Архив новини

Медия център


Новини

обратно

Спират се изходящите повиквания и SMS-и на Прима- клиентите


От утре – 4 януари 2010 г., Мобилтел започва поетапно спиране на изходящите повиквания и кратките съобщения на нерегистрираните потребители на Прима. Официалният срок за регистрация на предплатените карти на мобилните оператори изтече преди броени дни – на 31 декември 2008 г. До 31 януари 2010 г. клиентите, които не са регистрирали своите Прима карти, ще могат да получават обаждания и SMS-и, но след тази дата ще бъдат прекъснати и входящите повиквания. Телефонните номера ще се запазят до изтичане на крайния срок на валидност на картата. Ако потребителят се регистрира преди този срок, предплатената услуга ще бъде възстановена. Прима клиентите могат да регистрират своите карти освен в магазините на телекома и партньорите му Handy, Моби, Фонекс и Office 1 Superstore, и в над 3000 станции на Български пощи в цялата страна. Към момента Мтел отчита приблизително 880 000 регистрирани потребители на Прима. Операторът припомня, че процедурата и сроковете за регистрация на предплатени карти са наложени от българското законодателство и всички мобилни оператори са задължени да ги изпълняват стриктно. За да регистрират своите предплатени карти, клиентите е необходимо да знаят, че: 1. Те могат да предоставят своите данни единствено в магазин на оператора, негов официален партньор или станция на Български пощи. 2. Регистрацията трябва да бъде направена лично от потребителя на SIM-картата. 3. Ако клиент няма възможност да се регистрира лично, то данните му могат да се предоставят и от негов пълномощник. Пълномощното трябва да бъде нотариално заверено и да съдържа текст, че упълномощеният има право да предостави съответните данни от ваше име. 4. Регистрирането на предплатената карта е безплатно. Повече информация за процедурата по регистрация на предплатени карти клиентите могат да намерят в магазините на Мтел, в партньорската мрежа на телекома, като позвънят на *88, безплатен номер 1591 или като посетят интернет страницата на оператора www.mtel.bg.
За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg