Мтел с нов Център за обслужване на клиенти
*88 навърши седем години Мтел откри втори, модерен Център за обслужване на клиенти (Call Center), с което отбеляза седмия рожден ден на едно от най-близките до клиента звена на компанията. Новият център ще бъде специализиран в работата с обслужване на бизнес клиенти. Той се простира на 800 кв.м. и в него ще работят над 170 души. В новата сграда вече ще се помещава отдел „Обслужване на бизнес клиенти”, а в досегашната остават сътрудниците обслужващи индивидуалните клиенти. Разрастването има за цел да предложи още по-бързо и качествено обслужване на един от най-популярните номера в България - *88, както и да улесни работата на втората по големина дирекция в телекома. Центърът отговаря както на световните стандарти за технологично оборудване и условия на труд, така и на най-добрите показатели за качествено обслужване на клиентите. През годините Центърът за обслужване на клиенти на Мтел преминава през много промени, създават се различни сектори и се развиват нови дейности, които да отговорят на промените в бизнеса и нуждите на потребителите. Първият център за обслужване на клиенти в телекома е открит през 2002 година. Тази важна за подобряване обслужването на клиенти стъпка е направена с най-модерна техника и отлично обучен екип. В първия Call Center служителите наброяват 160, днес те са тройно повече. Сътрудниците обслужване на клиенти в Мтел приемат над 20 000 клиентски запитвания на ден, а продуктите и услугите, за които предоставят информация стават все повече с динамичното развитие на телеком сектора в България.