TPlink

Помощ

Уважаеми Клиенти,

 

В случай, че установявате възникнало затруднение с интернет услугата Ви и текущо използвате рутер TP Link, Ви молим да последвате следните стъпки:

  • Рутера се закача към персоналния компютър (ПК) с lan -кабел или безжично .
  • В началната страница на менюто на всеки рутер се влиза през браузър (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox и др.).
  • Нужна е информация, какъв точно е Default Gateway , който е взел персоналния компютър. Обикновено това са 192.168.0.1 или 192.168.1.1
  • Един от посочените по-горе IP адреси трябва да се напише в лентата на браузъра, така, както се опитвате да заредите стандартна интернет страница. По този начин би следвало да достъпи интерфейса на Вашия рутер.
  • Изисква се потребителско име : admin и парола: admin , за достъп до менюто на рутера.
  • Промяната, която следва да въведете е следната:
    • Минималните настройките, които трябва да се променят са настрйките на WAN порта и настройките на безжичната свързаност. Съответно на опция Network с подменю WAN, опция Wireless с подменю Wireless Settings и опция Wireless Security.
    • За правилна настройка на рутера, в съответствие с предлаганата услуга се избира от менюто на рутера – в ляво Network , последван от избор на подменю WAN . В работната среда се отбелязва опция Static IP, вместо Dynamic IP и задължително се натиска бутон Save , по – долу в същата среда.

 

 

След извършването на тези стъпки би следвало услугата Ви да се възстанови.

При необходимост от съдействие, свържете се с нас.

 

Благодарим Ви за разбирането!

Екипът на A1