Архив новини

Медия център


Новини

обратно

Над 100 000 клиента на Мтел дневно управляват потреблението си през менюто на телефона


Над 100 000 клиента на телекома ежедневно проверяват текущата си сметка, отстъпките и неплатените си фактури през Мтел менюто на своя телефон. Чрез него потребителите могат лесно и удобно да  контролират потреблението си.

Всеки клиент на Мобилтел има такова меню в телефона си и може да се възползва от разнообразните му възможности. С няколко кликвания на менюто, клиентите могат да добавят и екстри към своя абонаментен план или да променят роуминг тарифите си.

Все по-голяма популярност придобива и модулът за управление на потреблението в сайта на компанията – „Моят Мтел“.  През 2012 година над 2000 клиенти дневно са се възползвали от него, като абонатите проверяват най-често дали имат неплатени фактури, каква е текущата им сметка и на какви отстъпки имат право.

Класическият начин за връзка с компанията остава автоматичното меню *88, което всеки ден ползват близо 90 000 потребители. Най-често задаваните въпроси към операторите от контакт центъра, който навърши 10 години през миналата година, са свързани с фактури, различен вид настройки, договори и роуминг.

Най-новите функционалности на *88 са свързани с  възможността за добавяне и промяна на „Любим номер“, както с презареждане на предплатена карта от номер на абонаментен план.

 

За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg