Архив новини

Медия център


Новини

обратно

Още три хитови таблета предлага Мтел до края на лятото


Амбициите на компанията са да покрие увеличеното използване на мобилен интернет Още три хитови таблета ще предложи Мтел до края на лятото. По този начин компанията се превръща в оператора с най-богато портфолио от таблети на българския пазар. Мтел пръв сред телекомите в страната добави в своето портфолио таблет в края на 2010 година. Плановете на Мтел до края на лятото са да допълни гамата от таблети с още хитови заглавия от HTC, ViewSonic и Motorola. Така заедно с представените вече Huawei S7, Digimax TA1031, Samsung Galaxy Tab и Samsung Galaxy Tab 10.1v устройствата достигат 7 броя. Първи в списъка и премиерно за България ще се появи HTC Flyer, който е дебютен за тайванската компания. Дългоочакваният 7-инчов Flyer пристига с две камери с резолюция 5МР и 1.3МР, 32 GB памет и Android 2.3 Gingerbread с HTC Sense. Изживяването на НТС Sense предвидено за HTC Flyer се фокусира върху това да изненадва и да носи удоволствие на хората със своя великолепен 3D домашен екран. В допълнение HTC Flyer разполага и със специален Magic Pen, който улеснява работата с устройството. HTC Flyer ще може да бъде открит в магазините на Мтел на цена от 39,90 лева месечно или за 929,90 лева в брой при подписване на двугодишен договор за използване на мобилен интернет. Таблетът ще се предлага с пакети за мобилен интернет Mtel Surf 2GB-NonStop+ и LOOP ALL Around. Въпреки че таблетите са сравнително нов продукт за телеком пазара, те вече са доста предпочитани, тъй като дублират нетбука като функции, а в същото време предлагат и по-голяма издръжливост по отношение на батерията. Интересът към тези устройства е провокиран най-вече у тези потребители, които използват мобилен интернет и се нуждаят от удобно устройство за целта. Мтел отчете увеличение на клиентската си база от потребители на мобилен широколентов интернет с до 141 000 повече клиенти в сравнение със същия период на 2010 година. От своя страна трафикът на данни е нараснал с над два пъти и половина в сравнение с първото тримесечие на предходната година. Тези резултати провокираха Мтел да разшири портфолиото си от таблети с най-хитовите устройства от този тип и да запази тази тенденция и в бъдеще. Стремежът на телекома е винаги да предлага най-иновативните решения от света на мобилните комуникации.
За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg