Мобилтел регистрира своя 5-милионен абонат
По този повод мобилният оператор удължава Коледните си промоции до края на януари 2008 г. На 25 декември 2007 г. системата на Мтел регистрира 5-милионния абонат на оператора. Това е 29-годишният Кирил Абаджиев от Стара Загора. Кирил стана клиент на мобилния оператор, закупувайки нов абонамент в Мтел магазин 1. Неговият избор за тарифен план падна на Мтел Релакс 500. Като награда късметлията ще получи екскурзия за двама до екзотична дестинация, превръщайки се в главен герой на телевизионното предаване „Без багаж”, излъчвано от Нова телевизия. Мобилният оператор е подготвил и друга изненада за него – той ще му предостави и ексклузивния мобилен апарат Porsche Design, създаден според най-високите стандарти на Porsche. „Посрещайки 5-милионния абонат в най-голямото мобилно семейство в страната, ние ясно подчертаваме своята лидерска позиция в България – както днес, така и за в бъдеще. Този успех отново доказва значимата роля на Мобилтел за развитието на българския пазар – за последните 5 години инвестициите на компанията възлизат на 0,5 милиарда евро”, каза Йозеф Винацер, главен изпълнителен директор на Мобилтел. За да отбележи това важно постижение, Мтел наскоро стартира мащабна Коледна кампания, която продължава и в момента. Клиентите на договор могат да възползват от новите тарифни планове Мтел Релакс+, които предлагат допълнителни преференции. Много подаръци и нови възможности очакват и потребителите на най-младата мрежа в страната – LOOP. В допълнение към това, всеки нов абонат на договор участва в ежедневна томбола, чрез която може да спечели ексклузивни телефони. Приятна изненада има и за клиентите на предплатената услуга. Уникалният Прима пакет с подарък Световните рекорди на Гинес за 2008 г вече се радва на невероятен интерес. Клиентите, потребяващи повече услуги, свързани с пренос на данни, също могат да се възползват от Коледната кампания. „Благодарение на непрекъснатото развитие на компанията – не само по отношение на качество и иновации, но също така касаещо доверие, топлина и честност към клиентите, днес Мтел отбелязва нов решителен напредък. С Коледните промоциии ние им предоставяме най-добрите оферти на пазара и което е по-важно – на всеки наш клиент предлагаме и индивидуално обслужване. За да изразим своята благодарност към тях, за това че избраха да бъдат с нас, ще удължим Коледната кампания до края на януари 2008 г.”, допълни Андреас Майерхофер, главен директор „Маркетинг” на Мобилтел.