A1 клуб ваучери

Ваучерите са комплимент за нашите клиенти и предоставят бонус при използване на услугите на А1.

Ваучерът може да бъде електронен, получен под формата на SMS или e-mail, както и физически, предоставен на хартиен носител.

Тук може да разгледаш примерен вариант на това как изглежда един ваучер в хартиения му и електронния му вид. Също така може да намериш полезна информация за основните елементи на ваучера.

Хартиен ваучер

А1 клуб ваучери

Електронен ваучер

А1 клуб ваучери


Често задавани въпроси
  • Какво представлява ваучерът?

    Ваучерите са комплимент за нашите клиенти и предоставят бонус при използване на услугите на А1.

  • Как да активирам ваучера?

    Необходимо е да посетите страницата www.А1.bg/а1club и да отворите секцията А1 клуб ваучер от дясната страна на екрана. Въведете кода на ваучера, за да видите какъв тип бонус ви носи и можете да го активирате на избран от Вас номер на услуга.

  • До кога е валиден ваучерът, който получих?

    Можете да проверите валидността на Вашия ваучер в сайта www.А1.bg/а1club, след избор на секцията A1 клуб ваучер от дясната страна на екрана и въвеждане на номера на ваучера. Валидността също е отбелязана в SMS-а или на хартиения ваучер, който сте получили.

  • Ако реша, мога ли да предоставя ваучера за ползване от приятел?

    Ако ваучерът все още не е използван и е в срок на валидност, можете да го подарите на приятел, който ползва услугите на А1 и отговаря на специфичните условия, посочени на ваучера.

  • За какви устройства мога да ползвам отстъпката?

    Отстъпката, която сте получили с ваучера важи само за продукти от категории: Смартфони, Таблети, Лаптопи, Телевизори, Смарт часовници и Джаджи, при покупки в брой, с абонамент на А1 или за покупка на цена без абонаментен план за членове на А1 клуб. Можете да го закупите от А1 магазин или онлайн на www.А1.bg/а1club. При поръчки онлайн ваучера се въвежда в поле „Промокод“.

  • Колко пъти бих могъл да използвам една отстъпка от ваучер за устройство?

    Всяка отстъпка може да се използва само веднъж.

  • Мога ли да използвам няколко ваучера с отстъпка едновременно за едно устройство?

    За едно устройство е възможно да се използва само един ваучер за отстъпка.

  • Мога ли да комбинирам ваучер за отстъпка с други промоции в електронния магазин на сайта на А1?

    Ваучерът за отстъпка е независим от другите промоции в електронния магазин. Ако има друга промоция, напр. за отстъпка от месечна абонаментна такса, то ще се възползвате и от двете.

  • Активирането на ваучера абонира ли ме за някаква услуга?

    Не, ваучерът е еднократен комплимент и не ви обвързва с договор или абонамент за услуга.

  • Изгубих ваучера, който ми беше подарен. Какво следва?

    Всеки ваучер е уникален и не може да бъде преиздаден.

  • Не мога да разчета номера на ваучера? Какво да правя?

    Обърнете се към служителя, който ви предостави ваучера за съдействие.

  • Какво да правя ако не желая да ползвам безплатните услуги или отстъпката от предоставения ми ваучер?

    Бихте могли да подарите ваучера, на номер или клиент, който не ползва тази услуга.

  • Необходима ли ми е специална регистрация в MyА1, за да активирам ваучер?

    Можете да достъпите А1 клуб, без да е необходима допълнителна регистрация.

  • Защо не ми позволява да активирам ваучер за ТВ канали?

    Ако Вашият пакет за телевизия има включени посочените канали, то няма да е възможна активацията на бонуса от ваучера. Имате възможност да го подарите на Ваш приятел.

  • Как да разбера номера на ТВ услугата си, за да си активирам ваучер за ТВ канали?

    Можете да видите номера на ТВ услугата си на Вашата фактура или през профила Ви на MyA1. За абонати в мобилната мрежа на А1 България, можете да изпратите безплатен смс на номер 1590. В отговор ще получите номерата на всички фиксирани услуги, които се водят на Ваше име. Тази информация можете да получите и чрез връзка с наш сътрудник на *88 или +359 88 123 или в А1 магазин.

  • Имам предплатен номер, мога ли да ползвам ваучер за него?

    Да, можете да ползвате определени ваучери и за предплатени услуги.

  • Имам bob номер, мога ли да ползвам ваучер за него?

    Да, ваучерите за мобилен интернет и разговори са валидни и за bob абонати.

  • Мога ли да подаря ваучер за мобилен интернет и разговори на абонат юридическо лице?

    Да, възможно е, когато бонусът, който ваучерът предоставя е валиден за юридически лица.

  • Мога ли да подаря ваучер за ТВ пакет на абонат юридическо лице?

    Възможно е, само ако ползва услугата за домашни цели и бонусът, който ваучерът предоставя е валиден за юридически лица.

  • След изчерпване на минутите от ваучер за разговори как ще бъда таксуван?

    Ще бъдете тарифиран спрямо условията на тарифният план, който ползвате.

  • След изчерпване на ваучер за мобилен интернет ще бъда ли таксуван?

    След изчерпване на включените в бонуса мегабайти ще продължите да използвате мегабайти от тарифния си план. Ако не разполагате с такива, скоростта на мобилния интернет ще бъде ограничена до зануляване на таксуващия период.

  • Ще бъда ли уведомен по някакъв начин, когато изтече валидността на ваучера ми?

    При изтичане на срока на валидност няма да има уведомяване. Валидността на ваучера е отразена в СМС-а или хартиения ваучер, който сте получили.

  • Ще бъда ли уведомен по някакъв начин, когато изчерпам бонуса, който ползвам?

    Преди достигане на потребление за мобилен интернет 80% и 100% от лимита на ваучера, получавате SMS известие.

  • Към какъв тип номера важат минутите от ваучера за разговори?

    За абонати на договор, минутите са за национални разговори т.е. към мрежите (фиксирани и мобилни) на всички оператори. За абонати на предплатени услуги, минутите са валидни към мрежата на оператора (А1 България).

  • Мога ли да активирам ваучер ако съм в чужбина?

    Да, активирането на ваучер е възможно и когато сте в чужбина. Необходимо е само да посетите нашия сайт А1.bg/А1club. Имайте предвид, все пак, че ако Вашият ваучер предоставя национални минути, те са валидни само за разговори, проведени в ЕС. В страни извън ЕС минутите се тарифират на минута (спрямо тарифния план за роуминг) Ако ваучерът предоставя Мегабайти, те могат да бъдат използвани на територията на България и не може да ги ползвате, докато сте извън страната.

  • Ваучерът за мобилен интернет важи ли извън страната?

    Бонусът за мобилен интернет на максимална скорост е валиден само на територията на страната.

  • Мога ли да ползвам ваучер за мобилен интернет, ако нямам включени мегабайти в тарифния си план?

    Да, можете, но е необходимо да активирате услугата GPRS, ако тя не е активна за Вашата карта.

  • Мога ли да ползвам повече от един ваучер за едно и също съдържание/отстъпка в рамките на един месец?

    Всеки тип ваучер може да се ползва еднократно.