е-подпис
е-подпис

е-подпис

Какво представлява услугата е-подпис


Наша водеща цел е да предоставим на клиентите ни все по-разнообразни дигиталните услуги и да гарантираме удобството и повече възможности за избор. Услугата е-подпис е съвременно решение, с което имаш възможност изцяло дигитално да подпишеш договор за нова или съществуваща мобилна и/или фиксирана услуга на a1.bg.


  • Услугата е напълно безплатна. За да се възползваш от нея, трябва да попълниш еднократно заявление за електронна идентификация във физически магазин на А1, и няколко лесни стъпки в Моят А1.
  • С е-подпис имаш възможността да подновиш или подпишеш нов договор за желана услуга, ако твоята поръчка не включва покупка на устройство.
  • Можеш да се възползваш от услугата е-подпис за подписване на договор през всички дистанционни канали за продажба на A1.
Предимства на услугата

Изцяло дигитално

Изборът на нова или подновяването на текуща услуга в a1.bg с е-подпис и в другите дистанционни канали за продажба с е-подпис, е вече изцяло дигитален процес.

Прозрачно

Разполагаш с време да се запознаеш с условията на договора преди да го подпишеш. Договорът винаги е под ръка, на един клик разстояние.

Удобно

Спестяваш време и не чакаш доставка с куриер. С услугата е-подпис можеш да заявиш нова или преподпишеш текуща услуга на A1.bg изцяло дигитално, дори ако си зад граница.

Сигурно

След приключване на поръчката на А1.bg и избор на е-подпис ще получиш уникален код с който да подпишеш своя договор в Моят А1 (титулярен профил) след логин с потребителско име и парола.

Как да подпиша с услугата е-подпис?



icon

Направи покупка на a1.bg

icon

Избери "е-подпис"

icon

Влез в титулярния профил на Моят A1

icon

Избери „Подпиши"

icon

Вече подписа!

Стъпки за титулярна регистрация в Моят A1


    1. icon 1
      Влез в Моят А1 и избери "Регистрация"
    1. Въведи имейл адрес и парола, с които желаеш да се регистрираш
      2 icon
    1. icon 3
      Въведи своето ЕГН, за да регистрираш всичките си услуги в профила.
    1. За да е защитена твоята регистрация, е необходим Код за сигурност. Въведи своя, ако имаш такъв или генерирай такъв онлайн.
      4 icon
    1. icon 5
      На посочения от теб имейл адрес е изпратен линк за потвърждение. Необходимо е да активираш своя профил чрез него.
    1. Поздравления! Ти се регистрира успешно в Моят А1
      6 icon
Често задавани въпроси

  • Какви договори мога да подписвам с услугата е-подпис?

    С е-подпис може да подписваш или да подновяваш договори за мобилни и фиксирани услуги изцяло дигитално, без да чакаш доставка от куриер. Услугата е-подпис не може да се използва при договор със закупуване на устройство.

  • Искам да сменя тарифния си план през вашия сайт. Как да разбера дали мога да се възползвам от услугата е-подпис?

    Ако си подал съгласие за е-подпис в наш магазин или имаш само една мобилна услуга към A1 на твое име, след като стартираш поръчката през онлайн магазина, на стъпката „Начин на подписване и данни за доставка“ ще видиш "С услугата е-подпис през Моят А1“.

  • Безплатна ли е услугата е-подпис?

    Да. Попълването и подписването на договора с услугата е-подпис е напълно безплатно.

  • Как мога да подписвам договори дигитално с услугата е-подпис?

    След като веднъж си подал съгласие за дигитално подписване в магазин на А1, за всички твои следващи поръчки през нашия онлайн магазин или чрез разговор с агент телефонни продажби, ще имаш възможност да избереш подписване с е-подпис.

    Услугата е-подпис е достъпна само през титулярна регистрация в Моят А1. Ако все още нямаш такава, виж как да я направиш тук.

  • Какво трябва да направя, за да мога да ползвам услугата е-подпис?

    Необходимо е еднократно да посетиш наш магазин и да подадеш съгласие за ползване на услугата е-подпис.

    Ако все още не си подал съгласие в магазин и текущо имаш само една мобилна услуга към А1 на твое име, директно можеш:

    • да преподпишеш договора си за нея
    • или ако е предплатена, да преминеш на договор за нея
  • Колко време отнема дигиталното подписване на документите?

    Самото подписване става с няколко клика. При успешно обработване на поръчката ти през нашия онлайн магазин, в рамките на 2 (два) работни дни, ще получиш SMS потвърждение, че можеш да подпишеш документите дигитално, с услугата е-подпис в Моят А1.

    Документите за дигитален подпис ще са валидни 24 часа след получаването на потвърдителния SMS. За да ги подпишеш е необходимо да избереш Подпиши и след като прегледаш документите ще получиш уникален SMS код, с който да потвърдиш желанието си.

  • Ще мога ли да прегледам някъде дигиталните документи, преди да ги разпиша?

    Да. Можеш да отвориш и да прегледаш всеки договор преди да го подпишеш в Моят А1.

  • Ако разпиша дигитално договора ще мога ли след това да го разпечатам на хартиен носител?

    След подписване документът ще бъде изпратен на имейла от титулярната ти регистрация в Моят А1 и ще можеш да го разпечаташ на хартия.

  • Как ще получа моето копие от документите след дигитално подписване с е-подпис?

    След подписване документът ще бъде изпратен на имейла от титулярната ти регистрация в Моят А1.

  • На кой мобилен номер ще получа кода за дигитално подписване?

    Мобилния номер е този, който си посочил в съгласието за е-подпис в наш магазин или мобилния ти А1 номер, в случай, че имаш само една мобилна услуга към А1 и не си подавал съгласие за е-подпис в наш магазин.

  • Как мога да сменя номера, който съм подал/а за верификация в заявлението?

    За да смениш номера за верификация, трябва да посетиш удобен А1 магазин и да подадеш ново съгласие за е-подпис.

  • След подаване на съгласие за е-подпис, задължително ли е да ползвам услугата?

    Съгласието за е-подпис не те задължава да използваш услугата. То ти предоставя допълнителна възможност да подписваш документи дигитално, когато ти е необходимо, без да посещаваш А1 магазин.

  • Защо е необходим адрес за доставка, въпреки че съм избрал/а да разпиша документите дигитално?

    Срокът за попълване на документите с е-подпис през Моят А1 е 24 часа. Ако в този срок те не бъдат подписани от теб с е-подпис, ще бъдат изпратени по куриер на посочения адрес.

  • Разписах договора си дигитално, кога ще влезе в сила новият тарифен план?

    Ще получиш потвърдителен SMS, когато новият договор е активиран.

  • Как мога да се откажа от услугата е-подпис?

    Можеш да се откажеш от съгласието за е-подпис като посетиш отново наш магазин. Съгласието за е-подпис не те задължава да използваш услугата. То ти предоставя допълнителна възможност да подписваш документи дигитално, когато ти е необходимо, без да посещаваш А1 магазин.

  • Не съм подавал/а съгласие за дигитално подписване е-подпис, но виждам такава опция в сайта ви.

    Ако все още не си подал съгласие в магазин и текущо имаш само една мобилна услуга към А1 на твое име, директно можеш:

    • да преподпишеш договора си за нея
    • или ако е предплатена, да преминеш на договор за нея
  • Получих на мобилния си номер SMS от вас за подписване на договор дигитално. Какво е това?

    Титулярът на услугата e подал този мобилен номер за получаване на уникален верификационен код при заявка за дигитално подписване е-подпис. Той трябва да влезе през титулярната си регистрация в Моят А1 и да подпише документите. При съгласие, ще трябва да въведе кода, който ще получиш с SMS.

  • Избрах да подпиша договора си дигитално, но не получавам SMS потвърждение, че са налични документите. Какво следва да направя?

    Увери се, че очакваш SMS потвърждение на мобилния номер, посочен в съгласието към услугата е-подпис.

  • Получих SMS с линк за разписване на договора дигитално, но вече не е активен. Може ли да ми го изпратите отново?

    Документите за дигитален подпис са валидни 24 часа след получаването на потвърдителния SMS. Ако в този срок те не бъдат подписани от теб с е-подпис, ще бъдат изпратени по куриер на посочения адрес.

  • При поръчка през вашия сайт избрах опция е-подпис, но получавам имейл, че трябва да имам титулярен профил. Аз вече имам регистрация, какво трябва да направя?

    Необходимо е да имаш титулярна регистрация в Моят А1 научи как да я направиш тук.