Рекорден брой конкурсни материали за третото издание на Mtel Media Masters
Журито на надпреварата ще избира победителите измежду 128 кандидатури
Журналисти от 42 национални и регионални медии ще се състезават за наградите Mtel Media Masters в третото поредно издание на конкурса. Той се организира от Център за развитие на медиите по инициатива на Мтел и цели да отличи най-добрите журналистически работи по теми, свързани с всички области от нашия живот, повлияни от новите технологии, както и влиянието на иновациите върху развитието на икономиката и обществото не само у нас.
До 27 февруари, когато изтече срокът за участие, Център за развитие на медиите прие кандидатурите на 67 автори, които ще спорят в трите състезателни категории. В неправителствената организация са получени 128 материала на журналисти от цялата страна.
Най-много журналистически материали са изпратили участниците в категория „Електронни медии“ – 50. Увеличението е двойно спрямо миналата година, когато в тази категория се състезаваха 24 журналистически творби. Почти два пъти повече са и материалите в категория „Информационни агенции и нови медии“, където сега се надпреварват 31 материала. Миналата година те бяха 19. Голяма е конкуренцията и в категория „Печатни медии“, където най-добрият материал ще бъде определен измежду 47 кандидатури.
Журито на конкурса ще оценява журналистическите творби според критериите информативност, обективност, аналитичност, собствен стил, творчески и нестандартен подход към темата. В екипа от оценяващи са топ журналистът Елена Йончева, основателят на Webit, експерт дигитален маркетинг и автор на книгата „Властта на хората – новият маркетинг“ Пламен Русев, преподавателят в Нов български университет и ПР експерт Десислава Бошнакова, почетният председател на Центъра за развитие на медиите Огнян Златев, писателката Ваня Щерева, американският медиен експерт Маргарет Съливан.
Победителите в трите категории ще бъдат отличени с парични и предметни награди.