Handyman header

Какво представлява услугата?

Живеем във време, в което всеки час е ценен ресурс, а всяка минута може да бъде превърната в задача.
Забързаното ежедневие ни стимулира да търсим решения, които ни пестят време, усилия и напрежение. Технологиите ни помагат в множество аспекти на живота – от приложения за доставки, през интелигентни домове, гласови асистенти и Моят майстор за ситуации, когато най-много имаш нужда от помощ.

С „Моят майстор“ винаги имаш план при непредвидена ситуация у дома и нужда от спешно съдействие на професионален майстор.

Разчитай на надежден помощник – винаги под ръка, 24/7.

Услугата се предоставя от AWP Austria GmbH (Allianz Partners), специализирано дружество в предоставянето на домашен асистанс, част от Allianz SE

Какви са ползите от услугата?

  • Активирай услугата без допълнително заплащане към тарифния си план
  • Спести време в търсене на майстори и неочаквани разходи
  • Бързо и надеждно решение на всеки битов проблем у дома
  • 24/7 Кол център при аварийни (ремонтни) ситуации
  • Включени до 3 заявки годишно за посещение на специалист
  • Лимит 300 Euro / 586.75 лв на заявка без лимит за резервни части
  • Покритие в цялата страна с изградена мрежа от специалисти

Активирай сега

Как да активирам абонамент за услугата?

Регистрирай се в Моят А1, мобилното приложение или уеб портала и добави своята мобилна услуга в профила си.

    1. icon 1
      Влез в приложението Моят А1 и избери секция „Услуги Select”
    1. Aктивирай “Моят майстор” на свободна позиция с промоционален период, ако планът ти предоставя такава, или като самостоятелна услуга
      2 icon
    1. icon 3
      Запознай се с условията на услугата и избери бутона Активирай
    1. Попълни Адресна форма с въвеждане на пълен адрес, за който ще се ползва услугата
      4 icon
    1. icon 5
      Ще получиш SMS нотификация с код за дигитално подписване на документа, който следва да въведеш в указаното поле.
    1. Успешно сключи абонамент
      6 icon

Какво да направя при нужда от съдействие?

  • При нужда от съдействие трябва да се свържеш с Кол центъра на Allianz Partners

    • Телефонен номер за обслужване на клиенти: +359 2 4455371
    • Работно време: 24 ч/ 7 дни
  • Данни, които трябва да предоставиш:

    • Пълен адрес на имота
    • Абонаментен номер, посочен в секция "Услуги Select" в Моят А1
    • Описание на настъпилия инцидент

Често задавани въпроси

  • Кой предоставя услугата „Моят майстор“?
  • Какво включва услугата?
  • За какви обекти е приложима услугата „Моят майстор“?
  • Има ли ограничения в покритието на услугата?
  • Необходимо ли е да живея на адреса, на който е активирана услугата?
  • Мога ли да активирам услугата за повече от един адрес?

    Няма ограничения в броя на абонаментите, които могат да се сключат, стига всеки да е за различен адрес и да отговаря на изискванията, подробно описани в Общите условия.

  • Кога мога да започна да използвам услугата?
  • Каква е цената на услугата „Моят майстор“?
  • Какво са „Услуги Select“?
  • Какво трябва направя при нужда от съдействие?
  • Какво не включва услугата?
  • Как мога да деактивирам услугата?