Няма изтичане на данни от системата на Мобилтел
Мобилтел категорично заявява, че няма изтичане на данни от системата на компанията. Всички клиенти на Мтел трябва да са спокойни, че личните им данни са защитени и не са били обект на никакви зловредни външни действия. Те се съхраняват изцяло в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни. Няма индикация трети лица да са осъществявали неправомерен достъп до личните данни на клиенти, в това число и до информацията за месечното им потребление и фактури. Всяко подобно твърдение, което не се основава на истината и нарушава репутацията и доверието в компанията, е недопустимо. Компанията запазва правото си на юридически действия по отношение на всеки, който умишлено разпространява подобни неистини в публичното пространство. Мобилтел е сред компаниите на международно ниво, вложили най-много средства в осигуряването на защитата на данните за своите клиенти. Телекомът е регистриран администратор на лични данни по ЗЗЛД и прилага всички правила и инструкции за технически и организационни мерки за защита на данните от: •случайно или незаконно унищожаване или от случайна загуба, •от неправомерен достъп, изменение или разпространение, •от други незаконни форми на обработване. Спазването на тези правила се изисква и от официалните партньори на компанията. В началото на септември Мобилтел инвестира огромни ресурси във въвеждането на нова платформа за обслужване на клиенти с цел да разшири настоящите възможности за индивидуален подход към всеки един от тях. Тази стъпка бе направена в името на потребителите, тъй като новата платформа ще осигури в бъдеще повече опции за по-гъвкава реакция в отговор на конкретни искания и препоръки. В момента сроковете за фактуриране и плащане са изместени, но първите фактури от септемврийския цикъл вече са изпратени към клиентите. Компанията е на път да влезе в нормалния си ритъм на работа, въпреки че въвеждането на подобна система отнема време дори в по-големи компании. Процесът изисква прехвърлянето на голяма по обем и изключително детайлна информация. Всички придобивки в облужването на клиентите, които Мобилтел с годините превърна в стандарт за ежедневието на клиентите, ще бъдат незабавно възстановени след като новата система заработи в пълния си капацитет. За внедряването на новата платформа Мобилтел се обърна към международната компания Amdocs (www.аmdocs.com). Допълнителна информация: По-късното издаване на фактурите не се отразява на периода, който те обхващат. Сметките включват всички отстъпки и придобивки, съгласно предпочетения от клиента тарифен план. Периодът на плащане е отсрочен - срокът от 15 дни стартира от датата на издаването на фактурата. Всеки клиент бива информиран с персонален смс за издаването на неговата фактура. Най-често задаваните въпроси и техните отговори са публикувани на официалната интернет страница (www.mtel.bg). Пак там клиентите могат да изпратят конкретното си запитване чрез автоматичната форма за обратна връзка.