Какво представлява услугата е-подпис
Наша водеща цел като компания е да предоставяме на клиентите все по-разнообразни дигиталните услуги и решения с цел удобството и повече възможности за избор. Услугата е-подпис е съвременно решение, с което имаш възможност изцяло дигитално да подпишеш договор за нова или съществуваща мобилна и/или фиксирана услуга.
- Услугата е напълно безплатна. За да се възползваш от нея е необходимо да попълниш съгласие през титулярен профил в Моят А1, Таб „Моите услуги“ => е-подпис.
Можеш да попълниш еднократно съгласие и в магазин на А1. - След като попълниш съгласие ще можеш да използваш услугата е-подпис през всички А1 дистанционни канали за поръчки.
- Чрез е-подпис подписваш дигитално документи с няколко лесни стъпки. Имаш възможност да подновиш или да сключиш нов договор за желана услуга в Моят А1.*
*Можеш да използваш този начин на подписване, ако твоята поръчка не включва покупка на устройство.
Как да подпиша с услугата е-подпис?
Направи покупка на a1.bg
Избери "е-подпис"
Влез в титулярния профил на Моят A1
Избери „Подпиши"
Вече подписа!
Стъпки за титулярна регистрация в Моят A1
-
Какви договори мога да подписвам с услугата е-подпис?
С е-подпис може да подписваш или да подновяваш договори за мобилни и фиксирани услуги изцяло дигитално, без да чакаш доставка от куриер. Услугата е-подпис не може да се използва при договор със закупуване на устройство.
-
Искам да сменя тарифния си план през вашия сайт. Как да разбера дали мога да се възползвам от услугата е-подпис?
Ако си подал съгласие за е-подпис в наш магазин или имаш само една мобилна услуга към A1 на твое име, след като стартираш поръчката през онлайн магазина, на стъпката „Начин на подписване и данни за доставка“ ще видиш "С услугата е-подпис през Моят А1“.
-
Безплатна ли е услугата е-подпис?
Да. Попълването и подписването на договора с услугата е-подпис е напълно безплатно.
-
Как мога да подписвам договори дигитално с услугата е-подпис?
След като веднъж си подал съгласие за дигитално подписване в магазин на А1, за всички твои следващи поръчки през нашия онлайн магазин или чрез разговор с агент телефонни продажби, ще имаш възможност да избереш подписване с е-подпис.
Услугата е-подпис е достъпна само през титулярна регистрация в Моят А1. Ако все още нямаш такава, виж как да я направиш тук.
-
Какво трябва да направя, за да мога да ползвам услугата е-подпис?
Необходимо е еднократно да посетиш наш магазин и да подадеш съгласие за ползване на услугата е-подпис.
Ако все още не си подал съгласие в магазин и текущо имаш само една мобилна услуга към А1 на твое име, директно можеш:
- да преподпишеш договора си за нея
- или ако е предплатена, да преминеш на договор за нея
-
Колко време отнема дигиталното подписване на документите?
Самото подписване става с няколко клика. При успешно обработване на поръчката ти през нашия онлайн магазин, в рамките на 2 (два) работни дни, ще получиш SMS потвърждение, че можеш да подпишеш документите дигитално, с услугата е-подпис в Моят А1.
Документите за дигитален подпис ще са валидни 24 часа след получаването на потвърдителния SMS. За да ги подпишеш е необходимо да избереш Подпиши и след като прегледаш документите ще получиш уникален SMS код, с който да потвърдиш желанието си.
-
Ще мога ли да прегледам някъде дигиталните документи, преди да ги разпиша?
Да. Можеш да отвориш и да прегледаш всеки договор преди да го подпишеш в Моят А1.
-
Ако разпиша дигитално договора ще мога ли след това да го разпечатам на хартиен носител?
След подписване документът ще бъде изпратен на имейла от титулярната ти регистрация в Моят А1 и ще можеш да го разпечаташ на хартия.
-
Как ще получа моето копие от документите след дигитално подписване с е-подпис?
След подписване документът ще бъде изпратен на имейла от титулярната ти регистрация в Моят А1.
-
На кой мобилен номер ще получа кода за дигитално подписване?
Мобилния номер е този, който си посочил в съгласието за е-подпис в наш магазин или мобилния ти А1 номер, в случай, че имаш само една мобилна услуга към А1 и не си подавал съгласие за е-подпис в наш магазин.
-
Как мога да сменя номера, който съм подал/а за верификация в заявлението?
За да смениш номера за верификация, трябва да посетиш удобен А1 магазин и да подадеш ново съгласие за е-подпис.
-
След подаване на съгласие за е-подпис, задължително ли е да ползвам услугата?
Съгласието за е-подпис не те задължава да използваш услугата. То ти предоставя допълнителна възможност да подписваш документи дигитално, когато ти е необходимо, без да посещаваш А1 магазин.
-
Защо е необходим адрес за доставка, въпреки че съм избрал/а да разпиша документите дигитално?
Срокът за попълване на документите с е-подпис през Моят А1 е 24 часа. Ако в този срок те не бъдат подписани от теб с е-подпис, ще бъдат изпратени по куриер на посочения адрес.
-
Разписах договора си дигитално, кога ще влезе в сила новият тарифен план?
Ще получиш потвърдителен SMS, когато новият договор е активиран.
-
Как мога да се откажа от услугата е-подпис?
Можеш да се откажеш от съгласието за е-подпис като посетиш отново наш магазин. Съгласието за е-подпис не те задължава да използваш услугата. То ти предоставя допълнителна възможност да подписваш документи дигитално, когато ти е необходимо, без да посещаваш А1 магазин.
-
Не съм подавал/а съгласие за дигитално подписване е-подпис, но виждам такава опция в сайта ви.
Ако все още не си подал съгласие в магазин и текущо имаш само една мобилна услуга към А1 на твое име, директно можеш:
- да преподпишеш договора си за нея
- или ако е предплатена, да преминеш на договор за нея
-
Получих на мобилния си номер SMS от вас за подписване на договор дигитално. Какво е това?
Титулярът на услугата e подал този мобилен номер за получаване на уникален верификационен код при заявка за дигитално подписване е-подпис. Той трябва да влезе през титулярната си регистрация в Моят А1 и да подпише документите. При съгласие, ще трябва да въведе кода, който ще получиш с SMS.
-
Избрах да подпиша договора си дигитално, но не получавам SMS потвърждение, че са налични документите. Какво следва да направя?
Увери се, че очакваш SMS потвърждение на мобилния номер, посочен в съгласието към услугата е-подпис.
-
Получих SMS с линк за разписване на договора дигитално, но вече не е активен. Може ли да ми го изпратите отново?
Документите за дигитален подпис са валидни 24 часа след получаването на потвърдителния SMS. Ако в този срок те не бъдат подписани от теб с е-подпис, ще бъдат изпратени по куриер на посочения адрес.
-
При поръчка през вашия сайт избрах опция е-подпис, но получавам имейл, че трябва да имам титулярен профил. Аз вече имам регистрация, какво трябва да направя?
Необходимо е да имаш титулярна регистрация в Моят А1 научи как да я направиш тук.