Архив новини

Медия център


Новини

обратно

С новата кампания „Приказка за пътя” Мтел защитава децата на улицата


Социалният проект стартира под патронажа на кмета на София Йорданка Фандъкова Социалният проект за детска пътна безопасност „Приказка за пътя” започна днес с интерактивна демонстрация, която се проведе в метростанция „Стадион Васил Левски” в столицата. Инициативата е под патронажа на кмета на София Йорданка Фандъкова и е с подкрепата на Любомир Христов, заместник кмет по транспорта. Основен спонсор на проекта е Мтел. Проектът има за цел да подготви и образова младите хората, които са реални участници в пътната обстановка чрез интерактивни спектакли на открито. Като се обърне конкретно внимание и се разиграят реални ситуации, младите хора осъзнават потенциалните рискове и си изграждат добри рефлекси и правилни реакции, за да избегнат рискови ситуации. Всяка пътна ситуация се разиграва под формата на скеч, като се акцентира върху неправилната постъпка или грешката на участниците. Целта е децата, които наблюдават, да открият и посочат грешката, допусната от участниците на пътя. За целта е проектиран декор, близък до действителната пътна обстановка, който се състои от шосе, тротоари, кръстовища и градинки. През 2011 година предстои да бъдат реализирани 24 образователни спектакъла за безопасността на пътя. Те ще се провеждат на различни места – в училища, в паркове и т.н. Първите спектакли ще започнат през февруари и март, а мястото ще бъде най-голямата ледена пързалка на Балканите – Mtel Rink. Освен към децата, кампанията е фокусирана и върху тийнейджърите и за тях също ще има специално подготвени спектакли по пътна безопасност. Преподавателите, които в училище преподават този предмет, също ще могат да се консултират със специалистите от фондация „Приказка за пътя” и да се информират за най-новите европейски практики в тази област. „За Мтел е чест да бъде част от тази кампания. В днешно време децата са изключително застрашени на пътя, а за да ги предпазим на първо място трябва да сме сигурни, че те знаят правилата за пътна безопасност” каза Нина Мирчева, директор „Корпоративни комуникации” в Мтел. Подкрепата, която оказва Мтел на специалистите от фондация „Приказка за пътя” е част от социалната политика на компанията, чийто фокус през последната година е образованието. През 2011 година телекомът ще продължи тази тема, като акцентът в социалната му отговорност ще бъде Интернет грамотността. *Повече информация за кампанията може да намерите тук - http://www.prikazkazabezopasnost.org
За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg