Какво е A1 Cloud PBX?
A1 Cloud PBX e виртуална телефонна централа, инсталирана върху сървър в сертифициран дейта център на А1 с висока степен на сигурност.
Това е съвременна алтернатива на стандартните хардуерни телефонни централи – получавате всички функции на телефонна централа без да инсталирате такава в офиса си.
Вашите служители могат да използват услугата през фиксиран телефон, когато са в офиса, или през приложение за смартфон/ компютър/ лаптоп, когато са в движение или работят от дома си.
Предимства на A1 Cloud PBX
-
Всички функции, които са ви необходими: Автоматично гласово меню (IVR), опашки, групи за приемане на обаждане (Hunt и Call Pickup групи), статистики за проведените разговори, музика при изчакване и много други функционалности
-
Използвате услугата през всички устройства - фиксиран телефон, когато сте в офиса, мобилно и десктоп приложение, когато сте в движение
-
Управлявате услугата си през Уеб портал на български език с отделен панел за администратора на групата и за потребителите
-
Лесно добавяте нови телефони и потребители по всяко време
-
Не инвестирате в хардуер и лицензи, получавате всичко в месечната си такса
-
Висока надеждност и сигурност на услугата
-
Професионална поддръжка от квалифицирани специалисти
Използвате всички функции на телефонна централа от всяко устройство:
IVR – автоматично гласово меню |
Мобилно приложение за iOS и Android, десктоп приложение за лаптоп и компютър |
Hunt групи- разпределяне на входящите обаждания към група номера |
Музика при изчакване |
Call Pickup групи- служителите в такава група могат да отговорят на обаждане, което звъни на друг номер от групата |
Уеб портал- за управление на услугата на български език |
Опашки - когато всички оператори са заети, входящите обаждания изчакват на опашка докато могат да бъдат приети |
Режим "Не безпокойте" - Do Not Disturb (DND) |
Oграничаване на изходящите обаждания на служителите по различни критерии |
Find-Me/Follow-me - насочване на обаждане към следващ номер |
Call Detail Records (CDR) - статистики за проведените разговори |
Телефонен указател и Кратки вътрешни номера |
Презeнтация на повикващ номер (CLIP) |
Създаване на черен списък и бял списък |
Забрана за презентация на повикващ номер (CLIR) |
Call Park - паркиране на обаждане, за да може да се поеме от друг служител в групата |
Поставяне на разговор на изчакване (Call Hold) |
Конферентни разговори |
Прехвърляне на разговори (със или без потвърждение) |
Пренасочване (безусловно, при зает, недостъпен, не отговаря) |