Какво представлява услугата?
„Моят майстор“ – помощ у дома, когато най-много имаш нужда.
- Забързаното ежедневие не чака – затова създадохме „Моят майстор“, твоята нова услуга за бърз достъп до професионална помощ у дома.
- При авария или неочакван проблем – сега можеш лесно и бързо да заявиш майстор директно през телефона, 24/7. Без излишно търсене, без губене на време.
- „Моят майстор“ – надежден помощник за спешни ремонти. Винаги под ръка.
При повреда на:
Какво включва услугата?
Спешен домашен асистанс в случай на:
- Повреда на водопроводна или канализационна система, включително при запушване на канализационни тръби в бани и тоалетни;
- Авария на електрическа инсталация;
- Повреда на основната отоплителна система и/или подаването на топла вода;
- Отключване на входната врата, когато е повредена брава с механично заключващо устройство;
- Обработване на дома при поява на вредители (плъхове, мишки, насекоми или гнезда на оси и стършели);
- Отстраняване на повреда на външни ключалки, врати и прозорци в резултат на кражба чрез взлом, опит за кражба чрез взлом и вандализъм;
Услугата се предоставя от AWP Austria GmbH (Allianz Partners), специализирано дружество в предоставянето на домашен асистанс, част от Allianz SE.
Какви са ползите от услугата?
- Активирай услугата без допълнително заплащане към тарифния си план;
- Спести време в търсене на майстори и неочаквани разходи;
- Бързо и надеждно решение на всеки битов проблем у дома;
- 24/7 Кол център при аварийни (ремонтни) ситуации;
- Включени до 3 заявки годишно за посещение на специалист;
- Лимит 300 Euro / 586.75 лв на заявка без лимит за резервни части;
- Покритие в цялата страна с изградена мрежа от специалисти;
В свободна позиция Select
По време на промопериода посочен в тарифния ти план
Извън свободна позиция Select
Като допълнителна услуга към тарифния ти план
Как да активирам абонамент за услугата?
Влез в приложението Моят А1 и избери секция „Услуги Select”
Избери “Моят майстор” на свободна позиция с промоционален период, ако планът ти предоставя такава, или като самостоятелна услуга
Запознай се с условията на услугата и избери бутона Активирай
Попълни Адресна форма с въвеждане на пълен адрес, за който ще се ползва услугата
Ще получиш SMS нотификация с код за дигитално подписване на документа, който следва да въведеш в указаното поле.
Успешно сключи абонамент. Услугата влиза в сила 15 дни от датата на активация.
Какво да направя при нужда от съдействие?
- При нужда от съдействие трябва да се свържеш с Кол центъра на Allianz Partners
- Телефонен номер за обслужване на клиенти: +359 2 4455371
- Работно време: 24 ч / 7дни
- Данни, които трябва да предоставиш
- Пълен адрес на имота
- Абонаментен номер, посочен в секция "Услуги Select" в Моят А1
- Описание на настъпилия инцидент
Често задавани въпроси
Кой предоставя услугата „Моят майстор“?
„Моят майстор“ е услуга, предоставяна от AWP Austria GmbH (Allianz Partners) – австрийско дружество, част от Allianz SE, специализирано в предоставянето на помощ при внезапни битови аварии и нужда от спешни ремонти.
Какво включва услугата?
„Моят майстор“ осигурява денонощна помощ при извънредни ситуации в твоя дом, като:
- Авария на електрическа инсталация
- Отключване на входна врата с повредена брава с механично заключване
- Повреда на основната отоплителна система и/или подаването на топла вода
- Поява на вредители – обработване на имота при поява на плъхове, мишки, насекоми или гнезда на оси и стършели
- Повреда на външни ключалки, врати и прозорци в резултат на кражба чрез взлом, опит за кражба чрез взлом и вандализъм
- Повреда на водопроводна или канализационна система, включително при запушване на канализационни тръби в бани и тоалетни.
Пълна информация за обхвата на „Моят майстор“ можеш да откриеш в Общите условия, приложени към услугата
Какво не включва услугата?
Allianz Partners няма да обслужи:
- Повреди, настъпили преди началото на абонамента за „Моят майстор“;
- Заявки, произтичащи от проблеми, свързани с комунални услуги (включително вода, газ, ел. енергия и топлоенергия), независимо от причината;
- Повреди, настъпили в общи части и части от общи инсталации (например обща тръби/щрангове) на сградата;
- Повреди от естетичен или козметичен характер (например на дръжки, пластмасови или метални облицовки);
- Повреди в резултат на конструктивни, производствени или други дефекти, подлежащи на отстраняване от производителя;
- Повреди, причинени от собственоръчен или неоторизиран ремонт;
- Повреди на части и консумативи, които се използват, заменят и износват редовно при експлоатация (бушони, батерии, крушки, софтуер, уплътнения, панти, филтри и дренажни маркучи).
Пълна информация за останалите случаи, които няма да бъдат обслужени може да откриеш в Общите условия, приложими към услугата.
За какви обекти е приложима услугата „Моят майстор“?
Моят майстор“ е достъпна за еднофамилни жилищни сгради и самостоятелни обекти в жилищни или смесени сгради, използвани за:
- Жилища;
- Офиси;
- Административна и търговска дейност;
- Социални, здравни, образователни и обслужващи дейности.
Услугата не се предоставя за гаражи, обслужващи постройки и складове, които не могат да бъдат достъпни чрез вътрешна врата от основния дом.
Има ли ограничения в покритието на услугата?
Услугата „Моят майстор“ може да бъде използвана до 3 пъти в рамките на една календарна година, като всяка заявка е с покритие до 300 евро (включва посещение, труд и резервни части).
След изчерпване на този лимит, предоставянето на услугата се преустановява до края на съответния период. Ако желаеш да я използваш отново през следващите 12 месеца, е необходимо да продължиш да заплащаш месечната такса до края на текущия абонамент.
Необходимо ли е да живея на адреса, на който е активирана услугата?
Не е задължително – можеш да активираш услугата за адрес на близки, приятели или наематели. Необходимо е те да имат детайлите за абонамента, като номер и точен адрес, за да могат да се свържат с Allianz Partners при нужда от съдействие.
Мога ли да активирам услугата за повече от един адрес?
Няма ограничения в броя на абонаментите, които могат да се сключат, стига всеки да е за различен адрес и да отговаря на изискванията, подробно описани в Общите условия.
Кога мога да започна да използвам услугата?
„Моят майстор“ стартира 15 дни след попълването и подписването на Формуляра за абонамент. От този момент ще започне да се начислява и месечната такса за услугата. Началната дата за предоставяне на услугата е посочена във Формуляра за абонамент.
Ако замениш активна дигитална услуга с „Моят майстор“ чрез секцията "Услуги Select" в мобилното приложение или в уеб портала "Моят А1", началната дата на услугата ще бъде на следващия ден след изтичането на месечния период на фактуриране на деактивираната услуга. Тази дата също е посочена във формуляра за абонамент и в секцията „Услуги Select”.
Каква е цената на услугата „Моят майстор“?
Има две възможности:
- 0 BGN / 0.00 Euro, ако услугата е активирана на свободна позиция в таб „Услуги Select“ в рамките на промопериода, посочен в тарифния ти план.
Месечната такса не се заплаща, ако услугата е активирана и се използва в рамките на промопериод на активна свободна промопозиция за „Услуги Select“ от твоя тарифен план. След изтичане на промоционалния период, месечната такса, която се дължи за абонамент за „Моят майстор“, се начислява в издаваната от А1 месечна фактура и следва да бъде заплащана при същите условия и в рамките на същия период като дължимите такси за услугите, предоставяни от А1.
- 4,99 BGN / 2.55 Euro, ако услугата е добавена като допълнителна услуга към тарифния план
Какво са „Услуги Select“?
„Услуги Select“ на А1 е опция, включена в определени тарифни планове, която ти позволява да се възползваш от набор от допълнителни услуги, достъпни за активиране чрез секция "Услуги Select" в мобилното приложение или уеб портала "Моят А1".
В зависимост от избрания тарифен план за мобилна и/или интернет услуга и/или телевизионна услуга, разполагаш с определен брой позиции, в които могат да се добавят предпочитани услуги, включително и „Моят майстор“, без допълнително заплащане за съответния промоционален период. Броят на свободните позиции и условията за тях се определят от използвания тарифен план по договора за услуги с А1 и са ясно обозначени в секцията "Услуги Select".
Какво трябва направя при нужда от съдействие?
При нужда от съдействие следва да се свържеш с центъра за спешни повиквания на Allianz Partners на телефон +359 2 4455371.
Как мога да деактивирам услугата?
Ако желаеш да прекратиш и/или деактивираш „Моят майстор“ може да го направиш по всяко време като използваш мобилното приложение на А1 или уеб портала "Моят А1".
При наличие на активен платен Абонамент за услугата, Абонаментът остава в сила до изтичането на месеца, за който се отнася последната начислена Такса за услугата.
Моят майстор“ се прекратява, когато:
- бъде прекратен договорът за телекомуникационната услуга, към която е активиран абонамента за „Моят майстор"
Помощ
- Индексация на месечните такси
- Профилактики и аварии
- А1 магазини
- Плащане на сметки
- Проверка на сервизна поръчка
- Проверка на писмена жалба
- Общи условия и правила
- Политика на A1 България за обработване на лични данни на кандидатите за работа
- Политика за защита на личните данни
- Настроки на бисквитки
- Защита на потребителя
