Наша водеща цел е да предоставим на клиентите ни все по-разнообразни дигиталните услуги и да гарантираме удобството и повече възможности за избор. Услугата е-подпис е съвременно решение, с което имаш възможност изцяло дигитално да подпишеш договор за нова или съществуваща мобилна и/или фиксирана услуга на a1.bg.
Услугата е напълно безплатна. За да се възползваш от нея, първо е необходимо да дадеш еднократно съгласие за е-подпис в удобен за теб магазин на А1.
След това можеш да ползваш услугата през всички А1 дистанционни канали за поръчки.
Подписваш с няколко лесни стъпки в Моят А1. Чрез е-подпис имаш възможността да подновиш или да сключиш нов договор за желана услуга, ако твоята поръчка не включва покупка на устройство.
Предимства на услугата
Изцяло дигитално
Изборът на нова или подновяването на текуща услуга в a1.bg с е-подпис и в другите дистанционни канали за продажба с е-подпис, е вече изцяло дигитален процес.
Прозрачно
Разполагаш с време да се запознаеш с условията на договора преди да го подпишеш. Договорът винаги е под ръка, на един клик разстояние.
Удобно
Спестяваш време и не чакаш доставка с куриер. С услугата е-подпис можеш да заявиш нова или преподпишеш текуща услуга на A1.bg изцяло дигитално, дори ако си зад граница.
Сигурно
След приключване на поръчката на А1.bg и избор на е-подпис ще получиш уникален код с който да подпишеш своя договор в Моят А1 (титулярен профил) след логин с потребителско име и парола.
Въведи имейл адрес и парола, с които желаеш да се регистрираш2
3Въведи своето ЕГН, за да регистрираш всичките си услуги в профила.
За да е защитена твоята регистрация, е необходим Код за сигурност. Въведи своя, ако имаш такъв или генерирай такъв онлайн.4
5На посочения от теб имейл адрес е изпратен линк за потвърждение. Необходимо е да активираш своя профил чрез него.
Поздравления! Ти се регистрира успешно в Моят А16
Често задавани въпроси
Какви договори мога да подписвам с услугата е-подпис?
С е-подпис може да подписваш или да подновяваш договори за мобилни и фиксирани услуги изцяло дигитално, без да чакаш доставка от куриер. Услугата е-подпис не може да се използва при договор със закупуване на устройство.
Искам да сменя тарифния си план през вашия сайт. Как да разбера дали мога да се възползвам от услугата е-подпис?
Ако си подал съгласие за е-подпис в наш магазин или имаш само една мобилна услуга към A1 на твое име, след като стартираш поръчката през онлайн магазина, на стъпката „Начин на подписване и данни за доставка“ ще видиш "С услугата е-подпис през Моят А1“.
Безплатна ли е услугата е-подпис?
Да. Попълването и подписването на договора с услугата е-подпис е напълно безплатно.
Как мога да подписвам договори дигитално с услугата е-подпис?
След като веднъж си подал съгласие за дигитално подписване в магазин на А1, за всички твои следващи поръчки през нашия онлайн магазин или чрез разговор с агент телефонни продажби, ще имаш възможност да избереш подписване с е-подпис.
Услугата е-подпис е достъпна само през титулярна регистрация в Моят А1. Ако все още нямаш такава, виж как да я направиш тук.
Какво трябва да направя, за да мога да ползвам услугата е-подпис?
Необходимо е еднократно да посетиш наш магазин и да подадеш съгласие за ползване на услугата е-подпис.
Ако все още не си подал съгласие в магазин и текущо имаш само една мобилна услуга към А1 на твое име, директно можеш:
да преподпишеш договора си за нея
или ако е предплатена, да преминеш на договор за нея
Колко време отнема дигиталното подписване на документите?
Самото подписване става с няколко клика. При успешно обработване на поръчката ти през нашия онлайн магазин, в рамките на 2 (два) работни дни, ще получиш SMS потвърждение, че можеш да подпишеш документите дигитално, с услугата е-подпис в Моят А1.
Документите за дигитален подпис ще са валидни 24 часа след получаването на потвърдителния SMS. За да ги подпишеш е необходимо да избереш Подпиши и след като прегледаш документите ще получиш уникален SMS код, с който да потвърдиш желанието си.
Ще мога ли да прегледам някъде дигиталните документи, преди да ги разпиша?
Да. Можеш да отвориш и да прегледаш всеки договор преди да го подпишеш в Моят А1.
Ако разпиша дигитално договора ще мога ли след това да го разпечатам на хартиен носител?
След подписване документът ще бъде изпратен на имейла от титулярната ти регистрация в Моят А1 и ще можеш да го разпечаташ на хартия.
Как ще получа моето копие от документите след дигитално подписване с е-подпис?
След подписване документът ще бъде изпратен на имейла от титулярната ти регистрация в Моят А1.
На кой мобилен номер ще получа кода за дигитално подписване?
Мобилния номер е този, който си посочил в съгласието за е-подпис в наш магазин или мобилния ти А1 номер, в случай, че имаш само една мобилна услуга към А1 и не си подавал съгласие за е-подпис в наш магазин.
Как мога да сменя номера, който съм подал/а за верификация в заявлението?
За да смениш номера за верификация, трябва да посетиш удобен А1 магазин и да подадеш ново съгласие за е-подпис.
След подаване на съгласие за е-подпис, задължително ли е да ползвам услугата?
Съгласието за е-подпис не те задължава да използваш услугата. То ти предоставя допълнителна възможност да подписваш документи дигитално, когато ти е необходимо, без да посещаваш А1 магазин.
Защо е необходим адрес за доставка, въпреки че съм избрал/а да разпиша документите дигитално?
Срокът за попълване на документите с е-подпис през Моят А1 е 24 часа. Ако в този срок те не бъдат подписани от теб с е-подпис, ще бъдат изпратени по куриер на посочения адрес.
Разписах договора си дигитално, кога ще влезе в сила новият тарифен план?
Ще получиш потвърдителен SMS, когато новият договор е активиран.
Как мога да се откажа от услугата е-подпис?
Можеш да се откажеш от съгласието за е-подпис като посетиш отново наш магазин. Съгласието за е-подпис не те задължава да използваш услугата. То ти предоставя допълнителна възможност да подписваш документи дигитално, когато ти е необходимо, без да посещаваш А1 магазин.
Не съм подавал/а съгласие за дигитално подписване е-подпис, но виждам такава опция в сайта ви.
Ако все още не си подал съгласие в магазин и текущо имаш само една мобилна услуга към А1 на твое име, директно можеш:
да преподпишеш договора си за нея
или ако е предплатена, да преминеш на договор за нея
Получих на мобилния си номер SMS от вас за подписване на договор дигитално. Какво е това?
Титулярът на услугата e подал този мобилен номер за получаване на уникален верификационен код при заявка за дигитално подписване е-подпис. Той трябва да влезе през титулярната си регистрация в Моят А1 и да подпише документите. При съгласие, ще трябва да въведе кода, който ще получиш с SMS.
Избрах да подпиша договора си дигитално, но не получавам SMS потвърждение, че са налични документите. Какво следва да направя?
Увери се, че очакваш SMS потвърждение на мобилния номер, посочен в съгласието към услугата е-подпис.
Получих SMS с линк за разписване на договора дигитално, но вече не е активен. Може ли да ми го изпратите отново?
Документите за дигитален подпис са валидни 24 часа след получаването на потвърдителния SMS. Ако в този срок те не бъдат подписани от теб с е-подпис, ще бъдат изпратени по куриер на посочения адрес.
При поръчка през вашия сайт избрах опция е-подпис, но получавам имейл, че трябва да имам титулярен профил. Аз вече имам регистрация, какво трябва да направя?
Необходимо е да имаш титулярна регистрация в Моят А1 научи как да я направиш тук.
Изберете оферта
Моля, изберете офертата при закупуване на този апарат / тарифен план: