Магазините на Мтел ще работят извънредно по време на предстоящите празници
Клиентите могат да ползват също каналите за самообслужване на телекома
По случай коледните и новогодишни празници всички близо 200 Мтел магазина в страната ще работят с удължено работно време. В празничния период клиентите ще могат да се възползват от специалните предложения на телекома, както и да изберат подаръци за своите близки.
През празничните дни, от 15 до 23 декември, всички магазини на Мтел в страната ще работят с половин час повече. Така тези в по-големите градове ще са отворени до 20, а в по-малките до 19:30 часа. Работното време в самите празнични дни на Бъдни вечер и Коледа ще бъде до 18 часа. Изключение правят магазините в големи търговски центрове, които ще работят с графика на съответния търговски обект.
От 29 декември до 2 януари магазините в големи градове ще работят до 19:30, а в малките до 19 часа. Изключение прави единствено 1 януари, 2015 година, който ще бъде почивен за всички магазини на телекома в страната, с изключение на някои от обектите в по-големите търговски центрове.
Клиентите на Мтел могат да използват и възможностите, които предоставят различните канали за самообслужване, които телекомът разработва съобразно последните тенденции в потребителското поведение, показващи, че потребителите предпочитат да извършват различни дейности онлайн през своя таблет или смартфон. Мтел активно развива редица канали, чрез които всеки бързо и лесно от разстояние може да пазарува, да управлява потреблението си и услугите, които ползва. Ето и кои са те:
- *88 – мястото, на което всеки клиент може бързо и лесно да получи информация за потреблението си и да управлява всички услуги, свързани с неговия номер. На *88 може да се добавя или променя „Любим номер“ или номерата от групата „Семейство и приятели“, да се сменя
роуминг тарифата, да се заявяват автоматични настройки за телефон или да се презарежда предплатена карта. Чрез услугата „Пазарувай на *88“ пък може дори да бъде купен с безплатна доставка нов мобилен телефон, таблет, лаптоп, а също така бързо и лесно да се направи абонамент или преподпише договор за гласови услуги.
- Мтел Меню – чрез него всеки може да провери сметката си до момента, да активира услуги или да се откаже от тях, да зареди Прима карта или пък да добави мобилен интернет, допълнителни SMS-и или минути за разговор към тарифния си план.
- Модулът „Моят Мтел“ се намира на mtel.bg и през него може да се проследяват месечни фактури, да се плащат, да се управляват различни услуги, без значение дали става дума за клиент на договор или използващ предплатена карта. Тук клиентите могат да се откажат от хартиена фактура и да се регистрират за електронна. Чрез избора на електронна фактура, освен постоянния достъп до нея, клиентите могат да се информират и за месечното си потребление чрез подробна графика.
- Електронният магазин на http://eshop.mtel.bg/ – най-удобното решение за всеки, който предпочете онлайн пазаруването без излишно губене на време за ходене до магазин. Онлайн магазинът предлага и възможността за абонамент към различни услуги на Мтел, преподписване на договор. Нещо повече - всяка покупка направена през електронния магазин се доставя безплатно и подлежи на връщане в срок от седем дни.