HR Новини

обратно

Мобилтел отвори врати за студенти от University of Sheffield


Студенти от Сити Колидж, University of Sheffield, посетиха централата на Мтел и се потопиха в ежедневния ритъм на телеком бизнеса за един ден. Младите бакалаври, които взеха участие в инициативата, се обучават по специалност Бизнес Администрация.

Рени Гекова-Йовева, началник отдел "Управление на таланта и лидерство" в Мтел, приветства студентите и ги поздрави за амбицията и желанието за успешна професионална реализация.

Темата на посещението бе фокусирана върху печелившия бизнес модел и създаването на добавена стойност с помощта на иновациите. Презентацията “Creating Value Through Innovation Co-Creation” на Цветослава Кьосева и Десимира Солакова от „Център за иновации“ представи на студентите начините, по които креативното мислене и създаването на нетрадиционни продукти и услуги могат да донесат нови активи на една компания. Цветослава сподели любопитни подробности от ежедневната си работа, както и детайли при реализацията на един от успешните нови проекти на Мтел – Mtel Test Zone. Интерес предизвика и обяснението за разликата между откритие и иновация: при иновационните продукти и услуги има последваща комерсиализация и популяризиране на едно откритие, което съответно носи доходи за компанията.

Студентите от Сити Колидж, University of Sheffield посетиха и Център за оперативен контрол (OMC). Там те разбраха как NOC дава възможност за незабавна реакция при възникването на локален или по-обширен инцидент и с това осигурява прилагането на оптималното за всяка ситуация решение при никакво или минимално отразяване върху услугите за клиентите. Така се поддържа нормалното функциониране на мрежата, докато инцидентът се отстранява.

Инициативата приключи с посещение на Контакт центъра на Мтел, където студентите научиха, че центърът за обслужване на клиенти дневно приема около 20 000 разговора. Проактивно Мтел осъществява и над 12 000 изходящи обаждания на ден към своите клиенти. Като истински млади професионалисти студентите задаваха множество въпроси, на които специалистите от компанията отговаряха изчерпателно.