Политика за поверителност на „Моят A1“ мобилно приложние

Privacy Policy

1. Информация за администратора на лични данни

Мобилното приложение „Моят А1“ („Приложение”) и Порталът Моят A1 на сайта www.a1.bg (Порталът) се притежават и управляват от “А1 България” ЕАД (“А1”), наричан по-долу за краткост А1 и/или Администратора, дружество, регистрирано в Търговския регистър на Агенцията по вписванията с ЕИК 131468980, със седалище и адрес на управление: гр. София, 1309, ул. „Кукуш"№ 1, тел: 0888 500 031; e-mail: customerservice@а1.bg. Ние разбираме, че като ползватели на нашето Приложение и Портал, Вие бихте могли да имате въпроси във връзка с информацията, която ни предоставяте, както и относно начина, по който я обработваме.

Тъй като уважаваме правото Ви за запазване на поверителността на личната Ви информация и данни, с настоящата Политика на поверителност бихме искали да Ви обясним каква информация събираме в Приложението и Портала и как я използваме. Тази политика за поверителност се отнася единствено за информация, която се събира чрез Приложението и Портала и не се отнася за информация, събирана и обработвана от А1 на основание други законосъобразни способи, подлежащи на друг вид регламентиране.

Имайте предвид, че използването на това Приложение и Портала от Ваша страна подлежи също и на спазването на Общи условия за ползване на Приложението и Портала МоятА1 за крайни устройства с операционни системи iOS и Android.

За клиентите на А1, които ползват електронни съобщителни услуги и които са закупили крайни устройства се прилага и „Политика за защита на личните данни на А1 България ЕАД“, публикувана на www.a1.bg.

2. Администратор на лични данни и основна цел при обработка на данните

2.1. Длъжностно лице в Администратора, отговарящо за опазване на личните данни

Компетентно лице:
„А1 България“ЕАД
Кукуш 1, 1309 София
dpo@а1.bg

Длъжностно лице по защита на данните:
К. Душков

3. Данни, които обработваме

3.1. Ние обработваме следните Ваши лични данни

данни за идентификация: трите имена, единен граждански номер или личен номер на чужденец, постоянен адрес, документ за самоличност документ, в това число данни за вида, номера, датата, мястото и органа на издаване на представения документ за самоличност, код за сигурност, уникален идентификационен код (УИК);

трафични данни (мрежови данни): данни, необходими за предоставяне на електронни съобщителни услуги, за таксуване; данни за изготвяне на сметките на абонатите, както и за доказване на тяхната достоверност; данни, които се обработват в електронните съобщителни мрежи за определяне географското местоположение на крайното електронно съобщително устройство, включително и при „роуминг“;

други данни: информация за вида и съдържанието на договорното отношение, както и всяка друга информация, свързана с договорното правоотношение, включително:

  • електронна поща, писма, информация за заявките ви за отстраняване на проблеми, жалби, молби, оплаквания;
  • друга обратна връзка, която получаваме от вас;
  • лични данни за контакт - адрес за контакт, телефонен номер и информация за контакт (имейл, телефонен номер), пол, възрастова група;
  • видео записи, които се правят с цел подобряване на сигурността от магазинната мрежа на А1 и търговските ни представители;
  • предпочитания за услугите, които ви предоставяме;
  • кредитен рейтинг;
  • информация за кредитна или дебитна карта, номер на банкова сметка или друга банкова и платежна информация във връзка с плащанията направени към А1 и/или към трети лица, на които A1 е представител;
  • друга информация като:
    • клиентски номер, код или друг идентификатор, създаден от А1 за идентификация на абонати/потребители;
    • данни, предоставяни през интернет страницата на дружеството и мобилни приложения;
    • информация за използваното крайно електронно съобщително устройство, вида на устройството, използваната операционна система, IP адрес, MSISDN (номер) при посещение на интернет страницата ни и ползване на Приложението и Портала;
    • други лични данни, предоставени от Вас или от трето лице при сключване или по време на действие на договор с А1 и по- конкретно: трите имена, единен граждански номер или личен номер на чужденец, постоянен адрес на пълномощник, посочени в документ, в който сте го упълномощили да ги представлява; данни за профил в социални мрежи, данни за контакт, лице за контакт; потребителско име, парола (при регистрация в интернет страница на А1 или друга подобна услуга); данни, предоставени при участие в игри, томболи и/или други сезонни или промоционални кампании, организирани от А1, включително и чрез социалните мрежи;
    • данни за активността – данни, които се обработват в мрежата за отчитане на предпочитанията на потребителите;
    • данни за кредитен рейтинг за електронни съобщителни услуги и продукти;
    • информация за дължими суми по кредитни продукти;
    • номер на автомобил и наименование на автомобил(свободно избрано от клиента), информация за паркиране със SMS – с оглед предоставяне на свързани услуги в приложението

Данни за справки: по реда и условията описани в Закона за електронните съобщения, информация за идентификация на крайния ползвател и/или на неговия представител (пълномощник или законен представител), за осигуряване на точността на данните за крайния ползвател/неговия представител и за предотвратяване на злоупотреби ние, можем:

  • Да извършим проверка на снимката от представения личен документ, както и на останалите данни за идентификация на лицето, чрез справка в информационните фондове за българските лични документи, с изключение на пръстовите отпечатъци, и в единния регистър за чужденците.
  • Данни за предоставяне на информация за наличие на Ваши неплатени задължения към нас други предприятия, предоставящи обществени електронни съобщителни услуги – Ваши данни за идентификация и данни за неплатените задължения.
  • Данни за регистрация: потребителско име, парола, електронна пощ, дата на раждане, мобилен номер.

4. Цели при обработка на данните

4.1. Предоставяне на услугите чрез Приложението и Портала - за изпълнение на договор или в контекста на преддоговорни отношения

Събраната информация се обработва от „А1 България“ ЕАД с цел предоставяне на искани от Вас услуги, подадени от Вас заявки/поръчки и осъществяване на връзка с Вас, като наши клиенти.

Начините за събиране и обмен на лична информация, които ние използваме са: а) Форма за регистрация; б) Форма за контакт, чрез която се обслужват заявки от наши клиенти и/или регистрирани на Уебсайта потребители; в) Онлайн чат със сътрудник на “А1“ ЕАД от Център за обслужване на клиенти, чрез който се обслужват наши клиенти и/или регистрирани на Уебсайта потребители; г) E-mail.

Предоставеният от Вас имейл се използва за следните цели: а) за идентификация на Вашите заявки, подадени през формата за контакт или друг онлайн; б) канал за обслужване на клиенти; в) за идентификация и обработка на направени от Вас поръчки през електронния магазин на Приложението и Портала; г) за абониране и идентификация при провеждане на игри и онлайн кампании; д) за изпращане на информация към Вас относно продукти и услуги на компанията, в случай че сте се абонирали за електронен бюлетин от А1.

В случай, че, по свое собствено желание и преценка, обявите публично свои лични данни, специфични подробности за Вас или друга информация за Вас и Вашите действия на публично достъпните секции от Приложението и Портала, то трябва да знаете, че спрямо тази информация не се прилага защитата на нормативните актове в областта на личните данни и А1 не носи отговорност за нея.

Ние обработваме идентификационните Ви данни, трафичните Ви данни и други лични данни, за да предоставяме продуктите и услугите, които сте заявили и които ползвате при нас, както и за да изпълняваме договорните и преддоговорни задължения и да се ползваме от правата по договорите, сключени с Вас като например:

  • установяване на самоличността на клиента или пълномощника му през всички търговски канали;
  • управление и изпълнение на Вашите заявки за продукти или услуги, изпълнение на договори за продукти и услуги, включително и за осигуряването на подписване на сключени договори и други документи;
  • изготвяне на предложение за сключване на договор;
  • извършване на обработка от обработващ данните при сключване на договор, възлагане, отчитане, приемане, разплащане;
  • изготвяне и изпращане на сметка/фактура за продуктите и/или услугите, които използвате при нас;
  • да осигурим необходимото Ви цялостно обслужване, както и да събираме дължимите суми за ползваните продукти и услуги (включително и за трети лица, на които А1 е представител);
  • данните от вашите сметки/фактури да са съвместими с първоначалната цел за събирането им и с цел изготвяне на общ поглед върху нашите продукти и услуги;
  • осигуряване на техническото обслужване на мрежата ни, с оглед предоставяне на качествени услуги, съгласно договореното;
  • всякакво техническо съдействие за поддържане на предоставените услуги;
  • изготвяне на предложения за сключване на договори от разстояние и договори извън търговските обекти, изпращане на куриерски услуги с предоговорена информация и проекта на договор както и обслужване на отказ от сделка;
  • извършване на кредитна оценка, за да оценим Ваша заявка за предоставяне на услуги;
  • уведомление за всичко, свързано с продуктите и услугите, които ползвате при нас, изпращане на различни известия, уведомление за проблеми, грешки или за да отговорим на подадени от Вас молби, жалби, предложения;
  • анализ на клиентската история и изготвяне на потребителски профил с оглед определяне на подходяща оферта за Вас;
  • да защитим и осигурим сигурността и целостта на мрежата си, на Вас и на нашите служители;
  • да установим и/или предотвратим незаконосъобразни действия или действия в противоречия с нашите условия за съответните услуги;
  • да оценим и измерим ефективността от рекламите ни, както и да ви предложим рекламно съдържание, което да е адекватно на нуждите Ви;
  • проучване и анализиране на клиентско потребление на нашата мрежа и нашите услуги, на основа на анонимна или персонализирана информация, за да установим основните тенденции, да подобрим нашето разбираме за поведението на клиентите ни и да си сътрудничим с трети лица, за да разработим нови услуги за нашите клиенти;
  • осигуряване на точността на данните за крайния ползвател/неговия представител и за предотвратяване на злоупотреби.

4.2. За изпълнение на нормативни задължения

Ние обработваме идентификационните Ви данни, трафичните Ви данни, данни за местоположението, данни за изготвяне на абонатните сметки и други лични данни, за да спазим задължения, които са предвидени в нормативен акт, като например:

  • задължения за предоставяне на информация на Комисията за регулиране на съобщенията или трети лица, разписани в Закона за електронните съобщения;
  • изпълнение на задължения във връзка с продажбата от разстояние, продажбата извън търговския обект, предвидени в Закона за защита на потребителите;
  • предоставяне на информация на Комисията за защита на потребителите или трети лица, предвидени в Закона за защита на потребителите;
  • предоставяне на информация на Комисията за защита на личните данни във връзка със задължения, предвидени в нормативната уредба за защита на личните данни – Закон за защита на личните данни, Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година и др.;
  • задължения, предвидени в Закона за счетоводството и Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и други свързани нормативни актове, във връзка с воденето на правилно и законосъобразно счетоводство;
  • предоставяне на информация на съда и трети лица, в рамките на производство пред съд, съобразно изискванията на приложимите към производството процесуални и материалноправни нормативни актове;
  • за да изпълним задълженията си за осигуряване на електронни съобщения при кризи от невоенен характер, режим „Военно положение", режим „Положение на война" или за друго извънредно положение;
  • удостоверяване на възраст при пазаруване он лайн.

4.3. С оглед наш легитимен интерес

Ние използваме данните Ви за идентификация, данни за изготвяне на абонатните сметки с наш легитимен интерес, за да извършим основен анализ на данните Ви с цел да пригодим предлаганите от нас услуги към индивидуалните Ви потребности и да Ви предложим нови услуги, които да ги задоволяват.

Ние обработваме данните Ви и със следните цели, които представляват наш легитимен интерес:

  • Подготовка и съхранение на статистическа информация и справки в агрегиран вид, за да развием и усъвършенстваме предлаганите от нас продукти и услуги и да подобрим обслужването на нашите клиенти.
  • Извършване на кредитна оценка, за да оценим Ваша заявка за предоставяне на услуги, включително и информация за Ваши неплатени задължения към други предприятия, предоставящи електронни съобщителни услуги, когато задълженията отговарят на следните условия: а) общият размер на задължението 15 на сто от минималната работна заплата за страната, и б) продължителността на забавата на е поне 30 дни, и в) запитаните предприятия не са уведомени за оспорване на задължението на крайния ползвател по съдебен ред или, ако задължението е било оспорено, вземането е установено по основание и размер с влязло в сила решение на съд, и г) не е изтекла приложимата погасителна давност;
  • Профилиране на клиентите за целите на директния маркетинг, включително използване на резултати от кредитния рейтинг на клиента, с цел профилиране за директен маркетинг на собствени продукти и услуги и на продукти и услуги, които дружеството предлага съвместно със свои партньори.
  • Оценка измерване на ефективността на рекламата ни, с оглед адаптиране и оптимизиране на рекламното съдържание;
  • Обработка на данните от сметки/фактури за други цели, съвместими с първоначалните цели на обработка за осигуряване на анализ на нашите продукти и услуги и оценка на потребителското търсене;
  • Обработка на данните от кредитния рейтинг за електронни съобщителни услуги за други цели, съвместими с първоначалните цели на обработка за осигуряване на анализ на платежоспособност за предлагане на други продукти и услуги на А1 и продукти и услуги, за които А1 е представител на трети лица, както и за допълнителен анализ на продукти и услуги и оценка на потребителското търсене;
  • Съдебно и извънсъдебно събиране на вземания.
  • Обезпечаване чрез поръчителство или друг способ, който обслужва събирането на вземания;
  • Цедиране на вземания на клиенти и предоставяне на информация за дълга на цесионера.

4.4. Обработка на анонимизирани данни

Ние обработваме Вашите трафични данни за статически цели, това означава за анализи, в които резултатите са само обобщаващи и следователно данните са анонимни – например, за да представим движение на големи групи хора. Идентифицирането на конкретно лице от тази информация е невъзможно.

4.5. Кампании, игри и промоции

В нашето Приложение и Портал може да има съобщения за състезания, игри и/или промоции, в които можете да участвате, както и препратки към такива инициативи (например във Facebook). Ние използваме предоставената от Вас информация, само в случаите, че сте се съгласили да участвате в тези инициативи, за да осъществим контакт с Вас.

Информация, събирана чрез „бисквитки“ На тази страница по-долу ще намерите информация за това какво представляват „бисквитките“, как се използват от „А1 България“ ЕАД, за какви цели и как можете да ги управлявате за това Приложение и Портала и други свързани Приложения и/или сайтове.

4.6. Използване на „бисквитки“

„Бисквитките“ са кратки текстови файлове или малки пакети от информация, които се съхраняват чрез Интернет браузера на Вашето крайно устройство (компютър, таблет, лаптоп или мобилен телефон), когато посещавате различни Приложения, сайтове и страници в Интернет. Основната цел на „бисквитките“ е да правят потребителя разпознаваем, когато той се завръща отново в Приложението и Портала. Някои „бисквитки“ имат и по-специфично приложение, като например да запаметяват потребителското поведение в Приложението и Портала и да улесняват потребителя при ползването на Приложението и Портала. Повече информация за това как функционират „бисквитките“ можете да намерите тук: https://www.a1.bg/cookie-policy.

5. Обработване на данните самостоятелно или чрез трети лица, прехвърляне на данните

5.1

А1 обработва личните Ви данни в изпълнение на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 (Регламента) и Закона за защита на личните данни, самостоятелно или чрез трети лица, обработващи личните данни. В случай, че А1 ползва трети лица, които обработват личните Ви данни, то това става чрез възлагане, в което се полагат всички грижи за опазване на личните Ви данни, а А1 остава изцяло отговорно за тяхната защита.

5.2

Категории лица, на които А1 предоставя личните Ви данни:

Лица, обработващи данни от името на А1:

  • дружества- кредитни агенции, за целите на първоначална и текуща кредитна оценка;
  • дружества събирачи и/или обезпечаващи вземанията - агенции за събиране на вземания, кредитни агенции, които чрез поръчителство или друг способ, обслужване и събиране на вземания;
  • пощенски оператори, с оглед изпращане на пратки, съдържащи договори, допълнителни споразумения и други документи и необходимостта от удостоверяване на самоличността при връчването им;
  • дистрибутори и агенти на А1, които действат като представители на дружеството, при продажбата на услуги и продукти;
  • лица, които по възлагане поддържат оборудване, софтуер и хардуер, използвани за обработка на лични данни и необходим за изграждане на мрежата на дружеството и за извършване на различни услуги по отчитане, разплащане на услуги и продукти, техническа поддръжка и др.;
  • лица, предоставящи сервизна поддръжка на крайни устройства;
  • кол центрове, които съдействат на А1 при продажбата на продукти и услуги и при обслужване на клиентите преди и през времетраене на договорните отношения;
  • инсталатори – за инсталация или поддръжка за предоставяне на услугата;
  • лица, наети на граждански договор от А1, подпомагащи процесите по продажба, логистика, доставка и др.;
  • банки за обслужване на плащанията, извършени от Вас;
  • охранителни фирми, притежаващи лиценз за извършване на частна охранителна дейност във връзка с обработване на видеозаписите от обекти на А1 и/или осигуряване на пропускателния режим в обектите;
  • лица, предоставящи услуги по организиране, съхраняване, индексиране и унищожаване на архиви на хартиен и/или електронен носител;
  • лица, извършващи консултантски услуги в различни сфери.

Лица, обработващи данните от свое име:

  • цесионери – страна по договори за цесия, с които А1 прехвърля (продава) Вашите непогасени задължения;
  • компетентни органи, които по силата на нормативен акт имат правомощия да изискват предоставянето на информация, сред която и лични данни, като например – съдилища, прокуратура, различни регулаторни органи като Комисия за защита на потребителите, Комисия за регулиране на съобщенията, Комисия за защита на личните данни, органи с правомощия по защита на националната сигурност и обществен ред;
  • други електронни съобщителни оператори, с оглед необходимостта от предоставяне на електронни съобщителни услуги при роуминг, преносимост на номерата и с оглед осъщественото взаимно свързване между предприятията;
  • поръчители, когато при сключване на договор за закупуване на крайно устройство, сделката е обезпечена с поръчителство;
  • доставчици на електронни удостоверителни услуги, когато документ, свързан с предоставяне на продукт или услуга, се подписва с електронен подпис;
  • пощенски оператори, при предоставяне на пощенски услуги.
  • кредитни агенции – по време на извършване на кредитна оценка, при определяне на кредитния рейтинг и при преценка относно отложено плащане/лизинг
  • кредитни институции – относно предоставя финансов/и продукти/услуги, брандирани с логото на „А1 България“ ЕАД като съвместни администратори с А1 България.

5.3

В случай, че А1 използва трето лице, обработващ личните Ви данни, която се намира извън рамките на Европейския съюз, това става след изрично решение на Европейската комисия или имаме подходящи гаранции за адекватното ниво на защита на Вашите лични данни.

5.4

Повече информация за сроковете за съхранение, с кого споделяме лични данни и защо, кога и защо използваме автоматизирани алгоритми, можете да откриете в „Политика за защита на личните данни на А1 България ЕАД“, публикувана на www.a1.bg

5.5

Вашите данни могат да бъдат и анонимизирани. Анонимизирането представлява алтернатива на изтриването на данните. При анонимизация, всички лични разпознаваеми елементи /елементи, позволяващи идентифицирането Ви, се заличават необратимо. За анонимизирани данни няма нормативно задължени за изтриване, тъй като не представляват лични данни.

5.6

С цел максимална сигурност при обработка, пренос и съхранение на Вашите данни, може да използваме допълнителни механизми за защита, като криптиране, псевдонимизация и др.

6. Кога изтриваме Вашите лични данни

По правило, прекратяваме използването на вашите лични данни, за целите, свързани с договорното правоотношение, след прекратяване на договора, но не ги изтриваме преди изтичане на една година от прекратяване на договора или до окончателно уреждане на всички финансови задължения и изтичане на нормативно определените задължения за съхраняване на данните, като: задължения по Закона за електронните съобщения за съхраняване и предоставяне на информация за целите на разкриване и разследване на престъпления, (6 месеца) задължения по Закона за счетоводството за съхранение и обработка на счетоводни данни (11 години), изтичане на определените в Закона за задълженията и договорите давностни срокове за предявяване на претенции (5 години), задължения за предоставяне на информация на съда, компетентни държавни органи и др., основания, предвидени в действащото законодателство (5 години), съхранява регистри на всички жалби и молби, за които се прилага това условие, както и отговорите до тях за срок от 2 (две) години, аудио и видео записи на обаждания, които са направени към контактните ни центрове (3 месеца). Моля да имате предвид, че няма да изтрием или анонимизираме Ваши лични данни, ако те са необходими за висящо съдебно, административно производство или производство по разглеждане на ваша жалба пред нас. А1 България съхранява данни, необходими за разплащане и за формиране на сметките на абонатите в сроковете, определени от действащото законодателство.

Вашите данни могат да бъдат и анонимизирани. Анонимизирането представлява алтернатива на изтриването на данните. При анонимизация, всички лични разпознаваеми елементи , позволяващи идентифицирането Ви, се заличават необратимо. За анонимизирани данни няма нормативно задължени за изтриване, тъй като не представляват лични данни.

7. Защо и как използваме автоматизирани алгоритми

За обработването на Вашите лични данни ние използване частично автоматизирани алгоритми и методи с цел постоянно подобряване на нашите продукти и услуги за адаптиране на продуктите и услугите ни към Вашите нужди по най-добрия възможен начин или за изчисляване. Този процес се нарича профилиране.

Ние използваме автоматизирани алгоритми, за да определим Вашия кредитен рейтинг чрез извършване на първоначални и/или текуща кредитна оценка, за да преценим Вашата платежоспособност, при закупуване и ползване на наши продукти и услуги. Първоначалната кредитна оценка се извършва преди сключване на договор, в контекста на преддоговорните ни отношения, а текущата се извършва по време на действието на договора. Алгоритъмът цели да прецени доколко е вероятно да заплащате редовно и в срок дължимите суми за ползваните продукти и услуги и доколко е вероятно да бъдете неплатежоспособен. Когато при сключване на договор се предоставя и крайно устройство, ние имаме право да поискаме от други предприятия, предоставящи обществени електронни съобщителни услуги, информация относно наличието на неплатени задължения от Вас към тях. Поисканата информация се предоставя по реда и условията описани подробно в Закона за електронните съобщения. В случай на нисък кредитен рейтинг или липса на оценка за Вас, можем да отложим подписването на договора, да прекратим предоставянето на услуга или да поискаме допълнителни гаранции за плащане. С оглед използване на автоматизирани алгоритми, имате право да поискам човешка намеса при извършване на оценката или най-малко да изложа възраженията си по отношение на резултата. Повече информация за кредитната оценка можете да откриете в „Политика за кредитна оценка на А1 България ЕАД“, публикувана на www.a1.bg и на разположение в търговските ни обекти.

8. Кога А1 действа и като обработващ лични данни за услуги на свои партньори

В някои ситуации, ние обработваме Ваши лични данни за продукти и услуги, които предоставяме като търговски представител/партньор на трети лица. В тези случай, А1 действа по възлагане от съответния партньор и обработва данните Ви съгласно неговите правила и изисквания, но при запазване на високите стандарти на компанията за работа с чувствителна информация и при предприемане на всички необходими технически и организационни мерки за защита на данните.

Застрахователен агент на ALTLAS INSURANCE PPC LIMITED и ЗАД „АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ“ АД

А1 България е застрахователен агент на ALTLAS INSURANCE PPC LIMITED, застрахователно дружество регистрирано по законодателството на Република Малта и на ЗАД „АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ“ АД, вписано в Търговския регистър към Агенцията по вписвания с ЕИК 040638060.

Като представител на двете дружества предлагаме от тяхно име застраховки като за целта обработваме ваши данни, изрично посочени в заявленията и договорите за съответната услуга, както и в изричните информационни документи за защита на личните данни, които Ви се предоставят в момента на сключване на сделката и са част от съответния комплект документи.

Търговски представител на “ПЕЙНЕТИКС” АД

A1 e търговски представител на “ПЕЙНЕТИКС” АД, вписано в Търговския регистър към Агенцията по вписвания с ЕИК 131574695 за предоставяне на услугата „дигитален портфейл“ на своите клиенти.

Като агент на дружеството, предлагаме услуги за дигитален портфейл като за целта обработваме ваши данни, изрично посочени в заявленията и договорите за съответната услуга, както и в изричните информационни документи за защита на личните данни, които Ви се предоставят в момента на сключване на сделката и са част от съответния комплект документи. Повече информация за това как “ПЕЙНЕТИКС” АД обработват лични данни като администратор, можете да откриете тук: https://a1wallet.bg/bg/phone_rates/doc:PP13705.

9. Кога А1 действа и като съвместен администратор на лични данни за услуги на свои партньори

Кредитен посредник на „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД

А1 е кредитен посредник на „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД, вписано в Търговския регистър към Агенцията по вписвания с ЕИК 202806978 и като такъв съдейства на дружеството при предлагането на услугата А1 кредитна карта, А1 бърз кредит и А1 потребителски кредит.

Съвместният администратор „А1 България“ ЕАД осъществява:

  • Популяризиране и реклама на финансови продукти А1 Кредитна карта, А1 Бърз Кредит и А1 Потребителски кредит, предоставени от „Аксес Файнанс“ ООД и брандирани с логото на А1, включително като ги предлага на своите клиенти чрез всички налични комуникационни канали – в магазин, чрез информация на уебсайтове, мобилното приложение на „А1 България“ ЕАД, кратки текстови съобщения, по е-mail, чрез електронна комуникация;
  • Предоставяне на възможност за кандидатстване на клиентите на „А1 България“ ЕАД след получено кратко текстово съобщение и/или чрез попълване на онлайн заявка на https://my.a1card.bg/online през уеб интерфейса или чрез мобилното приложение на „А1 България“ ЕАД;
  • Приемане на заявления за получаване на индивидуална оферта за A1 кредитна карта в качеството си на кредитен посредник на „Аксес Файнанс“ ООД. Заявленията се попълват на електронно устройство /таблет или компютър/ в магазините на „А1 България“ЕАД пред служител на дружеството, който идентифицира присъствено заявителя, снема копие от документа за самоличност и предоставя попълненото заявление за преглед и подпис от заявителя на електронно устройство на „А1 България“ЕАД. Снемането на копие на документ за самоличност се извърпва единствено с целпредоставянето му на Аксес Файнанс в качеството ни на кредитен посредник за това дружество и не се ползва за други цели. Изпраща подписаните заявления чрез интегрирано системно приложение в защитена среда с криптирана връзка до системата на „Аксес Файнанс“ ООД;
  • Приемане на заявления за кандидатстване за кредит в качеството си на кредитен посредник на „Аксес Файнанс“ ООД. Заявленията се попълват в мобилното приложение или в уеб интерфейса на „А1 България“ЕАД, достъпен на адрес: https://my.a1card.bg/online като в процеса на кандидатстване лицето предоставя своите данни: три имена, ЕГН, данни от документ за самоличност, гражданство, други гражданства, номер на банкова сметка, образование, заемана длъжност, месечен доход, данни за притежаване на автомобил, данни за заемане на позиция като видна политическа личност или свързаност с такава категория лица, като в процеса по кандидатстване лицето предоставя копие от документа за самоличност. „А1 България“ЕАД, в качеството си на кредитен посредник на „Аксес Файнанс“ ООД, събира и предоставя цялата информация, попълнена в процеса по кандидатстване, включително приложените документи за самоличност и съгласия чрез интегрирано системно приложение в защитена среда с криптирана връзка в системата на „Аксес Файнанс“ ООД;
  • Приемане на заявки за получаване на индивидуални оферти за финансов продукт, брандиран с логото на А1, като в този случай „А1 България“ ЕАД събира и предава на „Аксес Файнанс“ ООД име, фамилия, ЕГН, телефонен номер и електронен адрес;
  • Събиране на съгласие за предаване на данни за потребление на мобилни телефонни услуги и услуги от „А1 България“ ЕАД, както следва - срок на ползване на услугите, размер на месечните сметки, размер на дължими суми по видове услуги, видове услуги и продукти, обем използван интернет трафик, данни за вид услуга, данни за потребление на отделните видове услуги, период на отчитане, данни за ограничаване поради не плащане данни за идентификация (три имена, ЕГН) и данни за контакт (телефонен номер, електронен адрес) ги предава на „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД, с правото дружеството да анализира посочените данни и и да ги обработват автоматично, включително да профилира заявителите с цел да им предостави индивидуални предложения за продукти и услуги, брандирани с логото на А1;
  • „А1 България“ ЕАД предоставя на партньора „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД данни за ежемесечно потребление на мобилни телефонни услуги и услуги от „А1 България“ ЕАД на основание заявено изрично съгласие на клиентите и ги информира по избран от тях начин за предоставените от партньора „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД индивидуални предложения за продукти и услуги брандирани с логото на А1.
  • За целите на получаване на оферта за кандидатстване за финансовия продукт „А1 Кредитна карта“ съвместният администратор „А1 България“ ЕАД събира и обработва следните лични данни на кредитоискатели на „Аксес Файнанс“ ООД: Имена, ЕГН, телефонен номер и електронен адрес, с цел Проверка дали кредитоискателят отговаря на условия, за да му бъде предоставена оферта; предоставяне на конкретна оферта и на основание сключване, изпълнение на договор.
  • За целите на клиентско обслужване в колцентър чрез проверка по ЕГН във връзка с договорно и/или преддоговорно правоотношение. Справката се осъществява чрез въвеждане на ЕГН в Интерактивната система за гласови отговори (IVR) на „А1 България“ ЕАД посредством набиране с тонален сигнал от клавиатурата на телефона. „А1 България“ ЕАД изисква справка в системите на „Аксес Файнанс“ ООД по въведения уникален идентификатор ЕГН, в резултат на което в случай, че лицето е клиент, пренасочва лицето да бъде обслужено от „Аксес Файнанс“ ООД.

Съвместният администратор „Аксес Файнанс“ ООД осъществява:

  • Анализ на данни за ежемесечно потребление на мобилни телефонни услуги на основание заявено изрично съгласие на клиентите на „А1 България“ ЕАД и предоставя индивидуални предложения за ползване на финансови продукти или услуги, брандирани с логото на А1;
  • Предоставя данни за електронните адреси на клиентите на финансови продукти, брандирани с логото на „А1 България“ ЕАД с цел последното да осигури техническа възможност за препращане от профил „Моят А1“ към профил на съответния продукт, управляван от „Аксес Файнанс“ ООД;

Обмяната на личните данни за целите на описаните по-горе процеси се осъществява по електронен път в защитена среда с криптирана връзка, при съблюдаване на технически и организационни мерки за защита на информацията. Още информация за начина, по който „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД обработват лични данни, можете да откриете тук: https://my.a1card.bg/gdpr

Кредитен посредник на „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД

А1 е кредитен посредник на „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД вписано в Търговския регистър към Агенцията по вписвания с ЕИК 202376220 и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД вписано в Търговския регистър към Агенцията по вписвания с ЕИК 205893155 и като такъв съдейства на дружеството при предлагането на услугата А1 кредитна карта и А1 бърза кредит.

Съвместният администратор „А1 България“ ЕАД осъществява:

  • Популяризиране и реклама на финансов продукти А1 Кредит, предоставена от „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД и брандилана с логото на А1, включително като ги предлага на своите клиенти чрез всички налични комуникационни канали – в магазин, чрез информация на уебсайтове, кратки текстови съобщения, по е-mail, чрез електронна комуникация;
  • Приемане на заявки за получаване на индивидуални оферти за финансов продукт, брандиран с логото на А1, като в този случай „А1 България“ ЕАД събира и предава на „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД: име, фамилия, ЕГН, телефонен номер и електронен адрес;
  • Събиране на съгласие за предаване на данни за потребление на мобилни телефонни услуги и услуги от „А1 България“ ЕАД, както следва - срок на ползване на услугите, размер на месечните сметки, размер на дължими суми по видове услуги, видове услуги и продукти, обем използван интернет трафик, данни за вид услуга, данни за потребление на отделните видове услуги, период на отчитане, данни за ограничаване поради не плащане данни за идентификация (три имена, ЕГН) и данни за контакт (телефонен номер, електронен адрес) ги предава на „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД с правото дружеството да анализира посочените данни и и да ги обработват автоматично, включително да профилира заявителите с цел да им предостави индивидуални предложения за продукти и услуги, брандирани с логото на А1;
  • „А1 България“ ЕАД предоставя на партньора „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД данни за ежемесечно потребление на мобилни телефонни услуги и услуги от „А1 България“ ЕАД на основание заявено изрично съгласие на клиентите и ги информира по избран от тях начин за предоставените от партньора „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД индивидуални предложения за продукти и услуги брандирани с логото на А1.

Съвместните администратори „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД осъществяват:

  • Анализ на данни за ежемесечно потребление на мобилни телефонни услуги на основание заявено изрично съгласие на клиентите на „А1 България“ ЕАД и предоставя индивидуални предложения за ползване на финансови продукти или услуги, брандирани с логото на А1;
  • Предоставя данни за електронните адреси на клиентите на финансови продукти, брандирани с логото на „А1 България“ ЕАД с цел последното да осигури техническа възможност за препращане от профил „Моят А1“ към профил на съответния продукт, управляван от „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД

Обмяната на личните данни за целите на описаните по-горе процеси се осъществява по електронен път в защитена среда с криптирана връзка, при съблюдаване на технически и организационни мерки за защита на информацията.

Още информация за начина, по който „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД обработват лични данни, можете да откриете тук: https://cashcredit.bg/politika-za-poveritelnost-i-zashtita-na-lichni-danni

10. Как защитаваме Вашите лични данни

За осигуряване на адекватна защита на данните служителите ни, ние прилагаме всички необходими организационни и технически мерки, предвидени в Закона за защита на личните данни, както и най-добрите практики от международни стандарти (ISO 27001:2013 и др.), групови практики на A1 Telekom Austria Group и др.

Компанията е установила структури по предотвратяване на злоупотреби и пробиви в сигурността, определила е Длъжностно лице за защита на данните, както и Комитет за защита на данните, които подпомагат процесите по опазване и обезпечаване сигурността на Вашите данни.

С цел максимална сигурност при обработка, пренос и съхранение на Вашите данни, може да използваме допълнителни механизми за защита като криптиране, псевдонимизация и др.

11. Вашите права, във връзка с обработване на личните ви данни

11.1

Право на информация: Вие имате право да поискате от нас информация дали и до каква степен обработваме личните данни.

11.2

Право на корекция: В случай, че обработваме непълни или сгрешени/грешни данни, Вие имате право, по всяко време, да поискате да ги коригираме или допълним.

11.3

Право на изтриване: Можете да поискате изтриване на личните данни, отнасящи се до Вас, в случай, че обработваме тези данни без правно основание. Моля, обърнете внимание, че може да има причини изтриването да не се извърши веднага, поради наличие на нормативно изискване за запазване на данните.

11.4

Право на ограничаване на обработването: Можете да поискате ограничаване на обработващите се персонализиращи данни ако:

  • а) оспорвате верността на данните, за периода, в който трябва да проверим верността им; или
  • б) обработването на данните е без правно основание, но вместо да ги изтрием, Вие искате тяхното ограничено обработване; или
  • в) повече нямаме нужда от тези данни (за определената цел), но Вие имате нужда от тях за установяването, упражняването или защитата на правни претенции; или
  • г) сте подали възражение за обработването да данните, в очакване на проверка дали законните основания на администратора.

11.5

Право на преносимост на данни: Можете да поискате от нас да предоставим личните данни, които сте поверили на нашата грижа в организиран, подреден, структуриран, общоприет електронен формат ако:

  • а) обработваме данните съгласно договора и базирано на декларацията за съгласие, която може да бъде оттеглена или на договорно задължение и
  • б) обработването се извършва автоматично.

11.6

Право на възраждане: В случай, че обработваме данни за цели/задачи, задача от обществен интерес или при упражняването на официални правомощия, които са ни предоставени, или сме посочили, че обработване на данните за наш легитимен интерес, можете да възразите срещу обработването на данните.

11.7

Право на жалба: В случай, че смятате, че нарушаваме българското или европейското законодателство, Ви молим да се свържете с нас за изясняване на въпроса. Разбира се, имате право да подадете жалба пред регулаторните органи в рамките на ЕС и Република България в институциите отговорни за опазване на личните данни.

11.8

Право на възражение срещу обработка за целите на директния маркетинг поради наш легитимен интерес:

Когато обработваме лични данни поради наш легитимен интерес, за целите на директния маркетинг, имате право по всяко време да направи възражение срещу обработване на лични данни, отнасящо се до Вас за този вид маркетинг, което включва и профилиране, доколкото то е свързано с директния маркетинг.

12. Компетентни органи за защита на личните данни

За жалба имате право да сезирате Комисия за защита на личните данни, (София 1592, бул. Проф. Цветан Лазаров №2, тел: +35929153518, e-mail: kzld@cpdp.bg) в срок 6 месеца от узнаване на нарушението, но не по-късно от две години от извършването му. При отказ за достъп до лични данни или корекция на същите, имате право да се обърнете към комисията за съдействие при упражняване на правата

Моля, уведомете другите потребители, ако те ползват услуги, закупени от Вас (например персонал или семейство членове) относно обработката и предаването на Вашите данни.

Заявленията за упражняване на правата се подават лично или от изрично упълномощено от Вас лице, чрез нотариално заверено пълномощно. В случай, че заявлението се подава по пощата или писмено, без сверяване на документ за самоличност от представител на А1, то заявлението следва да е с нотариална заверка на подписа. Заявление може да бъде отправено и по електронен път, подписано с квалифициран електронен подпис. Заявлението следва да съдържа: а) име, адрес, единен граждански номер или личен номер на чужденец или друг аналогичен идентификатор, или други идентификационни данни на физическото лице; б) описание на искането; в) предпочитана форма за комуникация и действия по чл. 15-22 от Регламент (ЕС) 2016/679; г) подпис, дата на подаване на заявлението и адрес за кореспонденция; д) при подаване на заявление от упълномощено лице към заявлението се прилага и съответното пълномощно.

13. Актуалност и промени на политиката

С цел да прилагаме най-актуалните мерки за защита и с цел спазване на действащото законодателство, ние ще актуализираме редовно настоящата Политика за поверителност.

Приканваме Ви редовно да преглеждате текущия вариант на тази Политика за поверителност, да бъдете постоянно информирани за това, как ние се грижим за защитата на личните данни, които събираме.

Тази Политика е актуализирана за последен път на 25.10.2022 г.