Архив новини

Медия център


Новини

обратно

Онлайн кампанията LOOP 005 с първа награда от ПР Приз 2013


Проектът получи признанието на българските ПР практици в тринадесетото издание на конкурса

LOOP 005 – новаторската онлайн кампания на Мтел, спечели първа награда от конкурса ПР Приз 2013, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Проектът е победител в категорията „Онлайн кампания или проект“ и още веднъж доказа силата на социалните медии като ПР инструмент.

За реализацията на успешната кампания LOOP 005, Мтел се довери на Токсити груп, по чиято идея бе осъществен проектът.

Кампанията популяризира тарифния план на младежката мрежа LOOP – LOOP 005. Печелившата й тайна е, че тя доказа на практика как социалните медии наистина работят и постигна ефект на телевизионна реклама. Това е първата и засега единствена българска онлайн кампания, привлякла влогъри - креативни младежи, изкушени от видео споделянето. Миксът от свежите им видеа, игра във Фейсбук и уеб реклама, допълнен с радио кампания, увенча с успех кампаниятa и я отличи с голямото признание – това на публиката.

Проектът успя да постигне не само висока познаваемост, но и измерим бизнес резултат. Той показа впечатляващи резултати за кратък период – за три седмици феновете на официалната страница на LOOP във Facebook се увеличиха три пъти. Освен това доведе до двойно повече активации на тарифния план LOOP 005 в сравнение с подобен LOOP - план през 2011 година, подкрепен с телевизионна кампания и многократно по-висок бюджет.

Само преди няколко месеца кампанията спечели и отличието на публиката на Eventex Awards 2012.

За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg