обратно

Специалист “Оперативно управление на клиентската информация”


В екип Оперативно управление на клиентската информация (КМ) има вакантно място за Специалист.

Работата в екипа е динамична и разнородна. Основни дейности, които са част от ежедневието ни са:
  • поддръжка на актуална информация за всички продукти и услуги в Knowledge Management системата в компанията
  • оптимизиране и подобряване крайният вид на публикуваната информация - изготвяне на предложения за промяна, съгласуване и имплементиране на промените
  • изготвяне, съгласуване и поддържка на документи за промоции, нови продукти и услуги (Go to Market документи), както и тяхното навременно публикуване в КМ системата
  • поддръжка на актуална информация и обогатяване на съдържанието на wizard базирано приложение, което е в помощ на колегите работещи пряко с клиенти
  • добро познаване на системите, поддържани от екипа и обслужваните от тях процеси
  • съдействие при ползването на BPM система за управление на процеси

В кандидатите търсим:
  • отлична работа с компютър (MS Office)
  • опит с SharePoint би бил предимство
  • английски език на добро ниво
  • високо ниво на самоорганизация и умело да се справят с работа под напрежение и при кратки срокове
  • уменията за работа в екип и отличните комуникативни умения.

Ние ще ти предложим много динамика в ежедневието, възможност да развиваш уменията си, ще можеш да се докоснеш до "кухнята" на голяма част от случващите се в компанията проекти и процеси, както и да си част от тях.

Ако имаш въпроси, свързани с обявата, моля свържи се с Цвета Маринова /tsveta.marinova@a1.bg/.

Социалните придобивки за тази позиция сa:


Краен срок за кандидатстване: 17 Март 2021
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.