Гледай А1 телевизия,
когато пътуваш в EС
Xplore TV услугата се предоставя през Smart Box
Когато пътуваш вземи твоя Smart Box и гледай
навсякъде в ЕС
ТВ услугата трябва да бъде регистрирана и доставена на адрес в България
Активирай достъп до мобилната телевизия Xplore TV Go като част от ТВ плана си и гледай от мобилен телефон, таблет и лаптоп в България и при пътувания в ЕС
Научи как тук
Какво е необходимо, за да гледаш телевизия през Smart Box?
Избери твоя тарифен план в А1 магазин или онлайн.
Осигури надеждна интернет връзка от доставчик по твой избор - А1 или друг оператор.
Когато получиш твоя Smart Box, следвай инструкциите за инсталация от ръководството в комплекта, за да активираш услугата.
Провери дали си получил SMS и/или e-mail от А1 с потребителско име и парола за вход в приложението A1 Xplore TV.
Стартирай приложението A1 Xplore TV и влез с данните от SMS и/или e-mail, които си получил от А1.
Може да гледаш телевизия докато временно пътуваш в ЕС (до 3 месеца). Необходимо е да вземеш своя Smart Box, дистанционно, захранващ кабел и HDMI кабел, да свържеш Smart Box-а с надеждна интернет мрежа и с телевизор с HDMI изход.

*Услугата се предоставя съгласно „Условия за ползване на Xplore TV през интернет чрез приложение за смарт телевизор или крайно устройство", публикувани на: https://www.a1.bg/otgovornost-obshti-uslovia-i-pravila
Функции
Как да свържа и стартирам Xplore TV през Smart Box:
стъпка 1
Разопаковай комплекта, който включва Smart Box, дистанционно управление, батерии, захранващ кабел и HDMI кабел.
стъпка 2
Свържи Smart Box с телевизора посредством предоставения HDMI кабел.
стъпка 3
Свържи захранващия кабел в устройството и го включи към електричеството.
стъпка 4
Включи устройството и телевизора. На екрана ще се появят инструкции за сдвояване на дистанционното с приемника – следвай ги. Когато процесът приключи успешно, ще видиш съобщение „Успешно сдвояване“.
стъпка 5
След успешно свързване на дистанционното с приемника, избери език на устройството, начин на регистрация (с или без телефон) и се свържи с Wi-Fi мрежа.
стъпка 6
Вече можеш да гледаш желалото съдържание на твоя Smart Box.
Често задавани въпроси
Xplore TV през Smart Box
Какво е необходимо, за да използвам A1 Xplore TV през Smart Box?
Необходимо е телевизорът да има HDMI вход, интернет връзка (Wi-Fi или LAN кабел) и устройство, предоставено от А1.
Как се свързва Smart Box към телевизора?
Свързва се чрез HDMI кабел, който идва в комплекта. Интернет връзката може да е безжична (Wi-Fi) или чрез LAN кабел.
Мога ли да използвам Xplore TV през Smart Box на повече от един телевизор?
Нужно е за всеки телевизор да имаш отделен Smart Box.
Каква е паролата за вход в А1 Xplore TV?
След активиране на услугата ще получиш SMS и/или имейл с данните за вход (потребителско име и парола).
Как да управлявам приложението?
Управлението става чрез дистанционното управление на Smart Box.
Мога ли да гледам Xplore TV през Smart Box , ако интернетът ми е от друг доставчик?
Да, услугата работи с интернет от всеки доставчик.
Как да избера друга програма, докато гледам предаване?
Докато гледаш, използвай бутоните „Наляво/Надясно“ на дистанционноto. Така можеш да извикаш списъка с канали и да превключиш на друго предаване.
Мога ли да превключвам между последно гледаните два канала?
Не, не е налична подобна възможност.
Защо докато гледам изминало предаване, платформата ме връща в ТВ на живо, преди предаването да е приключило?
Началото и краят на всяко едно предаване са предварително подадени от самите ТВ каналите. Те се отразяват в ТВ справочника и платформата се води спрямо тези параметри.
Възможно ли е да избирам тематични списъци с канали напр. „Спортни“?
Има опция за създаване на Списък с любими канали, в който можеш да групираш предпочитаните си.
Може ли услугата да е регистрирана на адрес извън България?
Услугата трябва да е регистрирана на адрес в България.
Може ли устройството да бъде доставено до адрес извън България?
Устройството може да бъде доставено само до адрес в България.
Необходимо ли е първото стартиране на услугата да бъде на адрес в България?
Да, необходимо е първото стартиране на услугата да се извърши на територията на България.
Ако поръчам абонаментен план онлайн, ще ми се запази ли правото да се откажа от поръчката в 14-дневен срок?
Да, 14-дневния срок важи дори и при поръчка на договор. Ако се откажете в рамките на този срок ние ще анулираме договора, а ако имате стар тарифен план – ще ви възстановим неговите условия в предишния му срок.
На всички телевизори ли работи крайното устройство?
Да, на всички телевизори с HDMI вход.
Как мога да гледам мобилна телевизия Xplore TV Go?
Xplore TV Go може да бъда активирана в зависимост от условията на плана във Включени услуги за ТВ абонати и като услуга Select за мобилни абонати. Услугата не се предлага за самостоятелно закупуване, а само като част от план за мобилна или ТВ услуга.
Помощ
- Въвеждане на еврото в Република България
- Индексация на месечните такси
- Профилактики и аварии
- А1 магазини
- Плащане на сметки
- Проверка на сервизна поръчка
- Проверка на писмена жалба
- Общи условия и правила
- Политика на A1 България за обработване на лични данни на кандидатите за работа
- Политика за защита на личните данни
- Настройки на бисквитки
- Защита на потребителя
Copyright © 2023 A1 Bulgaria.Protected by reCAPTCHA