Марката Мтел запазва водещо място в телекомуникациите
За втора поредна година Мтел печели първо място в категория „Телекомуникации” на конкурса „Любимите марки” За втора поредна година Мтел спечели приза за най-любима марка на българите в категория „Телекомуникации” в националната класация „Любимите марки”. Повече от месец българите имаха възможността да гласуват за любимите си марки в оспорвана онлайн надпревара. Мтел изпревари своите конкуренти с близо 700 гласа и така се нареди в топ десет на най-предпочитаните марки наравно с Nokia, Microsoft, Coca-Cola и други. Това е третото издание на класацията „Любимите марки” на списание „БГБизнес ревю” и в нея гласуват единствено крайните потребители, а критерият, по който се определят победителите в отделните категории, е броят на събраните гласове онлайн. Класацията се провежда в три етапа, като само през финалния етап Мтел са предпочели близо половината от всички гласували - над 2200 от 5200 души. „Резултатите от тази класация са показателни за силата на нашия бранд и за лоялността на нашите клиенти”, коментира Андреас Майерхофер, главен изпълнителен директор на Мобилтел. „Граден 15 години, брандът ни е в състояние да преодолее предизвикателствата на пазара дори във време на икономическа криза. Искрено благодаря на всички българи, които оценяват усилията ни да развиваме услугите си в крак с времето и в отговор на техните очаквания.” Марката „Мтел” се свързва най-вече с иновации и качество, показва национално представително проучване на компанията, направено през месец март тази година. Според него Мтел се възприема от българите като „пазарен лидер, който определя тенденциите на пазара и предлага разнообразни продукти и услуги с високо качество .” Подробна информация за конкурса може да намерите тук: http://www.mylovemark.eu