• Коя е АВА
  • Какво можеш да питаш
  • Факти
  • Оценки от клиенти

Коя е АВА

АВА е чатботът на А1 и автоматично отговаря на твоите въпроси. Използва изкуствен интелект, за да разбира и общува свободно на български език. АВА се подобрява благодарение на потребителите – колкото повече хора си пишат с чатбота, толкова по-правилно ще отговаря.

Какво можеш да питаш АВА

cloud-marketplace

"Кой тарифен план да активирам в Турция?"

cloud-marketplace

"Кога е срокът за плащане на сметката ми?"

cloud-marketplace

"Виждам грешка на телевизора. Какво да направя? "

cloud-marketplace

"Нямам интернет у дома. Каква е причината?"

cloud-marketplace

"Как да се регистрирам в Моят А1?"

cloud-marketplace

"Мога ли да гледам Xplore TV Go в чужбина?"

cloud-marketplace

"Колко интернет/МВ мога да ползвам в ЕС?"

cloud-marketplace

"Как да платя през мобилното приложение?"

cloud-marketplace

"Откъде мога да си купя винетка?"

cloud-marketplace

"Как мога да си сменя паролата за Wi-Fi?"

cloud-marketplace

"Как мога да сключа застраховка за дома си?"

cloud-marketplace

"Заминавам утре, имам ли активен роуминг на номера си?"

cloud-marketplace

"Как да видя детайлна разпечатка на моята фактура?"

cloud-marketplace

"Как мога да си активирам спортните канали MAX Sport?"

cloud-marketplace

"Какви отстъпки мога да ползвам с А1 клуб?"

cloud-marketplace

"Интернетът ми е бавен. Защо?"

cloud-marketplace

"Забравих си паролата за Xplore TV Go. Как мога да активирам нова?"

cloud-marketplace

"В коя зона попада Великобритания?"

cloud-marketplace

"На телевизора ми пише, че няма сигнал. Сега какво?"

cloud-marketplace

"Текущата ми сметка е 5 лв. От какво е? "

Факти за АВА

2500+ ползватели
дневно

3,2 средна оценка
от клиенти

3 секунди
време за отговор

250+ теми
за разговор

15 000 думи речник
на български език

Връзка с агент,
когато АВА не може да отговори

Оценки от клиенти

"Харесаха ми бързите и точни отговори, получих необходимата информация и спестих време за обаждане към служител."

"Справяш се добре, но ти трябват още тренировки. "

"Точни, ясни и кратки отговори и инструкции. Хареса ми своевременното отговаря на въпросите ми."

"За пръв път ползвам услугата и съм приятно изненадана колко бързо и лесно се случват нещата."

"Изненадващо адекватен за бот, но предпочитам да си говоря с човек."

"Благодаря за бързите и точни отговори."

"Проблема ми е по-специфичен. Бота не разбира за какво става дума."

"Изключително удобно и приятно преживяване."

"Има какво да се желае."

Често задавани въпроси

  • Как да задам въпроса си, за да ме разбере АВА?

    Необходимо е да използваш български език и кирилица. Задавай по-кратки въпроси и ги пиши на един ред. Ако имаш повече от един въпрос, попитай АВА след като е отговорила на предходния.

  • Защо е необходимо да предоставя личните си данни?

    Само така АВА може да провери ползваната от теб услуга и да отговори възможно най-точно и изчерпателно на запитването ти. Личните данни са защитени по регламента на ЕС за защита на личните данни (GDPR) и се съхраняват спрямо всички регулаторни изисквания.

  • Какви данни е необходимо да предоставя, за да се направи проверка по запитването ми??

    АВА ще може да провери твоята услуга след като предоставиш:

    • ЕГН или ЕИК на собственика на договора
    • телефонен номер
    • верификационен код, който се изпраща автоматично чрез SMS.

    Важно е да имаш достъп до устройство, на което е активен посоченият мобилен номер – на него ще бъде изпратен кодът, който трябва да предоставиш на АВА, за да стартира проверката на услугите ти.

  • Може ли всеки да получи информация за моя номер?

    Не. За допълнителна сигурност АВА изпраща SMS с верификационен код на номера, който проверява. Необходимо е потвърждение на кода и само тогава АВА предоставя исканата информация.

  • Информацията, която АВА предоставя, еднаква ли е с тази, която бих получил и на *88?

    Да, АВА използва същите системи, които се ползват и от сътрудниците ни от *88. Това ти гарантира точна и коректна информация от нашия виртуален асистент без изчакване, 24/7.

  • Какво ще стане, ако АВА не успее да отговори на въпроса ми?

    Ако АВА не успее да отговори на твоето запитване, ще прехвърли чата към сътрудник „Онлайн обслужване“ в работното време на екипа.

  • Знае ли АВА всичко?

    Все още не. АВА се развива непрекъснато, за да се отговори на повече въпроси от клиенти.

Други канали за обслужване

АВА е само един от инструментите, с които можеш сам да правиш справки и да управляваш услугите си в A1. Ето още две платформи, които ще ти бъдат наистина полезни!


  • Моят A1

    Регистрирай се и проверявай и плащай сметките си, активирай допълнителни пакети и управлявай услугите си.


  • Help.a1.bg

    Открий настройки и решения на техническите затруднения, както и полезна информация за използваните от теб услуги в А1 Помощник.