Архив новини

Медия център


Новини

обратно

Mtel HomeBox със златна награда за рекламна ефективност EFFIE


Златна награда за рекламна ефективност EFFIE получи Мобилтел за успешната рекламна кампания на услугата за фиксирана телефония Mtel HomeBox. Призът бе спечелен в категория ”Услуги”, а съперниците на „леля Латинка” сред номинираните бяха УниКредит Булбанк с две свои участия, Обединена Българска Банка и ЕВРОШАНС. Вторите награди за рекламна ефективност Effie България 2009, организирани от Асоциацията на рекламните агенции (АРА) бяха раздадени на официална церемония в Sofia Live Club късно снощи. Освен степента на креативност, журито от фестивала EFFIE сформира 80% от своята оценка, вземайки предвид целите, творческата и медийна стратегия, а така също и постигнатите резултати от кампанията-кандидат в съответната категория. Рекламната кампания за Mtel HomeBox успя да постигне много резултати и се превърна в най-успешната за Мтел изобщо. Продажбите на услугата надхвърлиха с над 110% най-оптимистичните очаквания. За два месеца бяха продадени количествата, планирани за 10 месеца напред - стигна се дори до правене на списъци с чакащи за устройствата. Мтел успешно се наложи като цялостен телеком и в последствие лансира други услуги с много по-малки бюджети, заради стабилната основа от успеха на първата кампания. Mtel HomeBox предизвика промени на пазара като цяло – спад в продажбите на конкурентите, намаляване на цени, препозициониране на продукти. Оказа се също, че това е и най-запомнената рекламна кампания на Мтел за периода януари-февруари 2008 г. При 50.4% от гледалите рекламата, е предизвикано желание у тях да станат абонати на усугата. Това е най-високото ниво сред изследваните телевизионни реклами в телекомуникационния сектор за първите два месеца на миналата година. 75.5% от зрителите на клипа определят основното послание като ясно, което е с 14.4% над средното ниво. Сред всички анкетирани Mtel HomeBox e най-позитивно оценената реклама сред всички изследвани телекомуникационни телевизионни реклами за 2008 г. - близо 23% над средното ниво. Рекламата е генерирала и най-висок процент, за периода януари-февруари 2008 г., по отношение на оригиналност, забавен характер и е възприета, като емоционално близка до потребителите.
За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg