Мобилното приложение Моят А1 е твоят помощник, с който управляваш удобно и сигурно услугите си онлайн
С мобилното приложение Моят А1 имаш възможност сам и в удобно за теб време да управляваш дигитално услугите, които ползваш от А1.
Следиш текущото си потребление.
Проверяваш и заплащаш месечните си сметки.
Добавяш допълнителни пакети.
Сега имаш още повече възможности – ако си клиент на новите ни мобилни планове можеш да избираш сам услугите, които да бъдат включени в плана ти, според своите интереси и предпочитания.
Избираш между разнообразни услуги: телевизионно спортно съдържаниe, музика, филми, дигитален портфейл, както и различни трафик пакети, за да ползваш любимите си приложения без да изразходваш МВ от тарифния си план. Избираш, активираш, сменяш и управляваш сам бързо и лесно през Моят А1:
Това са услуги, които са достъпни за твоя план. Могат да бъдат безплатни за определен период, и платени. Ако желаеш – можеш да използваш всичките или да активираш само тези, които най-много ти допадат
Всеки мобилен план съдържа в себе си от една до четири свободни позиции, които можеш да запълниш с избрани от теб услуги SELECT. Ти сам избираш коя услуга да активираш, като можеш да я смениш с друга от списъка веднъж на 30 дни. Броят на свободните позиции е различен спрямо тарифния ти план.
Допълнителни мегабайти, които използваш за любимите си приложения, без да черпиш от включения в тарифния ти план мобилен интернет. Всеки трафик пакет ти предоставя 10 000 МВ на максимална скорост, които важат за включените в него услуги. За да ползваш пакета с МВ трябва само да го активираш през регистрацията си в мобилното приложение Моят А1.
Chat
Social & News
Video & TV
Music
Ако си клиент с абонамент за нов мобилен план получаваш също 2 лв. отстъпка от месечната си сметка и 1000 МВ бонус при плащане на месечната си сметка през Моят А1.
Как да активирам услуги към моя план
1Влез в приложението Моят А1 и избери бутон Дигитални услуги.
Можеш да активираш желаната услуга чрез избор на свободна позиция, на която искаш да я добавиш или чрез избор на услугата от списъка. 2
3Запознай се с условията на услугата и избери бутон Активирай.
Потвърди избраното действие.4
5Заявката ти е приета и ще бъде изпълнена до 1ч.
Готово! Желаната услуга е заела свободната позиция и можеш да се насладиш на музикалното, телевизионно или информационно съдържание, което си избрал.6
Вече следиш сам своето потребление и лесно се ориентираш колко мегабайта интернет си изразходвал и колко ти остават. По всяко време можеш да провериш това на началния екран в секцията Текущо потребление, както и да видиш разбивка на текущата си сметка.
Искаш да провериш какво е включено в тарифния ти план или имаш устройство на изплащане? Тази информация ще намериш във Виж повече за услугата, Детайли на план.
Предстои ти пътуване в чужбина? През Моят А1 лесно активираш подходящия тарифен план или допълнителен пакет за роуминг.
Подкрепи ни в мисията ни за защита на природата и заяви своята фактура на e-mail. Край на хартиените копия в пощенската ти кутия – получаваш фактурата си в удобен формат на избран от теб e-mail адрес.
Договорът ти изтича скоро? Твоята персонална оферта е тук и лесно можеш да я заявиш през онлайн магазина на А1.
Блокирал си своята SIM карта и се нуждаеш от PUK код? Искаш да управляваш гласовата си поща или пропуснатите обаждания? В меню SIM настройки правиш всичко това бързо и лесно.
Оставил си устройството си за ремонт? Случва се. Сега лесно се информираш за статуса на сервизната си поръчка.
Наближаваш кредитния си лимит? Това вече не е проблем – просто избираш желаната сума от възможните опции и го променяш.
Лесно можеш да заредиш предплатена услуга – избраната сума ще се прибави към текущата. сметка на мобилния номер, от който я зареждаш.
С Моят А1 управляваш твоите мобилни и фиксирани услуги удобно, бързо и сигурно, директно през мобилното си устройство, докато си в движение.
1Все още нямаш профил в Моят А1? Можеш да го направиш лесно само в няколко стъпки.
Въвеждаш e-mail адрес и парола, с които желаеш да се регистрираш.2
3Въвеждаш своето ЕГН или ЕИК, за да регистрираш всичките си услуги в профила.
За да е сигурна и защитена твоята регистрация, е необходим код за сигурност. Въведи своя или генерирай веднага онлайн.4
5Регистрацията на профила ти е почти готова, необходимо е само да я потвърдиш през активационния линк, който е изпратен на e-mail адреса от регистрацията.
Поздравления! Ти се регистрира успешно в Моят А1. Сега бързо и лесно можеш да управляваш всичките си услуги дигитално и да имаш повече време за важните неща.6
След като свалиш Моят А1, можеш да се регистрираш в няколко бързи стъпки.
Въведи e-mail адрес и парола
Посочи ЕГН или ЕИК
Впиши кода си за сигурност
Активирай профила си през потвърдителния линк, който ще изпратим на регистрационния e-mail
Ако нямаш договор с А1, но ползваш наша услуга, на стъпка 2 избери линк Регистрирай услуга като ползвател.
Какво е код за сигурност?
Kодът за сигурност е услуга, която дава възможност клиент физическо или юридическо лице сам да определя достъпа до информация на ползваните от него услуги, както и възможността за активиране и деактивиране на предлаганите услуги. Kодът за сигурност се състои от 6 цифри, които системата генерира автоматично и изпраща на SMS или e-mail.
Нямам код за сигурност. Какво да направя?
Можеш да генерираш код за сигурност онлайн по време на регистрацията. Ако си частно лице, достатъчно е да въведеш ЕГН и номер на услуга, която използваш като титуляр на договора. Ако си бизнес клиент, е необходимо да посочиш номера на договора си.
Имах код за сигурност, но съм го забравил. Какво да направя?
За да получиш нов код си за сигурност, натисни линк Забравен код за сигурност по време на регистрацията или през Моят профил, секция Код за сигурност.
Не виждам мобилното приложение в Google Play/Apple store и не мога да го сваля? Какво да направя?
Новото мобилно приложения Моят А1 е достъпно за сваляне от потребителите на Android (с версия 5.0 и по-висока) и iOS (версия 11.0 и по-висока).
Къде мога да видя всички услуги, които ползвам?
Ако регистрираш Моят А1 профила си с код за сигурност, тогава всички услуги се добавят автоматично в профила и можеш да ги видиш през падащото меню на началния екран или през меню Услуги на хоризонталната навигационна лента.
Не виждам всичките услуги, които ползвам в профила си. Какво да направя?
За да виждаш всички услуги в профила си, трябва да създадеш профил в Моят А1 с код за сигурност. Така всички услуги се добавят автоматично. Ако липсват услуги в профила ти, можеш да ги добавиш през Добави услуга в падащото меню на началния екран или меню Услуги.
Изчерпах мегабайтите си. Как да активирам допълнителни?
Активирането на допълнителен пакет с мегабайти никога не е било по-лесно. Можеш да го направиш през бутона +MB на началната страница или през Виж повече за услугата/Детайли на услуга.
Как да премахна услуга от профила си?
Ако в Моят А1 профил е добавена услуга, тя не може да бъде изтрита от потребителя. Може да бъде изтеглена с код за сигурност в друг профил.
Виждам, че една от моите услуги е със статус „Неактивна“. Мога ли да разбера причината от приложението или трябва да звъня на *88?
В момента можеш да видиш единствено дали услугата е активна или не. Конкретната причина за деактивираната услуга можеш да разбереш на *88.
Мога ли да сменя тарифен план и да си поръчам устройство през приложението?
Можеш да се възползваш от офертите в онлайн магазина ни през меню Повече, А1 онлайн магазин или през линка за персонална оферта, ако такава е налична за съответната услуга.
Мога ли да си заредя предплатената карта през приложението?
Да, можеш да зареждаш предплатена услуга само през опцията за таксуване към месечната сметка на А1 номер на абонаментен план.
Защо не мога да си активирам допълнителен пакет? Изписва ми, че нямам достъп. Какво да направя, за да имам?
За да активираш допълнителен пакет през Моят А1 е необходимо да влезеш в Моят А1 профил. Можеш бързо и лесно да се регистрираш тук.
Имам устройство на изплащане. Мога ли да проверя колко вноски ми остават?
Да, можеш да видиш информация за устройството на изплащане или оставащите вноски от началния екран, бутон Виж повече за услугата/Детайли на услуга/секция Устройства на изплащане, през меню Услуги/Детайли на услуга/секция Устройства на изплащане. Ако имаш повече устройства на изплащане, информация за тях можеш да намериш и в меню Повече/ секция Устройства на изплащане.
Мога ли през приложението да си активирам услугата за скриване на номера?
Можеш да активираш услугата за скриване на номера (CLIR) от началния екран, бутон Виж повече за услугата/Детайли на услуга/секция SIM настройки или през меню Услуги/Детайли на услуга/секция SIM настройки.
Как мога да си добавя номера на детето, за да видя защо фактурата му е на такава стойност?
Ако в профила ви в Моят А1 липсва услуга, която използваш, можеш да я добавиш през падащото меню на началния екран, линк Добави услуга или през меню Услуги/Добави услуга.
Къде мога да видя детайлната справка по фактурата ми?
Детайлна справка за фактурата можеш да видиш в меню Фактури, виж фактура в pdf или в детайли на фактура през секция Неплатени или Платени фактури.
Защо като вляза в меню Фактури, за някои от тях имам възможност да ги сваля в pdf формат, а за други не?
Опцията за сваляне на фактура в pdf е налична само през вход с Моят А1 профил. Можеш да свалиш в pdf само фактурата си за услугите, които използваш. Ако имаш задължение за закупено устройство, неустойка, издадено кредитно или дебитно известие, можеш да ги получиш на хартия в магазин на А1.
Ако нямам пари по карта, която съм регистрирал за плащане ще ме уведомите ли?
При недостатъчна наличност по картата, ще получите съобщение за неуспешно плащане. В момента не можем да визуализираме конкретната причина за това. Ако в процеса на плащане си избрал опцията за запазване на карта за последващо плащане, картата не се запазва и трябва да въведеш данните отново при следващото плащане.
Направих си автоматично плащане от карта, но сега искам да го деактивирам, как мога да го направя?
Можеш да управляваш опцията за автоматично плащане по всяко време през меню Моят профил, Моите карти за плащане. Необходимо е да избереш конкретната карта, след което опцията Автоматични плащания/Деактивирай автоматични плащания като укажеш за кои договори и фактури искаш да преустановиш автоматичното плащане.
Кои фактури виждам в секция Платени?
След плащане можеш да видиш платения документ в секция Платени на меню Фактури. В нея имаш достъп до информация за платените фактури за използваните услуги, фактури за неустойки, закупено устройство, издадено дебитно известие.
Платих си фактурата, но сега виждам, че е със статус „Обработва се“? Защо?
След потвърждение за успешно плащане са необходими до 2 минути, за да се отрази плащането в системата и да се нулира задължението. През този период фактурата стои в статус обработва се, за да не може да бъде избрана за повторно плащане.
Искам да добавя карта за плащане, но не ми дава възможност? Какво да направя?
Можеш да добавиш карта за плащане след като избереш фактури и стартираш плащане. След като данните са въведени веднъж, ако избереш опцията за запазване на карта, при следващото плащане ще можеш да я избереш директно или да въведеш нова карта.
Не успявам да въведа банковата си карта през Меню Моят профил?
Можеш да добавиш карта за плащане след като избереш фактури и стартираш плащане. След като данните са въведени веднъж, ако избереш опцията за запазване на карта, при следващото плащане ще можеш да я избереш директно или да въведеш нова карта.
Как да настроя опцията за автоматично плащане?
Можеш да активираш опцията за автоматично плащане по два начина:
При плащане на потвърдителния екран за успешно плащане избираш опцията Запиши за автоматично плащане, като за целта е необходимо на предишната стъпка да потвърдиш запазването на картата за последващо плащане.
След запазване на карта за последващо плащане в меню Повече/Моят Профил/Моите карти за плащане.
Какви услуги включва фактурата ми?
Можеш да видиш информация за услугите, включени във фактурата ти през меню Фактури/секция Платени или секция Неплатени/Детайли по фактура.
Не мога да платя през разпознат номер? Каква е причината?
За да можем да подсигурим плащане със запазване на карта и автоматично плащане, опцията е възможна само през e-mail и парола за профила в Моят А1.
Как да започна да получавам фактурата си на e-mail?
Можеш да заявиш получаване на фактурата си на e-mail през меню Фактури/секция Платени или Неплатени, опция Заяви и управлявай фактура на e-mail. Можеш да избереш да активираш услугата за всички договори и фактури, за които тя в момента не е активна или за конкретен договор.
Как мога да променя e-mail адреса, на който получавам фактурата си?
Промяна на e-mail адреса, на който получаваш фактурата си, е възможен през меню Фактури/секция Платени или Неплатени, опция Заяви и управлявай фактура на e-mail и избор на конкретен договор.
Как мога да видя какво е текущото ми потребление?
На началния екран в секция Текущо потребление виждаш информация за минути, мегабайти и SMS съобщенията, с които разполагаш в тарифния си план и каква част си изразходил към момента на отчетния период. Информацията е агрегирана на ниво тип на трафика или дестинацията.
Преди можех да видя с колко MB ще разполагам, ако пътувам в ЕС? Къде мога да намеря тази информация в обновеното приложение?
В момента тази информация не е налична в Моят А1. Очаквай я скоро с възможност да виждаш актуалните мегабайти, с които разполагаш в роуминг, във всеки момент.
Как мога да разбера каква сума съм натрупал към настоящия момент преди да е излязла фактурата ми?
На началния екран в секция Текуща сметка можеш да видиш натрупаната до момента сметка. За да разбереш от какво точно се формира посочената сума, е необходимо да избереш линк Детайли. Имай предвид, че текущата сметка включва изразходвана сума без ДДС, без абонаментната такса и без вноските за устройства на изплащане.
Защо за някои от услугите си имам персонална оферта, а за други – нямам?
Персоналната оферта се изготвя индивидуално спрямо характеристиките и срока на конкретния договор. Когато е налична персонална оферта за дадена услуга, ще можеш да я видиш в Моят А1.
Как да видя кога изтича договорът ми?
Можеш да видиш срока на твоя договор през началния екран, бутон Виж повече за услугата - Детайли на услуга, Детайли на план или през меню Услуги и избор на конкретната услуга.
От къде мога да си сменя e-mail адреса, с който съм се регистрирал?
E-mail адресът, с който си се регистрирал, можеш да промениш от меню Повече/Моят профил/Лични данни.
Мога ли да си следя статус на поръчките, направени през електронния магазин на А1?
Можеш да следиш статуса на поръчките през онлайн магазина ни през меню Повече/Моят профил, секция История на поръчките.