Архив новини

Медия център


Новини

обратно

Коледната игра на Мтел във Facebook праща двама късметлии във Виена


С участието си клиентите дават обратна връзка за коледните оферти на Мтел

Малко преди Коледа Мтел стартира своята празнична игра в социалната мрежа Facebook, която цели да открие най-добрата коледна оферта на телекома.

До 9 януари 2012 година всеки потребител на социалната мрежа, който се включи в играта на Мтел и даде своя вот за предпочитаната от него коледна оферта, може да спечели уикенд за двама във Виена или таблет Samsung Galaxy Tab. Третата награда е нетбук Toshiba. Печелившите ще бъдат определени чрез томбола между всички участници, независимо за коя оферта са гласували.

Офертите, които Мтел представя във Фейсбук, са шест. Това са и най-атрактивните предложения на компанията за този сезон:

- Пълен пакет услуги за дома – пакетът е идеалният коледен подарък за семейството. Той включва цифрова телевизия, високоскоростен интернет, домашен телефон, мобилен телефон и безплатна семейна група Мтел ФАМИЛИЯ, само срещу 12, 40 лева на месец.

- Мтел ЕКСТРИ - с всеки абонамент за Mtel SELECT, Mtel ACTIVE или Mtel SURF & TALK абонатите получават ЕКСТРА по избор, без да плащат месечна такса за 6 или 12 месеца.

- Прима 2012 - новата Прима 2012 осигурява 2012 бонус минути за много разговори с номерата от групата „Семейство и приятели".

- Интернет на половин цена – високоскоростен интернет в комбинация с цифрова телевизия, съвместно с Мегалан, само за 9, 95 лева месечно.

- Нетбук за 1 лев -  шест уникални нетбука само за един лев. Потребителите могат да избират сред моделите Asus Eee PC 1015, Samsung N145P, Viewsonic VNB107, Mtel Light Book, Dell Mini 101 8 и Toshiba NB250. Офертата е валидна при подписване на нов 2-годишен абонамент за пакет за мобилен интернет Mtel Surf Non Stop+ в най-бързата 3G мрежа в страната.

- Прима за деца – специална детска Прима, с която всяко дете получава 500 бонус минути за разговори с 5 Мтел номера от групата „Семейство и приятели".

Не за първи път Мобилтел провежда своя кампания в социалната мрежа Facebook. Само преди месец телекомът осъществи там и конкурс за най-популярна фенка на „Левски". Фен страницата на телекома във Facebook е една от най-популярните сред българските потребители. Чрез нея всеки  може да зададе въпрос, свързан с продукт или услуга, и да получи бърз и коректен отговор.

За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg