Застраховка
Моят телефон

Вземи си спокойствие

2 безплатни
месечни премии
с избрани модeли
с аксесоар

Какво е застраховка Моят телефон?

Застраховай своето мобилно устройство от А1 сега и си подари спокойствие и сигурност. С помощта на Застраховка Моят Телефон можеш да си спокоен за своето устройство. Отдели между 0,99 лв. и 21.99 лв. на месец, според цената на устройството в А1 Клуб. Застрахователното покритие се включва в месечната А1 фактура и е винаги валидно, стига съответните фактури да са платени. Застраховката покрива неволно счупване, обир, грабеж, увреждане от намокряне или оксидация, както и появата на дефекти на устройството извън предоставените гаранции на производителя.

Застраховка „Моят телефон“ е застрахователен продукт на Atlas Insurance PCC Limited, действащо чрез L´AMIE CELL, който се предлага чрез „А1 България“ ЕАД, в качеството на застрахователен агент. Застраховка „Моят телефон“ предлага допълнителна защита на вашето мобилно устройство на всички нови и настоящи клиенти на А1, само при закупуването на мобилно устройство. Покритието по застраховката влизат в сила от датата на сключване на този договори е в сила докато е в сила договорът за услуги, но за срок не по-дълъг от 5 (пет) години.

Застраховка „Моят телефон“ е допълнителна услуга към Вашия Договор за услуги и не може да бъде закупена отделно от него или да съществува без него. В случай на прекратяване, договорът за застраховка "Моят телефон" се прекратява с изтичане на последния ден от периода на платената Застрахователна премия.

Промоционални условия:

До 31.07. при покупка на следните модели комплекти устройство + аксесоар:

A1 Smart N9 бял + калъф
A1 Smart N9 черен + калъф
Апарат Motorola One Lite + карта памет mSD 32GB
Apple iPhone6s 32GB RoseG +калъф
Apple iPhone6s 32GB Space Gray +калъф
Apple iPhone7 32GB черен + калъф
Apple iPhone7 32GB златно розово + калъф
Apple iPhoneXS 64GB черен + калъф
Huawei P30 бял + колонка
Huawei P30 син + колонка
HuaweiP30 черен + калъф + колонка
Huawei P30 бял + калъф + колонка
Apple iPhoneXS 64 сив + калъф
Apple iPhone XS 256GB черен + калъф
Apple iPhone XR 128GB черен + калъф
Apple iPhone XR 64GB Черен + калъф
Apple iPhone XR 64GB бял + калъф
Apple iPhone XR 128 GB бял + калъф
AppleiPhone XR 256 GB черен + калъф
Nоkia 1 DS черен + протектор
Nokia 2.1 син + калъф
Nokia 2.1 + калъф
Nokia 3.1 Plus сив + калъф
Nokia 3.1 черен + калъф
Nokia 5.1 черен + калъф
Honor8A 3/64 черен + стойка за кола
Honor8A 3/64 син + стойка за кола
Honor 8X син + карта памет mSD 32
Honor 8X черен + карта памет mSD 32GB
Samsung A10 черен + калъф
Samsung A10 син + калъф
Samsung A20e черен + калъф
Samsung A40 черен + калъф
Huawei Y5 2018 + калъф
Huawei Y5 2018 черен + протектор
Huawei P20 Lite DS черен + калъф
Huawei Mate 20 Pro черен + калъф
Huawei Mate 20 Lite черен + калъф
Huawei P20 64GB черносин + карта памет 32GB
Huawei P Smart 2019 син + калъф
Huawei PSmart 2019 черен + калъф
Huawei P30 Pro черен + калъф
Huawei P30 черен + калъф
Huawei P30 бял + калъф
Huawei P30lite син + калъф
Huawei P30lite черен + калъф
Huawei Y5 2018 син + калъф
Huawei Mate 20Lite черен + калъф
Huawei Mate20Lite златен + калъф
Huawei P30 бял + калъф
Huawei P30 син + калъф
Samsung A50 черен + калъф
Samsung A50 бял + калъф
Samsung S10 128GB черен + калъф
Samsung S10 128GB бял + калъф
Samsung S10 + 128GB черен + калъф
Samsung S10 + 128GB бял + калъф
Samsung А70 черен + смарт гривна Samsung FITe
Samsung Galaxy J5 (2017) черен + калъф
Samsung Galaxy J6 2018 черен + калъф
Samsung A6 черен + калъф
Samsung A6 + черен + калъф
Samsung J4 + черен + карта памет micro SD 32GB
Samsung J6+ + зарядно за кола TTEC mUSB
Samsung A7 черен + калъф
Таблет Samsung Galaxy Tab S4 + клавиатура
Таблет Samsung TAB A 2016 10.1 + калъф

получаваш 100% отстъпка от първите 2 (две) последователни месечни премии.

Предимства на застраховката:

  1. Застраховка на всички мобилни устройства, закупени от магазин на А1
  2. Покрити са всички рискове за увреждане на телефона, включително обир и грабеж
  3. Лесно обслужване

Договор и месечни премии

Цена на устройството, в лева с ДДС по ценоразпис на А1 КлубМесечна застрахователна премияСамоучастие в случай на настъпване на застрахователно събитие
до 100 лв. 0.99 лв. 14 лв.
от 100 до 300 лв. 2.99 лв. 29 лв.
от 300 до 600 лв. 5.99 лв. 59 лв.
от 600 до 900 лв. 9.99 лв. 99 лв.
от 900 до 2930 лв. 17.99 лв. 159 лв.
от 2930 до 3500 лв. 21.99 лв. 189 лв.

Месечна премия

  • Размерът на месечната премия зависи от продажната цена на устройството без SIM карта по А1 club цена.
  • Месечната премия се начислява в месечната фактура на клиента/ цените са с включен 2% данък
  • Премията се предплаща и първата фактура се начисляват 2 месечни премии.

Застрахователно Покритие

  • Покритието е месечно и е валидно от датата на сключване на застраховката за следващите 30 дни.
  • Покритието е валидно единствено ако са платени месечните фактури

Договор

  • Договор за застраховка на устройство може да се сключи само в момента на покупка на устройството
  • В случай на щета и потвърдена поправка или замяна, клиентът заплаща „самоучастие“, която сума се начислява в месечната фактура
  • Договорът за застраховка e валиден до 5 години, като може да се прекрати във всеки момент. За прекратяване на полицата е необходимо писмено предизвестие (свободен текст, съдържащ име на клиента, телефонен номер, полица N), изпратено от Застрахования до Застрахователя, чрез email: moyat_telefon@lamie-direct.com

Застрахователни събития и покрити рискове

Застрахователно събитие настъпва, ако по време на срока на Договора за застраховка "Моят телефон" на А1 настъпи едно от следните събития:

  • Неволно счупване

    внезапно и неочаквано външно въздействие

  • Обир

    от апартамент, къща, хотел или кола

  • Грабеж

    отнемане на устройството с нападение

  • Увреждане

    от намокряне или оксидация

  • Дефекти

    на устройството извън предоставяните гаранции на производителя



Какво трябва да направя в случай на щета?

Следвайте описаните по-долу стъпки:

  1. Първо трябва незабавно (не по-късно от 7 дни) да регистрирате щетата в Центъра за обслужване на клиенти на ЗМТ на телефон 0800 88 100.
  2. Ще получите номер от застрaхователя, който удостоверява, че щетата е регистрирана.
  3. Следващата стъпка е да отидете в магазин на А1, където трябва да представите увреденото устройство, заедно с номера на щетата, който сте получили от застрахователя.
  4. Повреденoто устройство ще бъде изпратено за ремонт, или - ако това не е възможно - ще бъде изцяло заменено.

В случай че сте станали жертва на обир или грабеж, следва да:

  1. Уведомите компетентните органи (МВР) не по-късно от 48 часа след настъпване на събитието.
  2. Уведомите А1 България, за да ограничи изходящите повиквания.
  3. Да информирате и Центъра за обслужване на клиенти на ЗМТ на телефон 0800 88 100.
  4. Да изпратите на Застрахователя копие от полицейския доклад на имейл moyat_telefon@lamie-direct.com.

Обезщетения

Обезщетение в натура Ремонт или Замяна при настъпване на застрахователно събитие.

В случай на Ремонт - нови и заменяеми части, които са еквивалентни на новите части по отношение на ефективността и надеждността им

В случай на Замяна - Застрахованият телефон ще бъде заменен с нов.

  • Замененото устройство ще бъде или мобилно устройство на А1 от един и същ тип и ценови клас
  • ако такова устройство вече не се предлага от А1, еквивалентно мобилно устройство на в същия ценови клас.

Изплащането на пари в брой не е възможно