HR Новини

обратно

Мтел с три награди за вътрешни комуникации от Grapevine Awards 2015


Три награди за вътрешни комуникации спечели Мтел от тазгодишното издание на Grapevine Awards - първият специализиран конкурс, отличаващ креативността и професионализма на специалистите в областта на вътрешните комуникации в Европа.

Телекомът получи отличие в категорията „Вътрешноорганизационно събитие“ за коледното парти за служители – „Mtalеnt“, за своето списание Mteller в категорията „Вътрешна медия“ и за програмата „Подай ръка“, отличена с награда за „Вътрешнокомуникационна програма за ангажиране на служителите“.

“Mtalent” спечели високата оценка на журито на Grapevine Awards 2015 с креативната си идея – „звездите“ на събитието да бъдат самите служители на Мтел. Най-талантливите от тях се качиха на сцената на коледното парти след оспорван кастинг, в който талантът им беше оценяван от жури от знаменитости.

Mteller е вътрешното печатно издание на Мтел, което достига до 3000 читатели – служителите на компанията. Списанието е един от най-успешните канали за вътрешна комуникация в телекома, като отразява живота на компанията, нейните проекти и постижения. Не на последно място изданието е и трибуна за изява на самите служители, които често гостуват на страниците на списанието със свои реализирани проекти или лични истории.

„Подай ръка“ е другият печеливш проект, който обръща внимание на социално-ангажираното поведение на служителите на компанията. Програмата включва ежегодна кампания за кръводаряване, доброволчески инициативи, програма за дарителство по ведомост и благотворителни базари за Коледа и Великден. Близо 800 души вече са участвали в кампаниите за кръводаряване, а над 110 служители се включиха в облагородяването на различни обекти в страната, благодарение на доброволческите инициативи, организирани за тях. 31 990 лева са събраните средства, които служителите на Мтел събраха по време на благотворителните базари в компанията и като част от програмата за дарителство по ведомост.

Конкурсът Grapevine Awards насочва вниманието на компаниите към необходимостта от вътрешни комуникации във всяка една организация и прилагането на най-добри практики в тази област. При избора на победителите се взима под внимание активността на служителите в съответните проекти, както и тяхното мнение и оценка на дейностите. А журито на конкурса е съставено от международно признати комуникационни специалисти.