актуални служебни документи (служебна бележка и/или бадж), която да ни изпратиш когато се свържеш с нас, за да потвърдим правото на получаване на съответните отстъпки или преференциални условия по “Партньорство”.
3. Ще са ни необходими и данните от личната ти карта, за да бъдат подготвени документи за избраната оферта.
4. Натисни бутона “Поръчай сега”, за да се свържеш с нас. Кажи ни коя е избраната от теб оферта и след легитимация и уточняване на детайлите за офертата ще изпратим с куриер документите до удобен за теб адрес.
Важно! Моля, за да се свържеш и поръчаш през А1 видео магазин не използвай защитена корпоративна мрежа и устройства без микрофон. В противен случай свързването с видео магазина няма да може да се осъществи.
Ще получиш и професионална консултация и
обслужване за избрания тарифен план.
Видео връзката е еднопосочна -
ти ще виждаш нашите колеги,
но те теб и твоят дом - не.
Работно време - всеки делничен ден oт
09:00 до 20:00 часа,
събота и неделя от
10:00 до 18:00 часа.
Какво е важно да знаеш?
• Документите за легитимация трябва да бъдат актуални.
• Трябва предварително да си се запознал със специалните условия, за кои тарифни планове важат и правилата за ползване на оферти по програма “Партньорство”, представени на фирмата, на която си служител.
• На клиенти, които не отговарят на условията за ползване на оферти по “Партньорство” (вече не са работник или служител на посочената фирма, фирмата не е бизнес абонат на „А1 България” ЕАД, не е изпратен един или няколко от изисканите документи (бадж/служебна бележка), документите за легитимация не са актуални, достигнат е максималния брой SIM карти, избраната оферта не отговаря на условията, от които може да се възползвате, имат непогасени задължения към А1 или др.) А1 има право да откаже заявката/да предостави исканата оферта.
• При смяна на потребител или пренасяне на номер от друг оператор: 1) Трябва да се свържеш с видеомагазина, за да бъде направена легитимация и да бъде потвърдено, че можеш да се възползваш от специални условия по проглама “Партньорство”. 2) След това трябва да подадеш заявление за съответното дийствие (смяна на потребител/ пренасяне на номер от друг оператор) във физически магазин на А1. 3) След като заявката за смяна на потребител е изпълнена или имате назначна дата за пренос на номер от друг оператор, трябва да се свържеш с видеомагазина, за да бъде активирана избраната от теб оферта и да бъдат изпратени докуменитте на удобен за теб адрес.
• Всички останали условия за ползване на услуги предоставени от А1 са спрямо ОУ.