Архив новини

Медия център


Новини

обратно

Мтел се фокусира върху индвидуалното обслужване на клиентите


Компанията смени своята клиентска платформа, за да се доближи още повече до своите абонати Лидерът на телекомуникационния пазар в България Мтел въведе нова клиентска платформа, чрез която ще подобри още повече качеството на обслужване за своите клиенти и ще може да отговори на техните индивидуални очаквания и потребности. Чрез новата платформа за обслужване компанията ще може проактивно да предлага на всеки свой клиент определени продукти и услуги от широкото си портфолио, подходящи за неговия начин на живот и стил на общуване. Клиентската платформа представлява интегрирана система за управление на взаимоотношенията с клиенти. Чрез нея Мтел прилага своята бизнес философия, в центъра на която е клиентът с неговите персонални очаквания и изисквания за обслужване. Като резултат от въвеждането на новата платформа хората, доверили се на бранда Мтел, ще получат редица предимства в областта на обслужването. Сред тях е възможността всеки клиент да получава информация според своите предпочитания, като сам определя кога и по какъв начин да става това – така той ще получава най-доброто предложение през най-подходящия канал в точния момент и ще се чувства специален. Благодарение на новата платформа за обслужване абонатът ще може в много от случаите сам да активира и деактивира услуги през интернет или автоматично гласово меню. Новата платформа ще разшири и възможностите за обратна връзка с клиентите и ще предостави опции за по-гъвкава политика в отговор на техните мнения и предложения. За нейното внедряване Мобилтел се обърна към международната компания Amdocs (www.аmdocs.com), която е с доказан опит във въвеждането на системи за обслужване на клиенти и разширяващ се пазарен дял на световно ниво. Amdocs предоставя съвременни бизнес и оперативни решения на фирми в повече от 60 страни в света. Възможно е смяната на системата да доведе до временни неудобства за някои от клиентите. Компанията предварително поднася своите извинения в името на бъдещите предимства, които ще осигури новата платформа.
За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg