Мтел подкрепя развитието на студенти по реклама
Мтел взе участие в „Рекламна академия 2014“, курс по практическо обучение, който подпомага развитието на студентите, занимаващи се с реклама и интегрирани маркетингови комуникации. Рекламната академия се проведе от 11 до 13 февруари в Нов български университет и е първият голям партньорски проект на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Нов български университет.
Над 250 студенти се включиха в „Рекламна академия 2014“. Освен че присъстваха на презентации на представители на бизнеса – от компании-рекламодатели и комуникационни агенции, младите рекламисти работиха по реални казуси, обединени от темата „Комуникационна кампания за пускане на нова марка на пазара“. Създадените от тях продукти и услуги обхващат телекомуникационния, автомобилния и хранително-вкусовия сектор.
„Абонаментен план 60 +“ и „Абонаментен план без договор“ бяха казусите, с които Мтел предизвика участниците, избрали категория телекомуникации. Техни ментори бяха Леона Асланова Старши мениджър „Партньорски взаимоотношения“ в телекома и Желез Атанасов от рекламна агенция Noble Graphics.
Жури избра най-добрите рекламни кампании. На първо и второ място комисията класира отборите, работещи по казусите, зададени от Мтел.
Мтел е един от учредителите на БАР, сред основните приоритети, на която са установяване на високи професионални стандарти в рекламата, включително и чрез повишаване на квалификацията на студенти и млади специалисти.
С участието си в различни студентски инициативи, сред които и „Рекламна академия 2014“, телекомът цели да подкрепи младите таланти в тяхната професионална ориентация и придобиване на опит в корпоративна среда. Следвайки тенденцията да помага за кариерното развитие на младежите в България, през 2013 година Мтел е инвестирал 200 000 лева за заплащане, обучение, доброволчески тиймбилдинг и бизнес академия за идеи, които бяха част от стажантската програма на телекома. В последната стажантска програма на Мтел се включиха над 50 студента от 12 български и чуждестранни университети, които няколко месеца трупаха опит в компанията.