Allianz Partners няма да обслужи:
• Повреди, настъпили преди началото на абонамента за „Моят майстор“;
• Заявки, произтичащи от проблеми, свързани с комунални услуги (включително вода, газ, ел. енергия и топлоенергия), независимо от причината;
• Повреди, настъпили в общи части и части от общи инсталации (например обща тръби/щрангове) на сградата;
• Повреди от естетичен или козметичен характер (например на дръжки, пластмасови или метални облицовки);
• Повреди в резултат на конструктивни, производствени или други дефекти, подлежащи на отстраняване от производителя;
• Повреди, причинени от собственоръчен или неоторизиран ремонт;
• Повреди на части и консумативи, които се използват, заменят и износват редовно при експлоатация (бушони, батерии, крушки, софтуер, уплътнения, панти, филтри и дренажни маркучи).
Пълна информация за останалите случаи, които няма да бъдат обслужени може да откриеш в Общите условия, приложими към услугата.