E-мейл сменя безплатното обаждане на *88
От 27 октомври клиентите на Мтел с договор, които искат да се свържат с Контакт центъра на компанията, ще заплащат за обаждането си на *88. Услугата ще струва 2,4 стотинки с ДДС, независимо от продължителността на разговора. За Прима потребителите цената от 15 стотинки за разговор със сътрудник остава непроменена. 3 стотинки ще бъде таксата за тях при свързването с автоматичното гласово меню на *88. Клиентите на Мтел могат да проверят текущата си сметка напълно безплатно през приложението Мтел+, меню Mtel Info, Моята сметка директно през мобилния си телефон. Вариант за безплатно получаване на информация е и сайтът на компанията, който съдържа подробно описание на всички продукти и услуги предлагани от телекома в секция Моят Мтел. След регистрация на мобилния му номер клиентът ще има възможността да получава информация за: - текуща сметка и кредитен лимит; - оставащи безплатни минути; - номерата в група „Семейство и приятели”, както и възможност да ги променяте; - детайлни разпечатки на излезли фактури за последните 12 месеца; - информация за активни услуги. В допълнение от тази секция е възможно изпращането на е-мейл с клиентско запитване. Клиентите, ползващи Прима услуги могат да посетят секция Частни клиенти, меню Услуги, Прима, Проверки, където също разполагат с безплатен достъп до информация за това как бързо и лесно да проверяват: - наличността по своята сметка; - срока на валидност на своята карта; - оставащите безплатни минути и SMS-и. От началото на тази година, клиентите имат и нова възможност за консултации чрез интернет страницата на телекома. На www.mtel.bg те могат да се допитват он-лайн, в реално време и да получават информация за продукти и услуги, както и съвет под формата на чат със сътрудник обслужване на клиенти от Контакт центъра на телекома.