Презареждане

Презареждане с ваучер

За да презаредиш своята предплатена карта, трябва да закупиш ваучер от магазин на A1 България или от магазин от партньорската мрежа на А1 България.

Изтрий покритието на кода на ваучера на указаното място. След това избираш:

  • Да въведеш *100* код на ваучера# и след това да натиснеш бутона за набиране. При успешно зареждане, ще получиш SMS потвърждение. Услугата е безплатна и се активира автоматично за всички клиенти на предплатена услуга на А1.
  • Да набереш номер 123 (главно меню) и да следваш инструкциите за презареждане.

С това твоята сметка вече е презаредена и валидна за срока на новия ваучер. Всички зададени до момента настройки се запазват. Повикването до кратък номер 123 се заплаща с 0,18 лв. с ДДС на обаждане.

Начини за презареждане

Сума за презареждане6*710153060
Хартиен ваучер
6 лв. ** 7 лв. 10 лв. 15 лв. 30 лв. 60 лв.
Quick Top

От 7 лв. до 100 лв. през 1 лв.

Чрез SMS
6 лв.* 7 лв. 10 лв. 15 лв. - -
С банкомат или през интернет
6 лв.* 7 лв. 10 лв. 15 лв. 30 лв. 60 лв.

*Валидни до 01.07.2020г.

**До изчерпване на количествата

Валидност на предплатената картата и на текущата сума в предплатената карта картата

Период на валидност
При презареждане на Предплатена карта (с 6 лв.* или повече)
Предплатена карта 396 дни
Текуща сума 90 дни


* До изчерпване на количествата на хартиените ваучери на стойност 6 лв.


Считано от 27.04.2015 г. валидността на всяка презаредената сума е 90 дни.

  • При презареждане след 27.04.2015 г. и в случаите, в които периодът на валидност на текущата сума е по-дълъг от периода на валидност на сумата, който се предвижда след презареждане (съгласно таблицата по-горе), то валидността на текущата сума и на картата остават непроменени, в съответствие с предходно действащите условия.
  • При презареждане след 27.04.2015 г. и в случаите, в които периодът на валидност на текущата сума е по-кратък от периода на валидност на сумата, който се предвижда след презареждане (съгласно таблицата по-горе), то валидността на текущата сума и на картата се променят съгласно определените Периоди на валидност в таблицата.
  • Ако не бъде направено презареждане в рамките на периода на валидност на текущата сума в Предплатената карта, клиентът губи сумата по картата.
  • Ако периодът на валидност на Предплатената карта не бъде удължен чрез презареждане, то картата ще бъде деактивирана автоматично след изтичане на валидността й и конкретният потребител губи правото да използва този мобилен номер.


ВАЖНО!

Начини за проверка на валидност на текуща сума в Предплатена карта:

  • След всяко презареждане, клиентът автоматично получава уведомителен SMS с информация за текущата сума след презареждането и нейната валидност (услугата е безплатна).
  • Чрез набиране на код *101# и натискане на бутона за набиране - на екрана на мобилния апарат ще се появи текст с информация за текущата сума и нейната валидност (услугата е безплатна)
  • Чрез обаждане на 123 (0.18лв./обаждане)
  • Чрез А1 меню *123# (услугата е безплатна)
  • Чрез проверка, след регистрация на www.a1.bg
  • Чрез услугата Баланс по сметка - автоматично активирана безплатна услуга за клиенти на предплатената услуга, чрез която на клиента се изпраща информация за текущата сума и нейната валидност. Информацията се изпраща след приключване ползването на всяка платена услуга от страна на клиента (изходящо обаждане, изпращане на SMS, проведена сесия в интернет през мобилно устройство и др.)


Начини за проверка на валидност на Предплатената карта:

  • При активиране на картата, клиентът получава уведомителен автоматичен SMS с информация за валидността на предплатената карта и наличната сума в нея (услугата е безплатна)
  • С новото безплатно A1 Меню *123# може да се следи валидността на картата. За да се достъпи A1 меню се набира *123# от клавиатурата на телефона и се натиска зелената слушалка или бутона за набиране.
  • Чрез услугата Баланс по сметка - автоматично активирана безплатна услуга за клиенти на предплатена услуга на А1 България, чрез която на клиента се изпраща информация за срока на валидност на картата му, след приключване ползването на всяка платена услуга от страна на клиента (изходящо обаждане, изпращане на SMS, проведена сесия в интернет през мобилно устройство и др.)