Архив новини

Медия център


Новини

обратно

Бизнесът със собствен Call Center 0800/0700 от Мтел


Новата услуга на Мобилтел е специално разработена в полза на българския бизнес Мобилтел разработи специална услуга за своите бизнес потребители, които се стремят да подобрят комуникацията с техните клиенти. Тя се нарича „Mtel Call Center 0800/0700”. На практика услугата е възможност за всяка компания бързо и лесно да създаде свой собствен център за комуникация с потребителите. Услугата предоставя възможност за избор между два варианта: •Вариант Mtel Call Center 0700, при който входящите разговори се заплащат от крайните клиенти според ценовите условия на тарифния им план. Така повикванията към кол центъра са напълно безплатни за фирмата ползвател на услугата. •Вариант Mtel Call Center 0800, при който входящите разговори са безплатни за крайните потребители и се заплащат от ползвателя на услугата. Услугата предлага и допълнителни възможности като гласови съобщения, определяне продължителността на обажданията, дефиниране на работно време или календар, изходящи обаждания, пренасочване на разговорите при сигнал „заето” и електронна фактура. Благодарение на Mtel Call Center 0800/0700 бизнес потребителите на Мобилтел улесняват своите контакти с клиентите си като оптимизират максимално разходите за тях.
За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg