HR Новини

обратно

Мениджър за един ден и летящ старт с Мтел и Джуниър Ачйивмънт


Мтел се включи в ежегодната инициатива на Джуниър Ачйивмънт за подпомагане на студенти и ученици в тяхното бизнес образование и професионална насоченост.

Всяка година организацията Джуниър Ачйивмънт провежда инициативата „Мениджър за един ден“ в повече от 100 държави по света.

Тази година нашата компания също се включи в инициативата и двама ученици станаха част от нашия мениджърски екип за един ден - Росен Василев, ученик в СГСАГ „Христо Ботев“ и Александър Богданов от столичната Първа английска гимназия. Двамата младежи имаха възможността да научат повече за компанията ни, да посетят Контакт Центъра и „Центъра за оперативен контрол“, да се срещнат с Милан Залетел, главен директор „Финанси“, и да седнат на мениджърския стол. По време на срещата си с Милан Залетел младежите имаха възможност да разберат какво е да си финансов директор на толкова голяма компания, как той е достигнал до поста и също да получат полезни съвети от него.

През останалата част от деня Александър и Росен влязоха в ролята на своите домакини – Ема Кичева и Анжела Найденова – и за ден бяха началник сектор „Външни комуникации“ и заместник главен счетоводител. Росен участваше в няколко важни среща за деня, а Александър даде много добра идея за провеждането на бъдеща кампания.

Като част от тази инициатива от 2010 година Джуниър Ачийвмънт с помощта на Посолството на САЩ организира и конференция „Летящ старт“. Целта на конференцията е да насърчи предприемаческата нагласа и поведение на студентите, да им предаде личните ценности на самоинициативност, лидерство и вяра в себе си. Най-добре представилите се 20 студенти имат възможността да бъдат на стаж в 20 престижни международни и български компании, участници в конференцията. Представители на Мтел на кръглата маса бяха Елена Гоцич, ръководител екип „Подбор и наемане“ и Милена Краева, началник отдел „Конвергентни и бизнес решения“. Елена и Милена представиха пред студентите възможностите за работа и стаж в компанията, а основната тема по-която дискутираха със студентите беше „Клиентското преживяване“.