Архив новини

Медия център


Новини

обратно

Мтел дава допълнителни бонус точки на лоялните си клиенти


До 25% отстъпка в осемнайсет партньорски обекта получават притежателите на клубните карти M-Tel Club

До 125 допълнителни бонус точки на година могат да натрупат участниците в Mtel Club, като подарък за тяхната лоялност,без това да е обвързано със събраните точки от месечни сметки.

Мтел е единственият телеком, който дава на своите клиенти бонуси под формата на точки, не само за потребление, но и за лоялността. Всеки клиент получава между 25 и 100 точки, в зависимост от това колко години е част от програмата. Всяка година носи на клиента по 25 допълнителни точки.

Останалите точки се натрупват според потреблението – всеки заплатен за използвани услуги лев носи по една точка. Начислява се и бонус, зависещ от броя използвани услуги на компанията – между 40 и 70 точки.

Събраните точки могат да се разменят за разнообразни предметни награди, SMS-и и MMS-и, международни разговори и разговори в мрежата на компанията, отстъпки от месечни такси. Преференциални цени за телефони и лаптопи също са в сила за участниците в клуба.

Притежателите на карти Mtel Club могат да се възползват и от отстъпка до 25% в осемнайсет партньори на телекома, сред които вериги за техника, оптики, застрахователни компании, центрове за авто-обслужване, вериги за хранене, магазини за мебели, почивни комплекси, банки, аптеки. Част от тях са Техномаркет, ресторанти Хепи, оптики Джой, центрове за гуми Диана, банка ДСК, аптеки Санита, Булстрад, магазини aiko, зимният курорт Пампорово, Туристическа агенция Astral Holidays и други.

Всички частни клиенти на компанията могат да се включат в програмата за лоялност Mtel Club след шестия месец от сключването на договор, без значение от вида на тарифния план, който използват. Всеки нов участник в клуба получава автоматично стартов брой точки.

В зависимост от стойността на средната месечна сметка, през последните шест месеца, участниците в Mtel Club получават карта Класик (до 40 лева), Сребърна (от 40 до 70 лева) или Златна (над 70 лева). Златна и Сребърна карта се получават автоматично до две седмици след включването в програмата на пощенския адрес на клиента, а получаване на клубна
карта Класик лоялните клиенти на Мтел могат да заявят напълно безплатно във всеки магазин на компанията или на *88.

Мтел е единственият оператор, който има програма с ясни правила за бонифициране с точки на лоялните си клиенти, които те могат да заменят срещу отстъпки от услугите и продуктите на компанията или да се възползват от допълнителната възможност за твърда отстъпка, независеща от броя събрани точки, в осемнайсет от най-добрите вериги и доставчици на услуги в страната.

За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg