Архив новини

Медия център


Новини

обратно

Мобилната реклама навлиза в България благодарение на Мтел и Out There Media


През месец март Мтел разширява портфолиото си от иновативни и високотехнологични услуги, стъпвайки на пазара на мобилна реклама. Операторът е първият в България, който ще предложи на фирмите в страната възможността да рекламират в мобилното пространство. За свой технологичен и търговски партньор в новото начинание Мтел избра Out There Media – водеща компания на международно ниво в областта на мобилната реклама. Чрез нова услуга Мтел ще даде възможност на различните брандове и на рекламните агенции в България да достигнат до своите целеви групи по един по-креативен, целенасочен и адекватен начин, благодарение на разнообразните и интересни възможности, които може да предложи мобилният телефон. Те ще могат да позиционират своите рекламни визии във Vodafone live! портала, възползвайки се по този начин от най-голямото предимство на мобилната реклама – прецизното таргетиране. Всяка една реклама ще достигне до най-подходящия реципиент според определени маркетингови критерии. Услугата „Мобилна реклама” е базирана на Mobucks™ - система за мобилна реклама, проектирана и управлявана от Out There Media. В допълнение, Out There Media ще се ангажира с търговското и бизнес развитие на новото предложение, като запознае максимално подробно българския пазар с неговите предимствата и възможности и ще помогне на рекламните агенции и брандове да проектират и управляват успешно своите мобилни кампании. „За пореден път сме първите, които въвеждат на българския пазар нова услуга с голям потенциал. Убедени сме, че „Мобилната реклама” коренно ще промени рекламната индустрия в България, особено като се има предвид, че инициативата ни е съвместна с Out There Media, които имат впечатляващ опит в представянето на мобилната реклама в цяла Европа”, коментира Андреас Майерхофер, главен маркетингов директор на Мобилтел. Керстин Трикалитис, главен изпълнителен директор на Out There Media коментира: „Партньорството ни с европейски мобилен оператор като Мтел е от стратегическо значение, тъй като представлява решителна стъпка към отключването на огромния потенциал на българския пазар на мобилна реклама. Очакваме силно и плодотворно сътрудничество, което ще утвърди мобилната реклама като нова, успешна глава от историята на рекламата в България”. Услугата бе представена днес на водещите рекламни агенции в страната от Андреас Майерхофер и Александра Дойч, представител на Out There Media.
За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg