Архив новини

Медия център


Новини

обратно

Мтел откри новата си сграда


Новата сграда
След решението на ръководството на “МобилТел” ЕАД да събере всички подразделения под един покрив, започна изграждането на новия Мтел парк. През април 2002 г. стартира основната реконструкция на закупената от Завода за телефонна и телеграфна техника сграда така, че да отговаря на всички съвременни строителни стандарти. Бяха сключени над 100 договора с повече от 70 български компании като подизпълнители. Новата сграда е построена по начин, който отговаря на философията на Мтел за непрекъснато развитие на комуникациите, откритост и прозрачност на дейността, създаване на добри условия за работа и повишаване на квалификацията на служителите на компанията.
Новият Мтел парк в цифри: - обща площ - 27 000 кв. м - разгъната площ на офисите - 17 000 кв. м - брой служители, които ще работят тук в края на 2003 г. - 1 000
Модерният Център за информационно обслужване на клиенти Центърът за информационно обслужване на клиенти на Мтел е един от най-модерните в Европа. При изграждането му са използвани най-новите телекомуникационни технологии. Набирайки универсалния безплатен телефонен номер *88, абонатите на българския GSM оператор могат да избират дали да ползват услугите на автоматичната информационна система, или да се свържат с оператор за да научат състоянието на сметката си, да активират или деактивират допълнителна услуга, или да получат информация по всички въпроси, свързани с ползването на мобилния телефон.
Центърът за информационно обслужване на клиенти на Мтел в цифри: - над 200 работни места - капацитет: над 5 милиона обаждания за месец - време за отговор на обаждане на абонат - до 6 секунди - без време за изчакване за свързване с Центъра - пълна интеграция с компютърната мрежа на оператора за съкращаване на времето за отговор - компетентна помощ 24 часа в денонощието
2002 г. – Мтел в цифри: - запазен пазарен дял - 900 000 нови абонати - над 1 900 000 абонати в края на годината - около 800 милиона лева приходи - инвестиции: в мрежата - над 200 млн. лева в информационни технологии и системи - 60 млн. лева в изграждане на Центъра за информационно обслужване на клиенти и новата сграда - 15 млн. лева - постигнато отлично качество на покритие - над 94% от населението - бързо развитие на мрежата - над 1600 базови станцци - 2350 служители работят в компанията - внедрена програма за високо качество на работата

25 март 2003 г. София
Дирекция \\\"Връзки с обществеността\\\" \\\"МобилТел\\\" ЕАД
За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg