Нов начин за зареждане на Прима от Мтел
Операторът пуска две нови услуги за клиенти с предплатени карти На 29 ноември Мобилтел стартира две нови услуги за своите Прима клиенти. С новата услуга “SOS Зареждане” клиентите с Прима, които имат по-малко от 22 стотинки кредит на своята сметка, могат да помолят друг абонат на “Мтел” да я презареди. Това става с изпращане на SMS на кратък номер 1185, в който е изписан номерът на абоната, до когото е адресирана молбата за зареждане. Всеки клиент с Прима може да изпраща до три съобщения за “SOS Зареждане” за всяко презареждане на картата си. Съобщенията до 1185 са безплатни и позволяват при практически изчерпан лимит на сметката да се осъществи контакт с приятел, познат, колега или роднина. Клиентите с Прима, които имат по-малко от 22 стотинки в сметката си, могат да поискат от друг абонат на Мтел да им се обади с услугата “SOS Обаждане”. На кратък номер 1186 те могат да изпратят безплатно съобщение с номера на човека, когото молят да се обади. Всеки клиент с предплатена карта има право на три съобщения за “SOS Обаждане” след всяко презареждане на сметката си. Изпращането им е безплатно. И двете услуги не могат да се ползват в роуминг. Новите услуги “SOS Зареждане” и ”SOS Обаждане” са достъпни за всички потребители с Прима и не изискват допълнително активиране.