Благодарим ти, че си наш лоялен клиент.
И този декември подаряваме на нашите клиенти неограничени мегабайти и достъп до 200+ ТВ канала, и каналите на SkyShowtime.
- За да участваш в кампанията трябва да имаш регистрация в Моят А1 с ползвателски или титулярен профил и добавени А1 услуги. Ако нямаш регистрация, виж как можеш бързо и лесно да си направиш като последваш линка;
- Право на участие в кампанията имат физически и юридически лица (които не се обслужват от Акаунт мениджър), които ползват една или някои от следните услуги на абонаментен план по договор с А1: мобилна гласова услуга и/или мобилен интернет, телевизионна услуга (ТВ услуга), която не ползва 200+ ТВ канала (130+ за сателитна ТВ) или максимален пакет с канали и/или не ползва пакет с ТВ каналите на SkyShowtime или ползва платен такъв. Ползваната услуга следва да е активна към датата на активиране на Бонус.
- Всеки от бонусите може да бъде активиран и ползван до 31.12.2024г., след което се деактивира автоматично.
Виж общите условия на кампанията тук.
Коледни бонуси през Моят A1
Според услугите, които си добавил в профила си в Моят А1, ще имаш възможност да активираш различен бонус.*
*Бонусите не са валидни за услуги, които не отговарят на условията на Кампанията.
**Избраната ТВ услуга, ще получи бонус с достъп до 200+ ТВ канала (бонусът не включва достъп до канали MAX Sport Plus, HBO & Cinemax, Diema XTRA и 7/8 TV), спрямо технологията ти. Ако към избраната ТВ услуга нямаш активен безплатен пакет с достъп до каналите на SkyShowtime 1 и 2, ще получиш достъп и до тях.
Как да участвам в кампанията?
Влез с регистрация в Моят А1
Автоматично ще се зареди страница на Кампанията, през която можеш да активираш бонус с неограничени МВ и/или ТВ канали, спрямо услугите въведени в профила ти, които отговарят на условията на Кампанията
Бонус с МВ за ползватели на А1 мобилен интернет и/или мобилна гласова услуга. Посочи А1 мобилен номер на абонамент в предназначеното за това поле, който ще използва бонуса и натисни бутон “Активирай”.
Бонус с ТВ 200+ канала за ползватели на А1 телевизионна услуга, с по-малък пакет от 200+ ТВ канала (130+ за сателитна ТВ). Каналите на SkyShowtime 1 и 2 са налични за ползватели на А1 ТВ услуга, към която не е наличен активен безплатен абонамент за SkyShowtime. Избери номер на услуга за телевизия от падащото меню, която да получи бонуса и натисни бутон “Активирай”.
Често задавани въпроси
Къде мога да участвам в кампанията?
Свали от Android market, App store или AppGallery и се регистрирай в мобилното приложение Mоят A1 или в уеб портала Mоят A1 на www.a1.bg. След като влезеш в своя профил, ще видиш страницата на Кампанията, през която можеш да се включиш в кампанията ако отговаряш на условията за участие. Не забравяй да добавиш своите А1 услуги в профила си, за да имаш възможност да участваш. Ако вече имаш регистрация и ползваш мобилното приложение, трябва само да се увериш, че си с последната актуална версия (в Google Play Store/ App Store/ AppGallery) и да влезеш в профила си.
Кой може да участва в Кампанията?
Право да участват имат:
• Физически и юридически лица, които не се обслужват от Акаунт мениджър, и които имат регистрация в Моят А1 с титулярен или ползвателски профил;
• Използват активни електронна съобщителна услуга от А1 (без значение дали са титуляри) – мобилна гласова услуга и/или мобилен интернет и/или ТВ услуга с малък пакет канали (по-малко от 200+ ТВ канала/130+ за Сателитна телевизия).
Всички останали а1 клиенти и услуги, които не отговарят на условията на Кампанията, не могат да участват в нея.
Защо не ми се появява страница с възможност да участвам в Кампанията, когато съм в Моят А1?
Има няколко причини, поради които не виждаш промо страницата на Кампанията:
1) Не си обновил мобилното си приложение с последната актуална версия;
2) Да не си влязъл като регистриран потребител в Моят А1 (с потребителско име и парола);
3) Да си абонат:
•Имащ само услуга за фиксиран интернет и/или домашен телефон и/или Net Box
•Да нямаш мобилна гласова услуга и/или мобилен интернет и/или телевизионна услуга (ТВ услуга) с малък пакет канали (по-малко от 200+ ТВ канала/130+ за Сателитна телевизия).
•Имащ фиксирана ТВ услуга с включени 200+ ТВ канала или повече (130+ за Сателитна телевизия) и ползваш безплатен пакет за каналите на SkyShowtime.
4) Ако си бизнес абонат обслужван от Акаунт мениджър или ползваш предплатен мобилен интернет или предплатена гласова услуга.
В Моят А1 видях страницата на Кампанията с двата бонуса. Мога ли да активирам единия сега, а другия на по-късен етап?
Ако си активирал един от бонусите сега, втория може да бъде активиран в следващ ден, когато отново влезеш в Моят А1.
Мога ли да участвам в Кампанията, без да имам регистрация в Моят А1?
В кампанията имат право да участват само лица, които имат регистрация в Моят А1 с титулярен или ползвателски профил.
Колко пъти мога да активирам бонус пакети по време на Кампанията?
Бонусите могат да бъдат активирани еднократно.
Мога ли да подаря бонус на друг и на кого?
Възможност да бъде подарен има само бонусът с МВ на максимална скорост. Той може да бъде активиран на един А1 мобилен номер на гласова услуга или мобилен интернет на абонамент, на физическо или юридическо лице, което не се обслужва от Акаунт мениджър.
До кога най-късно мога да активирам бонус пакети и до кога мога да ги ползвам?
Бонус пакетите могат да бъдат активирани и ползвани до 31.12.2024г.
Как ще разбера, че бонусът ми е активиран?
МВ : Активацията ще бъде факт до 24 часа, а номерът, на който е активиран бонусът ще получи потвърждаваща SMS нотификация. ТВ канали: Каналите ще се появят автоматично на избраната услуга. В случай, че не се появят до 4 часа, трябва да рестартирате цифровия приемник/ Смарт TВ приложението. Броят канали получени чрез бонуса зависи от основната ТВ технология, която използвате.
Активирах пакет с ТВ канали, но не виждам каналите.
Рестартирайте цифровия приемник/Смарт ТВ приложението, който ползвате и до 1 час каналите ще бъдат налични.
Мога ли да използвам бонус пакет с МВ за роуминг в ЕС?
Бонус пакет с МВ не е валиден за използване в роуминг.
Как се изчерпват МВ от бонус пакетите, ако тарифният план има/няма включен обем МВ?
Ако тарифният ти план включва определен обем мобилен интернет, включеното в бонус пакета потребление се изразходва с приоритет. Ако тарифният план не включва обем мобилен интернет, след изтичане срока на ползване на бонус пакета с МВ на максимална скорост, се прилагат условията на тарифния план.
Помощ
- Индексация на месечните такси
- Профилактики и аварии
- А1 магазини
- Плащане на сметки
- Проверка на сервизна поръчка
- Проверка на писмена жалба
- Общи условия и правила
- Политика на A1 България за обработване на лични данни на кандидатите за работа
- Политика за защита на личните данни
- Настрока на бисквитки
- Защита на потребителя