09.06.08 - Клиентите на Мтел управляват ползваните от тях услуги в интернет
Операторът стартира услуга тип „Web Self Service” на официалния си сайт Клиентите на Мтел вече могат да управляват използванието от тях услуги на оператора в интернет. Те могат да правят това напълно самостоятелно и ефективно с приложението «Моите услуги» на официалния сайт на оператора www.mtel.bg Услугата е от типа „Web Self Service” и позволява на потребителите лесно, бързо и функционално да управляват набора от мобилни услуги, които ползват, независимо къде се намират. „Моите услуги” се намира в меню „Моят Мтел” на електронната страница на оператора. Всички секции от приложението са валидни за клиенти на договор и са достъпни след създаването на собствена регистрация на www.mtel.bg. В секцията „Семейство и приятели” всеки клиент може да провери, промени и добави номер в услугата „Семейство и приятели”, ако предпочетеният от него тарифен план е с включени преференциални разговори към номера от мрежата на Мтел. В раздел „Текуща сметка” има възможност за проверка на текущата сметка по всяко време. Менюто „Оставащи минути” съдържа информация за изразходваните и оставащи безплатни минути от налични отстъпки, ако избраният тарифен план включва пакет минути. С приложението „Моите услуги” клиентите имат и възможността да активират и деактивират услугите: GPRS, гласова поща и видеоразговори.